Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ite veikkaan kyllä että 40 pistettä menee rikki.Kaikkea hyvää Köntsälle. Täällä ei vain lähtenyt. Eiköhän paina sen 30p ensi kaudella
Könösen lajikyvyillä tuo vanha ennätys 0.47ppg eli 28 pistettä 60 peliin vaikuttaa kyllä ihan maksimilta. 40 pistettä olisi iso yllätys ainakin itselle.Ite veikkaan kyllä että 40 pistettä menee rikki.
Meitä vastaan tekee sen 30 pistettä.
En usko, vaatisi melkein ykkösylivoima-aikaa tuollaiset tehot.Ite veikkaan kyllä että 40 pistettä menee rikki.
Tuskin painaa, mutta luulen, että pudottaa meiät sit pleijareissa!Kaikkea hyvää Köntsälle. Täällä ei vain lähtenyt. Eiköhän paina sen 30p ensi kaudella
Könösen lajikyvyillä tuo vanha ennätys 0.47ppg eli 28 pistettä 60 peliin vaikuttaa kyllä ihan maksimilta. 40 pistettä olisi iso yllätys ainakin itselle.
En usko, vaatisi melkein ykkösylivoima-aikaa tuollaiset tehot.
Harmi että puuttuu tietty tylyys päästä eroon deadweighteista. Jos olisi jätetty Könö oikeaan paikkaansa eli rotaatioon ja annettu Bau-Kos-Laurell kolmikolle enemmän aikaa oltaisiin oltu isosti voittajia. Myös Könö olisi itse ollut halukas vaihtamaan maisemaa kun paikka olisi sementoitu katsomoon ja näin sopimus olisi saatu purettua legendaarisessa yhtsistyössä. Samat olisi voitu tehdä Najmanin kanssa mutta liian pitkään toivotaan toivotaan ja vielä kerran toivotaan selvien floppien kanssa.Mysteeri oli kyllä tämä herra. Periaatteessa oli KalPa-aikoina juuri sitä mitä Ilves olisi tarvinnut, mutta täällä oli kyllä täysin deadweight tuolla rosterissa.
Mistäs sä tälläisen olet päähäsi saanut?Myös Könö olisi itse ollut halukas vaihtamaan maisemaa
Kannattaa lukea uudestaan.Mistäs sä tälläisen olet päähäsi saanut?
Ei kyllä auennut vieläkään.Kannattaa lukea uudestaan.