Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä kun alkaa suorittaa hyvin niin alkaa väki taipua bandwagonin puolelle. Siitä olen aivan varma. Mutta no, mikä mahtaisi juuri nyt olla asian takana, että tulisi Ilvekseen. Velipoikakin menossa Tapparaan. Toki kyllä se voi olla että Tapparassa pelaaminen on perseestä eikä sitä enää halua. Kelpaisi toki minulle ainakin.Tunteet sivuun! Mattila kelpaa kyllä meille ja on kelpo sentteri mutta mitään fanien suosikkia hänestä ei tule. Mutta tämä kaveri tuskin sitä hakeekaan. Ollaan sitten hienotunteisen varovaisia puolin ja toisin kritiikissä ja kehuissa mutta jos tämä Ilvestä vahvistaa, ei täysin vääräkään valinta voi olla.
Miksi kukaan järkevä pelaaja haluaisi mennä Tapparaan kun kaikki tietää että se on perseestä?Kyllä kun alkaa suorittaa hyvin niin alkaa väki taipua bandwagonin puolelle. Siitä olen aivan varma. Mutta no, mikä mahtaisi juuri nyt olla asian takana, että tulisi Ilvekseen. Velipoikakin menossa Tapparaan. Toki kyllä se voi olla että Tapparassa pelaaminen on perseestä eikä sitä enää halua. Kelpaisi toki minulle ainakin.
Makkonen voi kysyä sen sitten ekana kysymyksenä sopimuksen julkistuksen yhteydessä.Miksi kukaan järkevä pelaaja haluaisi mennä Tapparaan kun kaikki tietää että se on perseestä?
On kyllä ollut tosi paskaa sen viimeiset 10 vuotta.Miksi kukaan järkevä pelaaja haluaisi mennä Tapparaan kun kaikki tietää että se on perseestä?
Eihän siitä kovin kauaa ole, kun Tuulolat pelas Ilveksessä ja Tapparassa samaan aikaan...Ei varmana ole tulossa. Sen velipoikakin menossa ensi kaudeksi Tapparaan.
Ei ole. Taas jotain epämääräisiä kuppilapuheita ilman mitään logiikkaa.Onko tässä edes mitään oikeaa huhua. Joku oli kuullut, että joku Tapparan senttereistä pelaisi Ilveksessä ensi kaudella. Jo se kuulostaa ihan keksityltä jutulta.
Totta. Eikä mikään muu kuin pelipaikka viittaa Mattilaan. Toisaalta siellä on esim. Aleksi Mustonen laidassa, joka on myös sentteri, ja Ilveksessä pelannut. Melkeen sanoisin tämän, jos siis huhu pitää paikkansa. Todennäköisesti ei.Onko tässä edes mitään oikeaa huhua. Joku oli kuullut, että joku Tapparan senttereistä pelaisi Ilveksessä ensi kaudella. Jo se kuulostaa ihan keksityltä jutulta.
Mattila olisi Mäntykiven takana selkeä kakkossentteri, ei varmasti kohtaa odotettu paikka eikä palkkatoive.
Aika moni järkevä pelaaja sinne on mennyt, ihan voittamisen takia. On Tappara ollut todella perseestä viimeiset kolme kautta, kun ovat voittaneet vaan kolme kannua.Miksi kukaan järkevä pelaaja haluaisi mennä Tapparaan kun kaikki tietää että se on perseestä?
A) En usko huhuun laisinkaan. Hän on itsekin ilmoittanut tavoitteena olevan pelaaminen (rahastaminen) ulkomailla.
B) Kyseinen pelaaja on minulle yhtä yhdentekevä kuin kuka tahansa muu. Hän menee vähän samaan kategoriaan kuin Heponiemi, joka jo nuorena meni setelinippu edellä. Sitten tulee, jos on tullakseen normaalilla pelitason mukaisella hinnalla ilman mitään kasvattilisää.