LalaTa
Luottopelaaja
Kiitos vastauksesta. Kaikki kotipelit tullut katsottua viimeiset 25 vuotta. Mutta se väsyneestä provoilustasi. Eli olet siis sitä mieltä, että Myrrä osaa koota pelin hyvin uomiinsa mutta ehjää 60-minuuttista ei pystytä pelaamaan fokuksen kadottua joka aiheuttaa paniikkia ja sähläämistä?
Kohtuullisen ristiriitainen on kirjoituksesi ja taidat meistä kahdesta olla se joka ei pelejä katsele tai sitten ymmärryksesi lajista on kovin puutteellinen.
Missä olen kirjoittanut, että aikalisä pitää käyttää joka pelissä? Mielestäni se pitää käyttää silloin kun fokus katoaa ja ollaan jatkuvasti paineen alla ottavana osapuolena. Ei se peli siitä nyt ainakaan huonommaksi mene.
Ylivoimasta olen kanssasi samaa mieltä.
Outoa, että väität ensin Myrrän seisovan toteemina pelien aikana ja että ei osaa koota rivejä pelin aikana tai seuraavaan peliin. Sitten väität katsoneesi kaikki pelit monen vuosikymmenen aikana. Ensinnäkin Myrrä todistetisti osaa erätauoilla koota pelin kasaan, tiedät tämän jos olet pelejä katsonut. Ja toiseksi Myrrän toteemiseisoskelu on palatatotuus joka ei pidä paikkaansa, tämänkin tiedät jos olet pelejä katsellut. Ja kolmanneksi, Myrrä on ollut vasta muutaman vuoden Ipan penkin takana joten aiemmat vuosikymmenet ei tässä merkkaa mitään.
Jos todella luit viestini, niin siinä nimenomaan fokuksen katoaminen johtaa pukukopissa toimintaan jolla fokus on saatu takaisin seuraavaan erään. Myös erien aikana fokuksen palautus on onnistunut.
Tuo aikalisän käyttämättömyyskin tai sen pelko on palstatotuus vailla totuuspohjaa. Myrrä on itse todennut, että sen kyllä aistii joukkueesta onko sen käyttämisestä hyötyä vai auttaako se enemmän vastustajaa keräämään omat rivinsä paremmin kasaan. Mutta jos et sisällyttänyt aikalisän käyttöä kun väitit Myrrän olevan reagoimaton toteemipaalu, niin pahoittelut väärinymmärryksestä.