JYP Jyväskylä

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 275
Jos tuomarin käsi nousi taklauksesta, on Rautakorpi oikeassa. Sitä ei yllätys yllätys näkynyt koosteessa.
Siitä löytyy hyvä videoklippi kyllä. Koitan etsiä sen. Maalivahti osuu aivan selvästi mailalla kiekkoon ja siitä olisi pitänyt tulla vihellys ja jäähy, no ei vihelletty ja tuli maali.
 

Veisun Höylä

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
319
Siitä löytyy hyvä videoklippi kyllä. Koitan etsiä sen. Maalivahti osuu aivan selvästi mailalla kiekkoon ja siitä olisi pitänyt tulla vihellys ja jäähy, no ei vihelletty ja tuli maali.

Joo otetaan takaisin ja käsi ylös virheen merkiksi! Oli selvä jäähyn paikka! Mutta naurettava kitisiä toi äijä joka tapauksessa on joka löytää aina syyn jostain muusta kuin itsestään/joukkueesta!
 

kiekkomagnaatti

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
121
Joo otetaan takaisin ja käsi ylös virheen merkiksi! Oli selvä jäähyn paikka! Mutta naurettava kitisiä toi äijä joka tapauksessa on joka löytää aina syyn jostain muusta kuin itsestään/joukkueesta!
Jos olet yhtään seurannut tänä vuonna noita lehdistötilaisuuksia niin Rautakorpi on aika usein ottanut vastuun itselleen ja valmennukselle. En itsekkään tykkää Rautakorvesta enkä ole koskaan tykännyt, mutta turha syyllistäminen kiitos poies!
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 275
Laitetaan nyt tänne kun koskee Perriniä ja RD:n JYP aikoja.
Vaikuttaa aika mukavalta mieheltä tuo RD :D No harvemmin ne "hyvät jätkät" voittavat ettei siinä mitään.
Varmasti lukemisen arvoinen kirja.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 275
Aikamoista kumpaan suuntaan? Eikö tää oo selvästi vähemmän kuin mitä huhuissa oli ja samaa luokkaa kuin muilla kärkihankinnoilla ml. Jokipakka?
Itse elin käsityksessä Niku 300k. Jokipakka ihan pikkusen alle 300k.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Jos haluatte uuden juomapelin, niin se on tässä:

Jypin pelien pressit ja aina saa kumota, kun Rautakorpi mainitsee "ylpeä tosta joukkueesta" tai "detalji", jota ukko tunkee joka kohtaan.

Hyviä tulevia humalatiloja vain itse kullekin.
 

Luchs

Luottopelaaja
Viestejä
1 100
Jos haluatte uuden juomapelin, niin se on tässä:

Jypin pelien pressit ja aina saa kumota, kun Rautakorpi mainitsee "ylpeä tosta joukkueesta" tai "detalji", jota ukko tunkee joka kohtaan.

Hyviä tulevia humalatiloja vain itse kullekin.


Ja sitten varoittava sana: Älkää vaan missään nimessä soveltako siten, että shotti aina kun Antero sanoo 'pomppukiekko'.

Kemellin maalin jälkeen eilen olisi seurauksena ollut myrkytystila.
 

WillieGunn

Luottopelaaja
Viestejä
3 552
Kovia nimiä JYPillä rosterissa ja sijoitus on #14. Käytännössä Jumbo, kun Saipa on pari vähemmän vetänyt. Aika yllättävää, kun kauden alla Rautakorpi & Nieminen kaksikkoon oli kova luotto ja rosterikin on ihan ok.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 275
Olen kuullut Jyp sisäisistä riidoista.Kemell ei suostu pelaamaan Rooban kanssa.
Saako tiedustella mistä tämä johtuu? Kumpi siellä egoilee? Kemellin haastatteluita ja muiden pelaajien haastatteluita Kemellistä kun olen kuullut niin on jäänyt äärettömän fiksu kuva nuoresta miehestä.
 

pelikirja

Luottopelaaja
Viestejä
4 454
Saako tiedustella mistä tämä johtuu? Kumpi siellä egoilee? Kemellin haastatteluita ja muiden pelaajien haastatteluita Kemellistä kun olen kuullut niin on jäänyt äärettömän fiksu kuva nuoresta miehestä.
Henkilökemiaa.Ainahan asioissa yleensä on 2 osapuolta mut kyl Kemell epäilen suuremmaksi syypääksi.Pitää muistaa et Kemell taustalla häärii isäukkonsa.Viime kaudella ennen U18 turnausta ois halunnu mennä treenaa junioreiden kaa et saa jääaikaa niin Mikko Viitanen esti sen ni liekki leimahti välittömästi.Isänsä huuteli et poika lähtee Ilvekseen.Huhuissa oli myös IFK.Nyt toki jälkeenpäin tiedämme ettei siirtoa tapahtunut.
 
Ylös