Joukkueiden voimasuhteet 2020-2021

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 746
111111111.JPG


Tuosta jokainen voi itse miettiä mitkä osa-alueet "mättävät". Ratkaisupeleissä ne ovat kultaakin arvokkaammat toimiessaan.
 

mindfcuk

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
580

Petteri Sihvonen povaa, että Kärpät ja Tappara voisivat olla sääleissä. Itse en ehkä usko Kärppien tippuvan, vaikka olikin hutipeli Jukureita vastaan. Tappara taas aika varmasti tulee jäämään muiden jalkoihin. Kolme peliä sekä Ilvestä että Kärppiä vastaan. Ilvestä vastaan tuskin tulee juuri kolmea pistettä enempää ja Kärppiäkin vastaan voi olla aika hankalaa.
 

ifor74

Luottopelaaja
Viestejä
3 514

Petteri Sihvonen povaa, että Kärpät ja Tappara voisivat olla sääleissä. Itse en ehkä usko Kärppien tippuvan, vaikka olikin hutipeli Jukureita vastaan. Tappara taas aika varmasti tulee jäämään muiden jalkoihin. Kolme peliä sekä Ilvestä että Kärppiä vastaan. Ilvestä vastaan tuskin tulee juuri kolmea pistettä enempää ja Kärppiäkin vastaan voi olla aika hankalaa.

Jos Ilveksen peli jatkuu samanlaisena kun viime pelit niin Tappara saa kaikki pisteet meitä vastaan.
 

Rouhija

Luottopelaaja
Viestejä
6 617
Jos Ilveksen peli jatkuu samanlaisena kun viime pelit niin Tappara saa kaikki pisteet meitä vastaan.

Vähän niin kuin aina tähänkin mennessä? Turha sitä peilata aiempiin esityksiin. Paikallisissa pelattu tällä kaudella aina hyvin vaikka edellinen peli olisi ollut sysipaska.
 

ifor74

Luottopelaaja
Viestejä
3 514
Vähän niin kuin aina tähänkin mennessä? Turha sitä peilata aiempiin esityksiin. Paikallisissa pelattu tällä kaudella aina hyvin vaikka edellinen peli olisi ollut sysipaska.

Turha peilata siihen että aina pelattu hyvin tällä kaudella, se muuttuu hyvin äkkiä.
 

Petelius

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
658
Täällä foorumilla huudettiin lujaa kun Ässät panosti kauteen kovia vahvistuksia ja varsinkin ennen siirtorajaa, että miten noilla voi olla... ja miten noi saa.. ja meidän Tillu on ihan puusilmä... Ja kenkää kaikille...
Nyt näyttää siltä, että ihmeellisen paljon satsanneen Ä ryhmän pelit jää runkosarjaan. Ja kukas muistaa Tillua kehua kun jätti Morrow&Rattien &Yip ottamatta?? Ja samalla Ripan "kukkaro edellä" - konseptin mukaan? Edelleen ei olla saatu poikaa kotiin, mutta ei noikaan. Mä annan vilpittömän kiitoksen rahan&aivojen käytön suhteesta nyky johdolle
 

ipanmiäs23

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
108
Täällä foorumilla huudettiin lujaa kun Ässät panosti kauteen kovia vahvistuksia ja varsinkin ennen siirtorajaa, että miten noilla voi olla... ja miten noi saa.. ja meidän Tillu on ihan puusilmä... Ja kenkää kaikille...
Nyt näyttää siltä, että ihmeellisen paljon satsanneen Ä ryhmän pelit jää runkosarjaan. Ja kukas muistaa Tillua kehua kun jätti Morrow&Rattien &Yip ottamatta?? Ja samalla Ripan "kukkaro edellä" - konseptin mukaan? Edelleen ei olla saatu poikaa kotiin, mutta ei noikaan. Mä annan vilpittömän kiitoksen rahan&aivojen käytön suhteesta nyky johdolle

Siinä on fanin ja yrityksen johdon ero, fanit eivät aina nää kokonaisuutta ja yhden kauden merkitys on paljon suurempi, mikä on täysin ymmärrettävää ja kaikki meistä faneista joskus tähän sortuu. Johdon on tehtävä pitkän ajan strategian mukaisia päätöksiä, uskoa valittuun strategiaan ja kehittää seuraa pitkällä tähtäimellä. Siinä kun tekee hätäisiä, talouden mahdollisesti tuhoavia päätöksiä, voi monien vuosien työ valua sormien välistä hukkaan. Yritysjohtamista ja urheilujohtamista opiskelleet tai työkokemusta siitä omaavat ainakin tietävät tämän.
Toivoisin että joskus sekin ymmärrettäisiin vaikean jakson keskellä, vaikka se pahalta tuntuu ja toki on meidän oikeus antaa kritiikkiä.
 

Seisomisurheilu

Luottopelaaja
Viestejä
2 440
Tapparalla ja Kärpillä on vielä kyl aika pahat jäljellä varsinki tapparalla kun vielä kaks kertaa ilves
 
Ylös