Jos Ilves-Hockey Oy:n pääomistajuus vaihtuu, mitä Sinä lupaat?

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 036
Vs: Jos Ilves-Hockey Oy:n pääomistajuus vaihtuu, mitä Sinä lupaat?

Ostiko täällä porukka ollenkaan niitä junnukausareja?

Mulle on tulossa yks lippuvihko ja jotta "tempaus" mahdollistuis, tarvitaan muutama lisää... 8)
 

pelikirja

Luottopelaaja
Viestejä
4 434
Vs: Jos Ilves-Hockey Oy:n pääomistajuus vaihtuu, mitä Sinä lupaat?

No niin kausikortin lippuvihko kourassa.Mihis väki aikoo lahjoittaa lippujaan?
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 036
Vs: Jos Ilves-Hockey Oy:n pääomistajuus vaihtuu, mitä Sinä lupaat?

pelikirja sanoi:
No niin kausikortin lippuvihko kourassa.Mihis väki aikoo lahjoittaa lippujaan?

Sama. Mulle tuli kans junnukausarin lippuvihko.

Se, mitä ajattelin nyt tehdä on lähestyä sekä toimistoa että Sharea yhdessä ja yhteisesti. Kerätään voimat ja tehdään mukava tsetti esim. Hopen suuntaan.

Lisää tästä hetken kuluttua - älkää hukatko hyväntekeväisyyskausareita so far mihinkään.
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 036
Vs: Jos Ilves-Hockey Oy:n pääomistajuus vaihtuu, mitä Sinä lupaat?

Miika Lundin sanoi:
pelikirja sanoi:
No niin kausikortin lippuvihko kourassa.Mihis väki aikoo lahjoittaa lippujaan?

Sama. Mulle tuli kans junnukausarin lippuvihko.

Se, mitä ajattelin nyt tehdä on lähestyä sekä toimistoa että Sharea yhdessä ja yhteisesti. Kerätään voimat ja tehdään mukava tsetti esim. Hopen suuntaan.

Lisää tästä hetken kuluttua - älkää hukatko hyväntekeväisyyskausareita so far mihinkään.

Sähköposti lähetetty. :eek:
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 036
Vs: Jos Ilves-Hockey Oy:n pääomistajuus vaihtuu, mitä Sinä lupaat?

Kaikki, jotka olette hankkineet noita junnukausareita, lykätkää mulle viestiä: nolviisnol 5776 217.. toteutuskelpoinen idea ihan just tulilla...
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 036
Vs: Jos Ilves-Hockey Oy:n pääomistajuus vaihtuu, mitä Sinä lupaat?

Miika Lundin sanoi:
Kaikki, jotka olette hankkineet noita junnukausareita, lykätkää mulle viestiä: nolviisnol 5776 217.. toteutuskelpoinen idea ihan just tulilla...

Hopelle postia lähetetty... Koska mä voin 8)
 

Liitteet

  • Junnuja lauteille.jpg
    Junnuja lauteille.jpg
    294,6 KB · kertaa luettu: 567

dr Origo

Luottopelaaja
Viestejä
1 870
Vs: Jos Ilves-Hockey Oy:n pääomistajuus vaihtuu, mitä Sinä lupaat?

Miika Lundin sanoi:
Miika Lundin sanoi:
Kaikki, jotka olette hankkineet noita junnukausareita, lykätkää mulle viestiä: nolviisnol 5776 217.. toteutuskelpoinen idea ihan just tulilla...

Hopelle postia lähetetty... Koska mä voin 8)

Hienoa. Menevät varmasti oikeaan osoitteeseen.
 

Optimisti

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
831
Mitään en luvannut tähän ketjuun, mutta fanikrääsää on tarttunut mukaan jokaiselta Tampereen reissulta, ja lähes kaksikymmentä vuotta vanha fanipaita päivitetty kauden 2018-2019 malliin. And counting...
 

Nulikka

Guest
Käännytin kauden aikana kaksi Tapparan fania Ilveksiksi. Molemmilla on nyt hankittuna fanipaidat, kävivät sekä Rauman että Helsingin fanimatkoilla sekä kävivät katsomassa mun kanssa Hakamettässä 8-10 kotimatsia tällä kaudella.

Miettivät nyt että mitä edes ovat joskus nähneet Tapparassa.
 

Lynx

Uusi Ilves since 2017
Viestejä
988
Ostin Telian joukkuepaketin ja olen palannut Hakametsän lehtereille. Olen pitänyt suuni supussa pienistä nega-asioista joilla ei ole suuressa mittakaavassa merkitystä; olen keskittynyt positiivisiin viboihin.
 

Bakteeri

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
934
Käännytin kauden aikana kaksi Tapparan fania Ilveksiksi. Molemmilla on nyt hankittuna fanipaidat, kävivät sekä Rauman että Helsingin fanimatkoilla sekä kävivät katsomassa mun kanssa Hakamettässä 8-10 kotimatsia tällä kaudella.

Miettivät nyt että mitä edes ovat joskus nähneet Tapparassa.

Arvostan! Hyvää työtä. :cool:
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 705
Lupasin antaa mahdollisuuden näyttää osaamistaan. Käytännössä tämä on tarkoittanut että 7.2.2017 kävin irtolipulla jokaisessa kotiottelussa mihin vain oli mahdollisuus päästä ja tuon jälkeen kausikortti on ollut ja löytyy ensi kaudellakin.

Kritisoitavaakin löytyy, on asioita joita olisi voitu tehdä paremmin tai joissa tulokset eivät ole vastanneet tavoitteita. Kuitenkin vertailemalla hyviä ja huonoja puolia niin positiivisen puolella ollaan.

Ei tämä kuitenkaan riitä. Ei 8. sija, sääleistä jatkoon ja 4-0 lomille voi olla mikään kiittämisen ja kehumisen arvoinen suoritus, ei vaikka kuinka olisi oltu konkurssin partaalla kaksi vuotta sitten. Tavoitteet pitää olla korkeammalla tai muuten tähän jämähdetään. Eikä se montaa vuotta enää tuollaiset pikkuinen Ilves vs. ylivoimainen Kärpät Hakametsää tai sitä uutta hallia täytä vaikka kuinka joukkue taistelisi urhoollisesti.

Ensi kaudelle on se joukkue oltava sitten sellainen että siitä top-6 sijoituksesta voi puhua vakavasti eikä hyväntahtoisesti tuhahdellen. Yleisö on tehnyt osansa, velkojat joustaneet, aikaa on annettu. Jos kesän hankinnat on taas Leimua, Ahtolaa ja Miehoa, niin jokainen syy hankkia näitä on tekosyy!
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 921
En muista olinko luvannut mitään, mutta tällä kaudella ensimmäistä kertaa kausikortti, vaikka pääsin katsomaan 5-10 peliä. Ensi kaudella uudelleen
 

WillieGunn

Luottopelaaja
Viestejä
3 546
Kiitos Ilves! Aika lunastaa kaikkia niitä lupauksia, mitä pienessä mielessä on viimesen lähes 20v aikana tullut tehtyä. Joulun väri on punainen, not! Ainakin mun perheessä se näyttää tosi kelta-viher-mustalta. Pukin kontti on täynnä lippupakettia, hupparia ja pipoja (vihreet ipapipat on nyt kuuminta hottia). Onneksi nuo on nyt jopa toivottuja juttuja. Vielä kun mahtava markkinointikoneisto saisi siihen loistavaan fanituotekauppaan kasan game issued tai worn paitoja vielä ennen joulua… Legoukot tai pelaajakortit ihan oikeilla nimmareilla myös varmaan myis kivasti.
 
  • Tykkää
Reactions: CTS

Ilves

Luottopelaaja
Viestejä
2 668
Itse en luvannut mitään, mutta ostin pelipaidan hallilta. Ensikaudella, mikäli rahatilanne sopii niin jonkunlainen kausarikin!
 
Ylös