Jukka Peltola Ilvekseen kaudelle 22-23

Status
Viestiketju on suljettu.

WillieGunn

Luottopelaaja
Viestejä
3 547
Jos Ilves ei meinaa takaisin sääleistä taistelevaksi joukkueeksi niin en keksisi tälle mitään käyttöä. Lienee kalliin puoleinen nelosen laitaan.

Jos Kontiola ei jatka, niin Peltola olis kyllä 3 tai 4 ketjun keskelle kokenut hyvä pelaaja. Putki kulkee edelleen. Ja oma kasvatti ;) Tapparassa ei tule jatkamaan kapteeni gaten jälkeen. Tampere varmasti ykkös vaihtis, kun perhe ja kaverit on täällä.
 

LalaTa

Luottopelaaja
Viestejä
2 526
Tähän en malta nyt olla kommentoimatta. Olisin itse ylläpitona hieman varovainen tällaisen viestinnän suhteen, jossa tiettyjä nimimerkkejä asetetaan "palstan tietäjiin", ja täten erilaiseen asemaan kun toisia nimimerkkejä. Tämä on kuitenkin fanien foorumi, eikä ymmärtääkseni kovin vakavamielinen sellainen.

En nyt tartu liikaa tuohon yksittäiseen viestiin, mutta foorumin toimintatavat ovat viimeaikoina nähdäkseni hieman muuttuneet, eivätkä mielestäni pelkästään positiiviseen suuntaan.

Tämä ei ole mitään Blegille tai Juzalle.

Tietoa on monenlaista ja monessa suunnassa. Forumilla on yksi nimimerkki jonka tietoja itse pidän lähes poikkeuksetta oikeana. Mielestäni tämä arviointi pitää kuitenkin jättää jokaiselle foorumistille itselleen, eikä esimerkiksi ylläpidolle.

Pahoittelut offtopicista.

Ihan sama tuli mieleen. Jos täällä nimimerkkien takana olevia kirjoittajia aletaan nostaa jalustalle ylläpidon toimesta ns. tietäjinö, niin se on aika arveluttavaa toimintaa. Huolimatta siitä miten faktaa asiaa nuo nimimerkit ovat aiemmin tarjoilleet.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 315
Jos Kontiola ei jatka, niin Peltola olis kyllä 3 tai 4 ketjun keskelle kokenut hyvä pelaaja. Putki kulkee edelleen.

No ei Peltolan ideaali paikka ole kyllä sentterinä ja mikäli nuo huhut Tikasta ja Sebokin jatkosta pitää paikkaansa, niin ei ole kyllä tonttiakaan tarjolla.
 

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
2 293
Tähän en malta nyt olla kommentoimatta. Olisin itse ylläpitona hieman varovainen tällaisen viestinnän suhteen, jossa tiettyjä nimimerkkejä asetetaan "palstan tietäjiin", ja täten erilaiseen asemaan kun toisia nimimerkkejä. Tämä on kuitenkin fanien foorumi, eikä ymmärtääkseni kovin vakavamielinen sellainen.

En nyt tartu liikaa tuohon yksittäiseen viestiin, mutta foorumin toimintatavat ovat viimeaikoina nähdäkseni hieman muuttuneet, eivätkä mielestäni pelkästään positiiviseen suuntaan.

Tämä ei ole mitään Blegille tai Juzalle.

Tietoa on monenlaista ja monessa suunnassa. Forumilla on yksi nimimerkki jonka tietoja itse pidän lähes poikkeuksetta oikeana. Mielestäni tämä arviointi pitää kuitenkin jättää jokaiselle foorumistille itselleen, eikä esimerkiksi ylläpidolle.

Pahoittelut offtopicista.
Oli huonosti muotoiltu tuo mun viesti, pahoittelut! Olis pitäny painottaa, että jos ja vain jos.

Totta tuo, että lopullisen arvion todenperäisyydestä tekee lukija itse. Kuitenkin jos pystytään täysin todistamaan jonkun huhut tuulesta temmatuiksi, niin hyvä vaan, että sellaiset karsitaan pois, ettei jää turhaan huhu kiertämään. Ei ne asioista tietävät kuitenkaan kovin usein pysty täydellä varmuudella sanomaan, että joku huhu olisi tuulesta temmattu, joten poistamiset kovin harvinaisia.

Ja ei sillä nyt mitään absoluuttista tuomiota tehdä, että onko esim. Blegi tai Juza kuulleet huhusta. Tuo vaan huhulle lisää lihaa luiden ympärille, jos useammasta lähteestä on kuulunut samaa tietoa.

Ihan sama tuli mieleen. Jos täällä nimimerkkien takana olevia kirjoittajia aletaan nostaa jalustalle ylläpidon toimesta ns. tietäjinö, niin se on aika arveluttavaa toimintaa. Huolimatta siitä miten faktaa asiaa nuo nimimerkit ovat aiemmin tarjoilleet.

Ei tässä ketään jalustalle nosteta. Näissä huhuhommissa kuitenkin on aika oleellista, että kuka väittää mitäkin. Jos kirjoittaja on osoittautunut olevan perillä asioista, niin kyllä hänen tiedollaan asiaan on iso painoarvo. Kyllä tänne kuitenkin on jokainen tervetullut jakamaan tietojaan, vaikka tuossa mun viestissä välittyikin toisenlainen kuva.

Tuossa mun ekassa viestissä oli huonosti ilmastu asia, mutta oli tarkoitus kysyä, että tietävätkö he tästä huhusta mitään.
 

-mesag

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
954
Kyllähän tuollainen Peltola - "Jasu" - Anttila olisi ihan huikea nelos- tai shutdown-ketju Liigaan. Kokemusta löytyisi.
 

Penkinlämmittäjä22

Luottopelaaja
Viestejä
2 513
Ei kyllä niin yhtään mitään käyttöä tälle herralle nyky-Ilveksessä. Olkoon vaikka kuinka kokemusta.
Juu eikä tänne kaikkien ex-Tapparoiden tarvitse tulla, ei Ilveksen pitäisi olla mikään Tappara-legendojen urien saattokoti. Vaikka toki kaikki jotka tähän mennessä Tapparasta tulleet ovat loistavia, mutta noin niinkun jatkossa.
 

Dynastia

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
126
Jos Kontiola ei jatka, niin Peltola olis kyllä 3 tai 4 ketjun keskelle kokenut hyvä pelaaja. Putki kulkee edelleen. Ja oma kasvatti ;) Tapparassa ei tule jatkamaan kapteeni gaten jälkeen. Tampere varmasti ykkös vaihtis, kun perhe ja kaverit on täällä.
Lisätietoa kapteeni gatesta?
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 218
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös