Juuso Pulli

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
13 858
Mikäköhän on Juuson ensikauden kuvio? Jatkoa mä tälle haluaisin.

Ihan sama, vaikka ei kuuluisi mestaruutta tavoittelevaan joukkueeseen, mutta kyllä minä aina yhden "Juuso Pullin" kelpuuttaisin rotaatiossa/seiskapakkina.
 

Pantterin Pensselit

Luottopelaaja
Viestejä
1 162
Mikäköhän on Juuson ensikauden kuvio? Jatkoa mä tälle haluaisin.

Ihan sama, vaikka ei kuuluisi mestaruutta tavoittelevaan joukkueeseen, mutta kyllä minä aina yhden "Juuso Pullin" kelpuuttaisin rotaatiossa/seiskapakkina.
Pulli ansaitsisi isomman roolin jossain Saipassa tai muussa vähän pienemmässä seurassa. On kuitenkin liigatason pelaaja.
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 841
Onko muut kiinnittänyt huomiota Pullin ulkonäköön ettei vaan ole Steven Stamkos...
Joo näin mäkin ajattelin, siitäkö se johtuu se pitkä lepuutus!!! Ettei vaan ois Tampalla ollut asiat huonosti niin piti vetää siellä! Viime yönä oli vaisu!
 

Hyrrä

Luottopelaaja
Viestejä
1 369
Tuli yhtäkkiä vahva tunne, että Pulli menisi Ässiin. Sitä onkin täällä jo ehdotettu. Olisi kyllä erittäin ässämäinen pelaaja. Siellä on tarvetta ja Pullilla halpa hintalappu ja hintalaatu kohdillaan. Eihän toi meillekään mahdu, ellei sitten Kooveessa vietä suunnilleen koko kautta...
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 040
Pelicansilla on pakisto ainakin niin vajaa, että luulisi sinne kelpaavan. Ei ole kuin neljä pakkia sopimuksen alla ja ilmeisesti Tappara-jämä Saku Salminen menossa viidenneksi. Kannattajat toki odottavat kovempia nimiä kahdelle viimeiselle paikalle, mutta joku syyhän siinä on, että 2 viikkoa ennen harjoituskauden alkamista ei pakkeja ole edes täyttä määrää. Voi hyvinkin houkutella kokenut ja halpa liigatason pakki.
 
Ylös