Pienenä foliohattuna. Ehkä yks syy Myrrän potkuihin oli myös se että se tykkäs käyttää omia kasvatteja......
Ai "pienenä"?

Joo, ihan varmasti se oli syy antaa kesken kauden potkut, että käyttää liikaa omia kasvatteja.
Btw:
"Myrrä oli mennyt valmentajien pukukoppiin ja sanonut, että mä oon päästäni ihan sekaisin, että mua ei voi laittaa tonne maaliin ollenkaan. Että mä oon ihan huppauuno, ettei tommosta jätkää voi laittaa tonne". - oma kasvatti Ville Kolppanen
Mitä muuten Myrrään tulee, niin ärsyttää tämä miehen leimaaminen joksikin Ilveksen viholliseksi tai päinvastoin. Ihan hyvin voi olla sitä mieltä, että on tyytyväinen Myrrän Ilvekselle reilusti yli vuosikymmenen aikana tekemään työhön, mutta myös sitä mieltä, että tunnit Ilveksessä tulivat täyteen ja potkut olivat oikea ratkaisu niillä tiedoilla mitä siinä oli. Se, että Pennanen sekosi jotenkin Ilveksessä paineiden alla tai jostan muusta syystä oli täysin odottamatonta. Niin kuin Pena Matikainen sanoi aikanaan:
maailmassa on kahdenlaisia valmentajia: niitä, jotka ovat saaneet potkut ja niitä, jotka eivät ole vielä saaneet
Pennanenkin on sittemmin voittanut olympiapronssia "kaikkien aikojen turnauksessa" ja nyt johdattaa Suomen suunnilleen ennakkosuosikkina MM-kisoihin, eli voi olla, että Ilveksen kaksi edellistä valmentajaa ovat tänä kevään Suomen mestari ja Maailman mestari ja meidän oma valmentajamme ei edelleenkään ole voittanut "kuin" hopeaa ja pronssia urallaan.
Sellaista se on, mutta vilpittömästi toivon, että Myrrä joukkioineen viipaloi arkkivihollisemme Tapparan loppuun asti pakettiin. (ja kyllä toivon myös Suomen voittavan kultaa keväthöntsässä. Jos ei muuten, niin kunnianosoituksena niitä lukuisia mitalittomia MM-kisoja aikoinaan jännityksellä ja lopulta pettymyksellä kymmeniä vuosia sitten katsoneelle lapsiversiolle itsestäni) Vaikka Pennasesta kommenttiensa, viimeisen kevään totaaliflopin ja sen jälkeisensä käytöksensä vuoksi paskempi maku jäikin.