Juuso Pulli

-mesag

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
954
Mielestäni todella hyvä haku seiska-/kasipakiksi. Löisin kyllä jatkoa ensi kaudellekin, ei varmasti ole kallis mies, mutta kuitenkin suht kokenut ja paljon nähnyt, kun ulkomaitakin kierrellyt. Näyttää myös vanhuuttaan jättäneen bobiorri-moovit pois, ja tyytyy yksinkertaisempaan pelaamiseen.

e. Ja oli edellisellä Ilves-visiitillään varakapuna, että ilmeisen hyvä koppipersoonakin.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 334
Pulli sopii oikein hyvin tuohon 7 pakin rooliin, kun minuutit pysyvät maltillisina.
 

Blackwolf

Luottopelaaja
Viestejä
3 686
Pullille tosiaan soisi jatkoa, olen edelleen sitä mieltä, että ensi kauteen voitaisiin lähteä pakistolla, missä 7-9 pakkeina nähdään Pulli, Airola ja Aho. Nuorilla on siinä hyvä sauma ottaa omansa, mutta niskaan hengittää vaalea kostaja.
 

-mesag

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
954
Pulli sopii oikein hyvin tuohon 7 pakin rooliin, kun minuutit pysyvät maltillisina.
Juuri näin. Ja tuo seiskapakin rooli ei edes ole niin helppo kuin sitä voisi ajatella. Pääset harvoin kentälle, jolloin samanlaista tatsia peliin ei saa, mutta silti pitää hoitaa rooli kunnialla. Ja nuorille pelaajille tuo ei sovi, koska kehitys tyssää vähäisellä peliajalla. Pulli onkin tuollainen "unelma" siihen rooliin, riittävän kiekollinen ja fyysinen, tarpeeksi kokenut pystyäkseen pelaamaan pienet minuutit kunnialla ja toisaalta taas tyytyy rooliinsa. Ja varakapteenius kertoo siitä, että kopissakin tulee ihmisten kanssa toimeen, ja kenties löytyy jotain johtajan tai tsemppaajan ominaisuuksia.

Mitä muuta voi seiskapakilta toivoa?
 

Reborn Lynx

Luottopelaaja
Viestejä
1 117
Aamulehden digissä nyt:

Ilvekseen Pulli tuli poissaolojen paikkaajaksi, mutta pesti muuttui pian loppukauden mittaiseksi.

”Taisin olla vain minä itse, joka luotti, että jos paikka tulee niin pystyn pelaamaan hyvin. Tiedän, että olen kehittynyt vuosien aikana paljon. Minun piti vaan saada paikka – sarja on nykyään niin nuori. Paljon se vaati myös kotona puolisolta. Suuri kiitos sinne. Moni ei enää olisi tätä katsellut”, Pulli kiitti.
 

craneeh

Rivipelaaja
Viestejä
49
Juuso Pullista ei voi kyllä olla pitämättä. Moneen kertaan tuli kelailtua ja nautiskeltua maalikoosteesta Kärppiä vastaan tullut 1-0 maali. Määrätietoista suorittamista. Erinomainen seiskapakki.
 
Viimeksi muokattu:

ilvesperhe

Luottopelaaja
Viestejä
2 492
Voi vittu. En olisi ikinä uskonut, että tästä surkimuksesta ei olla lopullisesti jo päästy eroon.

Todellinen kaniini hatusta tosiaan tähän väliin. Olisiko seuraavana Teisa tai Atu vahvistamaan valmennusporrasta?
Eikö ihan oikeasti mitään muuta ollut vaihtoehtoa ollut? Täysi vitsi.

Marraskuulta.
 

Val76

Luottopelaaja
Viestejä
1 016
Pullille jatkoo, asenne kohdillaan.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 973
Hieno tarina. Näin voi "vanhemmallakin" iällä kuoritua luotettava kahden suunnan pakki. Tillu osaa kyllä löytää kovalla prosentilla tekijämiehiä.

Jatkoa vaan.
 

KURITTAJA

Luottopelaaja
Viestejä
1 629
Ehdottomasti jatkoa ja miksei mikäli halvalla saa niin pidempääkin. Noussut hassussa 14 pelissä ihan suosikkipelaajieni joukkoon.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 949
Täytyy kyllä vieläkin ihailla tapaa, jolla Pulli eilen haistoi tilanteen ja lähti iskemään. Moni olisi vain purkanut. Siinä oli tekemisen meininki. Ilman muuta jatkoa, jos hintalappu kohdillaan. Mitä kaikkea me vielä saammekaan nähdä Pullilta...
 

Prophet

Luottopelaaja
Viestejä
2 817
Kuten Pullin paluun aikaan kirjoitin:

No tokihan nyt jokaiseen kauteen yksi juusopulli kuuluu. Aiempien kausien juusopulleja ovat olleet mm. Juuso Pulli, Atte Pentikäinen, Matt Generous ja Erik Autio. Tämän kauden juusopulli on jälleen Juuso Pulli.

Olkoon Juuso Pulli siis puolestani ensi kaudenkin juusopulli. Sen verran vakuuttavasti Juuso Pulli on juusopulleillut tällä kaudella.
 
Ylös