Raipe - The Great One
Tähtipelaaja
CMoren lehdistötilaisuudet kertoo kaiken. Karri leikattu kokonaan pois ja pistetty tuplana Jokkea tänään. Myrrä alistaa!
Ässien puolelta löytyi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
CMoren lehdistötilaisuudet kertoo kaiken. Karri leikattu kokonaan pois ja pistetty tuplana Jokkea tänään. Myrrä alistaa!
Pressistä päätellen Jokke on joutunut hieman ääntään korottamaan erätauolla eli ei kaveri pelkkä suolapatsas ole vaan halunnee sitten antaa sen palautteen kun pelaaja on vastaanottavaisempi eikä siinä pelin tiimellyksessä. Ja kyllä sitä asiaakin selvästi on ja välittää niin pelaajista kuin tuloksestakin.
Tuo kiven pelin analysointi ei maallikkoa kovin syvälle vie. Myrrän anti tuossakin valovuoden edellä.Siinä uuden areenan dokumentissa viimeisessä jaksossa Jokke oli toisella erätauolla selvästi hermona ja antoi kunnolla palautetta. Siinä pelissä minkä Ilves hävisi. Eli kyllä Myrrä antaa sitä palautetta, vaikka vaihtoaitiossa olisikin toteemi.
Reagointia varmasti tuo ottaako aikalisän tai molarin pois ja missä kohtaa.Eiköhän Joken reagoimattomuudella ole tarkoitettu sitä että juuri koskaan ei oteta aikalisää, ei vaihdeta maalivahtia eikä kysellä tuomareiden perään.
Ei nyt kukaan oikesti ole voinut tarkoittaa sitä että Jokke olisi hiljaa vaihtoaitiossa ja mutisisi itsentään, haloo![]()
Siellä vaihtoaitiossa tapahtuu huomattavasti enemmän kuin tv-kuva näyttää.
Tuleekohan vielä päivä jolloin löydät Jokesta ja Joken toimintatavoista jotain kritisoitavaa tai kehitettävää?Reagointia varmasti tuo ottaako aikalisän tai molarin pois ja missä kohtaa.
Haloo myös sille etteikö myrrä ymmärtäisi mitä missäkin tilanteessa katsoo olevan joukkueelle ja tilanteelle parhaaksi.
Itse pidän myös aivan turhana tuomareille valittamisen. Makuasia tosin.
Toivottavasti ei tule.Tuleekohan vielä päivä jolloin löydät Jokesta ja Joken toimintatavoista jotain kritisoitavaa tai kehitettävää?
Saataiskohan Myrrästäkin änärirahat?
Foorumilta jos lukee niin tämä ei ainakaan ole tippaakaan toiminut, joka pelissähän jopa voittopeleissä on usean nimimerkin mukaan tuomarit ollut täysin meitä vastaan. Vai oisko sittenkin niitä värilaseja. Jokainen saa itse miettiä.Tuo Myrrän kritisoitu rauhallisuus saattaa lopulta kääntyä vahvuudeksi. Pienet koirat räksyttää... Tuomarit saattaa arvostaa kypsää käytöstä jatkuvan kitinän sijaan.
Itselleni on ainakin ihan se ja sama vaikka Myrrä tai tulevat päävalmentajat valmentaisivat Ilvestä kolmen pisteen pistekeskiarvolla jos ei kuitenkaan keväällä pelata realistisesti mestaruudesta. Sen pitää olla nyt ja jatkossa ainoa asia joka merkitsee.Toivottavasti ei tule.
Näin kovaa tulosta ei olla ilveksen peräsimessä vuosikymmeniin tehty, ja kova saa seuraajakin olla että tähänastiseen pystyy.
Itse nautin ihan perusrunkosarjapelien voitoista ja varsinkin näin viihdyttävällä pelitavalla.Itselleni on ainakin ihan se ja sama vaikka Myrrä tai tulevat päävalmentajat valmentaisivat Ilvestä kolmen pisteen pistekeskiarvolla jos ei kuitenkaan keväällä pelata realistisesti mestaruudesta. Sen pitää olla nyt ja jatkossa ainoa asia joka merkitsee.
Yksittäiset pelit toki merkkaavat paljon varsinkin tunteiden muodossa, mutta isossa kuvassa pelkkä hyvä runkosarjamenestys ei riitä ja eiköhän myös Ilveksen johto ajattele näin.Itse nautin ihan perusrunkosarjapelien voitoista ja varsinkin näin viihdyttävällä pelitavalla.
Toivon menestystä ja olen tyytyväinen jos kausi pelataan hyvin sijoituksesta riippumatta.
Hyväksyn että on 6-7 joukkuetta joilla on mahdollisuudet mestaruuteen. Onneksi ilves on yksi näistä.
Itse saanut teikäläisestä sen kuvan että yksittäinen peli merkitsee tavallisen paljon. Ainakin kuraa tulee yhdestäkin tappiosta riittävästi. Se siitä ”ihan se ja sama” jorinasta.
Onko johdolle tärkeämpää runkosarjavoitto vai mestaruus sijalta 10.Yksittäiset pelit toki merkkaavat paljon varsinkin tunteiden muodossa, mutta isossa kuvassa pelkkä hyvä runkosarjamenestys ei riitä ja eiköhän myös Ilveksen johto ajattele näin.
Kritiikin annan Jokelle yhtä lailla kuten muillekkin aina kun koen sen olevan oikeutettua ja paikallaan. Siitä vaan kumoamaan ja perustelemaan jos olen ns. kaatanut paskaa väärin perustein.
Tuo Myrrän kritisoitu rauhallisuus saattaa lopulta kääntyä vahvuudeksi. Pienet koirat räksyttää... Tuomarit saattaa arvostaa kypsää käytöstä jatkuvan kitinän sijaan.
Zherenkon vaihtamattta jättäminen tänään oli lopulta oikein. Luottoa tuli ja nuori veskari sai vaikean ekan erän jälkeen kuitenkin voittopelin.
Nuori suomi meiningillä… kenen vuoro ottaa ensipeliin kultakuuppa?
Pitäskö se antaa välillä Myrrälle?![]()