JYP Jyväskylä

pelikirja

Luottopelaaja
Viestejä
4 453
Aamulehden haastattelussa Peltola (tietysti) kiistää ja sanoo ettei koskaan voinut kuvitellakaan pelaavansa Suomessa missään muualla kuin Tapparassa.
Kyllähän siit juttua liikku et Peltolalla olis soppari ollu mut se revittiin.Ei huvita ruveta asiaa enempää pureskelee vaan antaa pelaajan poistua tyylillä kaukaloista.Vaikka onkin paikallisvastustaja niin hienon uran teki.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 265
Tapa mainostaa tämäkin.
Nemo on kyllä edelleen ihan karmeassa tikissä.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 942
Juttelin hyvin Jyp asioista perillä olevan tahon kanssa ja viesti oli et joukkue on tässä.Tietysti asiois on muuttuvia tekijöitä mut tämä on heidän tilanne juuri nyt.
En kyllä hetkeäkään usko ettö tuolla pakistolla lähtisivät kauteen. Karmean näköinen pakisto
 

Nördis

Rivipelaaja
Viestejä
18
Juttelin hyvin Jyp asioista perillä olevan tahon kanssa ja viesti oli et joukkue on tässä.Tietysti asiois on muuttuvia tekijöitä mut tämä on heidän tilanne juuri nyt.

Jaajaa, itse taas kuulin Petteri Wirtasen siirtyvän jypinkylään. Lähteeni vakuutti että tämä pitäisi todellakin paikkaansa. Erikoinen hankinta olisi kaikinpuolin sillä ei oikein jalka taida riittää enään.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 942
Jaajaa, itse taas kuulin Petteri Wirtasen siirtyvän jypinkylään. Lähteeni vakuutti että tämä pitäisi todellakin paikkaansa. Erikoinen hankinta olisi kaikinpuolin sillä ei oikein jalka taida riittää enään.
Ehkä ne huhut joskus osuu kun tarpeeksi yrittää :)
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 265
JYP pelaajasopimukset tällä hetkellä.

Maalivahdit:
Eetu Laurikainen 2023
Topias Leinonen 2023
Niko Parkkinen 2023

Puolustajat:
Niko Minkkinen 2025
Topias Winberg 2024
Aleksi Malinen 2024
Valtteri Kakkonen 2023
Ville Ottavainen 2024
Valtteri Koskela 2025
Jan Scotka 2023
Eetu Peltola 2024
Jesper Lindgren 2023
Niko Seppälä 2023

Hyökkääjät:
Juuso Puustinen 2025
Mikko Petman 2025
Aaro Vidgren 2025
Jere Lassila 2025
Riku Tohila 2025
Robert Rooba 2024
Anton Stråka 2023
Mikko Perttu 2026
Kyle Platzer 2023
Samuel Valkeejärvi 2023
Santeri Koskela 2025
Patrik Siikanen 2024
Samuel Salonen 2024
Jerry Turkulainen 2023
Joakim Kemell 2024
Rasmus Heljanko 2024
Braden Cristoffer 2023
Reid Gardiner 2023
Severi Lahtinen 2025

Yhteenvetona täytyy yhtyä @Torski kirjoitukseen. Todella vaikea kuvitella, että noilla pakeilla mentäis tämä kausi läpi. Hyökkäys näyttää ihan mallikkaalta, mutta tuolla puolustuksella ei kyllä taistella TOP6 paikasta.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 882
Juttelin hyvin Jyp asioista perillä olevan tahon kanssa ja viesti oli et joukkue on tässä.Tietysti asiois on muuttuvia tekijöitä mut tämä on heidän tilanne juuri nyt.

Ai että lähtevät ilman neljää sentteriä kauteen? Tuskin kuitenkaan.
 

Esa Toskanen

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
501
Ai että lähtevät ilman neljää sentteriä kauteen? Tuskin kuitenkaan.
Platzer, Christoffer, Siikanen, Stråka ja Perttu tällä hetkellä sentteristö. Ja kyllä monet jyväskyläläiset puhuvat, että tuolla voivat hyvinkin lähteä kauteen ..
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 882
Platzer, Christoffer, Siikanen, Stråka ja Perttu tällä hetkellä sentteristö. Ja kyllä monet jyväskyläläiset puhuvat, että tuolla voivat hyvinkin lähteä kauteen ..

Sama Siikanen joka otti tällä kaudella kaksi aloitusta? Ei varmasti ole tuossa Jypin sentteristö kauden alkaessa.
 

Esa Toskanen

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
501
Sama Siikanen joka otti tällä kaudella kaksi aloitusta? Ei varmasti ole tuossa Jypin sentteristö kauden alkaessa.
Tämmöistä puhelee ainakin moni Jypin kannattaja Jatkoajassa, luulisin että heillä paras tieto asiasta. Vaikka täältä voi lukea lisää:


Jokainen tuolla on asettanut Siikasen sentteriksi ketjusommitelmissa.
En siis itsekään yllättyisi vaikka sentteri tulisikin, mutta valmius aloittaa kausi kuulemma on.
 
Viimeksi muokattu:

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 882
Tämmöistä puhelee ainakin moni Jypin kannattaja Jatkoajassa, luulisin että heillä paras tieto asiasta. Vaikka täältä voi lukea lisää:


Jokainen tuolla on asettanut Siikasen sentteriksi ketjusommitelmissa.
En siis itsekään yllättyisi vaikka sentteri tulisikin, mutta valmius aloittaa kausi kuulemma on.

No kai se on pakko asettaa, jos muita ei ole. Ei Lepauskaan sentteri ole, mutta pakko oli peluuttaa, kun muita ei ollut. Kannattajat saavat spekuloida mitä tahtovat, mutta Tukka-Jukka ei lähde kauteen kahdella Liigatason sentterillä, yhdellä laituri-sentterillä, Mestiksen välimaastossa seilaavalla Stråkalla ja junnuilla.
 

Esa Toskanen

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
501
No kai se on pakko asettaa, jos muita ei ole. Ei Lepauskaan sentteri ole, mutta pakko oli peluuttaa, kun muita ei ollut. Kannattajat saavat spekuloida mitä tahtovat, mutta Tukka-Jukka ei lähde kauteen kahdella Liigatason sentterillä, yhdellä laituri-sentterillä, Mestiksen välimaastossa seilaavalla Stråkalla ja junnuilla.
Saas nähdä. Itse kuitenkin luotan lähtökohtaisesti enemmän Jypin kannattajien näkemyksiin tässä asiassa
 

Jäky

Rivipelaaja
Viestejä
64
Jaajaa, itse taas kuulin Petteri Wirtasen siirtyvän jypinkylään. Lähteeni vakuutti että tämä pitäisi todellakin paikkaansa. Erikoinen hankinta olisi kaikinpuolin sillä ei oikein jalka taida riittää enään.

Kun tarpeeksi hosuu niin joskus osuu! Sitä vaan siis että osumaprosentti ei Narri sinulla mikään silmiä hivelevä ole ;)
 

Rantsukoff

Luottopelaaja
Viestejä
2 787
Jaajaa, itse taas kuulin Petteri Wirtasen siirtyvän jypinkylään. Lähteeni vakuutti että tämä pitäisi todellakin paikkaansa. Erikoinen hankinta olisi kaikinpuolin sillä ei oikein jalka taida riittää enään.
Olisi ainakin selkeä vahvistus nyky tilanteeseen. Itse en usko, että JYP olisi ensi kaudella top6- joukkue.
 

kiekkomagnaatti

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
121
En kyllä hetkeäkään usko ettö tuolla pakistolla lähtisivät kauteen. Karmean näköinen pakisto
Itse taas tuen tuota asiaa, että joukkue on tässä ja sillä lähdetään. Määrällisesti kummiskin on 32 sopimusta ja näistä ainakin Turkulainen tuli täysin suunnitelmien ulkopuolelta. Reagointia on mahdollista tehdä sitten kauden alussa, kun nähdään mihin isoin tarve on hankkia palasia. Ja sentteri tilanne on ihan siedettävä ja riittävä, koska ainakaam minä en henkiökohtaisesti odota top 6 paikkaa vaan enemmänkin sijoja 9-7. Toistaiseksi kaikki allekirjoitetut sopimukset on nyt ainakin julkaistu.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 942
Itse taas tuen tuota asiaa, että joukkue on tässä ja sillä lähdetään. Määrällisesti kummiskin on 32 sopimusta ja näistä ainakin Turkulainen tuli täysin suunnitelmien ulkopuolelta. Reagointia on mahdollista tehdä sitten kauden alussa, kun nähdään mihin isoin tarve on hankkia palasia. Ja sentteri tilanne on ihan siedettävä ja riittävä, koska ainakaam minä en henkiökohtaisesti odota top 6 paikkaa vaan enemmänkin sijoja 9-7. Toistaiseksi kaikki allekirjoitetut sopimukset on nyt ainakin julkaistu.
En usko millään että Tukka-Jukka lähtee tuolla pakistolla kauteen. Aivan karmean näköinen pakisto, pakko tuohon on tulla ainakin yksi ennen kauden alkua että näyttäisi edes siedettävältä pakistolta.

Ihmetrelen jos Jukka lähtee noin keskeneräisellä liikkeelle
 
Ylös