Jukka Jalonen

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 880
Kumma on jos ei edes vaikka puolustuspelin erikoisvalkuksi käy Floridaan, jonka puolustus oli kamalaa paskaa,, kaikkien Arizonan yms soppareita ei kannata edes hyväksyä, sieltä ei ole mahdollista nousta ylöspäin, kun ei ole mahkua näyttää taitojansa, toivon todella tälle miehelle NHL-sopimusta.
 

JörgenJönssön

Luottopelaaja
Viestejä
1 646
Kyllä Jalonen periaatteessa voisi NHL:n päästä valmentamaan, mutta kielitaito voi koitua ongelmaksi. Yksi Jalosen vahvuuksista on selkeä ulosanti, hänellä on kyky opettaa pelaajia toimimaan oikein, ainakin suomeksi. Lisäksi hän kuuntelee pelaajia varsin tarkalla korvalla ja osaa käsitellä heitä todella hyvin, ainakin suomeksi.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 892
Kyllä mä uskon, että "rallienglannilla" pärjää myös. Pidän melkoisena ihmeenä silti sitä, että JJ valmentaisi NHLssä päävalkkuna. Tuo hänen lanseeraamansa pelitapa ei kyllä toimi nopean ja "päättömän" pelin pyhätössä.

Siksi uskonkin, että JJ saattaa olla seuraava Ilveksen päävalmentaja.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 703
Kyllä mä uskon, että "rallienglannilla" pärjää myös. Pidän melkoisena ihmeenä silti sitä, että JJ valmentaisi NHLssä päävalkkuna. Tuo hänen lanseeraamansa pelitapa ei kyllä toimi nopean ja "päättömän" pelin pyhätössä.

Siksi uskonkin, että JJ saattaa olla seuraava Ilveksen päävalmentaja.
Eihän siellä kaikki sillä pelityylillä pelaa. Otetaan nyt vaikka Ny Islanders esimerkiksi. Ja ennemmin uskon Jalosen NHL-diiliin kuin siihen että olisi Ilvekseen tulossa Myrrän jälkeen. Varmasti joskus, toivottavasti ainakin mutta en usko että vielä vuosiin Tampereella nähdään.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 527
Kyllähän Jalonen ansaitsisi näytönpaikan, ja mitä menetettävää jollakin pienemmällä NHL-organisaatiolla edes on jos koittavat yhtä menestyneintä kansainvälisen tason valmentajaa? Jos ei onnistu, niin rahalla siitä selviää ja tutut ja turvaliset jo 30 vuoden takaa olevat nimet ovat siellä jo odottamassa omaa vuoroansa. Jalonen ei ole mikään märkäkorva vaan on nähnyt tolkuttomasti pelaajia vuosien varrella.
 

Cigaro

Luottopelaaja
Viestejä
2 265
Kyllä Jalonen periaatteessa voisi NHL:n päästä valmentamaan, mutta kielitaito voi koitua ongelmaksi. Yksi Jalosen vahvuuksista on selkeä ulosanti, hänellä on kyky opettaa pelaajia toimimaan oikein, ainakin suomeksi. Lisäksi hän kuuntelee pelaajia varsin tarkalla korvalla ja osaa käsitellä heitä todella hyvin, ainakin suomeksi.
Ruudun lisäksi vielä Olli Jokinen Floridan valmennukseen, niin ei jää ainakaan kielimuurista kiinni ajatuksien välittäminen pelaajille?
 

JärvisenPera

Luottopelaaja
Viestejä
1 270
Ruudun lisäksi vielä Olli Jokinen Floridan valmennukseen, niin ei jää ainakaan kielimuurista kiinni ajatuksien välittäminen pelaajille?
Ei mitään Olleja! Jukka ottaa vanhan luottoratsun eli Raipen mukaan Ameriikan vallotukseen! Pääsee siellä isoissa valoissa porukka kanssa nauttiin Raipen kirjavasta ulosannista.
 

LentsunIpa

1931
Viestejä
744
Kyllähän Jalonen ansaitsisi näytönpaikan, ja mitä menetettävää jollakin pienemmällä NHL-organisaatiolla edes on jos koittavat yhtä menestyneintä kansainvälisen tason valmentajaa? Jos ei onnistu, niin rahalla siitä selviää ja tutut ja turvaliset jo 30 vuoden takaa olevat nimet ovat siellä jo odottamassa omaa vuoroansa. Jalonen ei ole mikään märkäkorva vaan on nähnyt tolkuttomasti pelaajia vuosien varrella.
Minkä takia Jalonen menis edes johkin pilipali joukkueeseen?
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 527
Minkä takia Jalonen menis edes johkin pilipali joukkueeseen?
No itse ainakin näen asian niin että jos sinne meinaa valmentamaan mennä niin tarjottuihin mahdollisuuksiin tulee tarttua. Sitten kun pääset siihen tuolileikkiin mukaan niin mahdollisuuksia on muuallekin.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 138
Minkä takia Jalonen menis edes johkin pilipali joukkueeseen?
Väittäisin että on parempi mahdollisuus päästä näyttämään. Meriitit Euroopassa kun eivät tuolla kamalasti paina. Piiri pieni pyörii siellä ja samoja vanhoja naamoja kierrätetään seurasta toiseen.
 

LentsunIpa

1931
Viestejä
744
Ok. Itse en ainakaan näkis mitään järkeä mennä nolaan itteensä johki arizona, buffalo yms. akselille. Sopiva seura (playoffeihin pääsevä) ja äkkiä eurooppalaisten koutsien arvostus onkin siellä jossain olemassa. Tuskin Jalonen enää pelkän rahan takia menee sinne valmentaan, sen verran on pinkka kunnossa silläkin äijällä.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 703
Ok. Itse en ainakaan näkis mitään järkeä mennä nolaan itteensä johki arizona, buffalo yms. akselille. Sopiva seura (playoffeihin pääsevä) ja äkkiä eurooppalaisten koutsien arvostus onkin siellä jossain olemassa. Tuskin Jalonen enää pelkän rahan takia menee sinne valmentaan, sen verran on pinkka kunnossa silläkin äijällä.
Joo koska Jalonenhan saa ihan itse päättää mihin seuraan tuolla kävelee.:D Aivan sama mihin tuolla PÄÄSISI kunhan johonkin ne kannukset ansaitsemaan. Hyvä koutsi kyllä bongataan näistä heikommistakin seuroista ja sitä kautta eteenpäin. On jo helvetin kova temppu jos mihinkään seuraan tuolla pääsee suoraan päävalmentajaksi.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 138
Joo koska Jalonenhan saa ihan itse päättää mihin seuraan tuolla kävelee.:D Aivan sama mihin tuolla PÄÄSISI kunhan johonkin ne kannukset ansaitsemaan. Hyvä koutsi kyllä bongataan näistä heikommistakin seuroista ja sitä kautta eteenpäin. On jo helvetin kova temppu jos mihinkään seuraan tuolla pääsee suoraan päävalmentajaksi.
Ennen tätä Florida huhua pidin ainoina realistisina mahdollisuuksina juurikin Arizonaa, Buffaloa tai Seattlea.
 
Viimeksi muokattu:

Never stop the madness

Luottopelaaja
Viestejä
1 932
Mitä vittua nyt Jalonen? EHT höntsään ihan saatanasti pelaajia Liigasta. Varsinkin t#pparan kohdalla aika paha kun heillä on CHL finaali tulossa. Mies itse ei edes ole paikalla tässä pilipali turnajaisessa
 
Ylös