Vaikea tilanne. Tavallaan toisaalta haluan Myrrälle potkut, koska yhtikäs mikään asia ei viittaa siihen, että Myrrä poppoineen saa tämän jengin välieriin, saatikka edes puolivälieriin. Saatika, että noita pelejä voi katsoa ilman oksennusämpäriä vieressä.
Puhutaan aina ja olen itsekin ajatellut, että jos mestaruus tulee ni ei haittaa millä tyylillä se tulee.
Mutta olen jo havainnut itsestäni, että välillä oikein vituttaa voitotkin, kun ne tulevat epäansaitusti aivan karmealta peliesityksen jälkeen. Niin käy joskus kaikille, mutta tuntuu, että varsinkaan tänän vuoden puolella tulleet ansaitut voitot viime kauden pelit mukaan laskettuna mahtuvat helposti yhden käden sormiin.
Että jos Ilves pelaisi tällaista kiekkoa koko kauden ja voittaisi tällä kiekolla mestaruuden, ni täytyy sanoa, että ei kiinnostaisi mestaruus pätkääkään.
Ei tällaisella pelillä mitään kuulu voittaa. En halua, että jääkiekossa voittaa yhtään kukaan tällaisella pelillä. Edes Ilves.
Tässä kohtaa ei vaan vielä pitäisi johtopäätöksiä tehdä puolesta eikä vastaan, mutta kohta vuosi on kulunut siitä, kun Myrrän poppoo on viimeksi pelannut voittavan näköistä kiekkoa.
Vuosi on aivan järjettömän pitkä pelata pelkästään täysin paskaa peliä hyvin hyvin satunnaisia yksittäisiä hyviä pelejä lukuunottamatta Ilveksenkin tasoiselle joukkueelle, vaikkei nyt mitään mestarisuosikkeja ole ollutkaan.
Tappara voitto lämmitti vain ja ainoastaan siksi, että Tappara kaatui, mutta sekin vain pienen hetken. Itse ainakin olen toivonut pitkään Ilveksen häviöitä, silloin kun peliesitykset ovat sitä mitä ne pääsääntöisesti ovat olleet, eli melkein joka matsissa.
Ihan vaan siksi, koska jos ne voittoja kairaa tuolla järjettömän huonolla pelaamisella, niin mikään ei koskaan muutu.
Tuollaista paskaa ei kiinnosta katsella, tuli voittoja tai ei. Ainut mitä on ollut kiva katsella on ykkösyyveen pelaaminen ja maalivahtipeli. Se ei vaan itelle riitä jos lähes kaikki muu täyttä sitä itteensä.