Jos Ilves-Hockey Oy:n pääomistajuus vaihtuu, mitä Sinä lupaat?

#17

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
360
Ovatko lupaukset toteutuneet?
Muutto Tampereelle ei ole toteutunut. Muuten olen lupaukset jopa ylittänyt ja kausari/pleijari kortti joka kausi ostettu. Kavereita koitan raahata peleihin parhaani mukaan, vaikka matkaa hallille tulee enemmän, kuin tarpeeksi. Viimeisin GW-paitakin tuli ostettua tukeakseni seuraa.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 883
Vs: Jos Ilves-Hockey Oy:n pääomistajuus vaihtuu, mitä Sinä lupaat?

En lupaa sen enempää kuin nytkään. Eli jatkan hallissa käymistä ja ostan sen jokavuotisen kausarin. Yritykseni puolesta lupaa kuitenkin harkita Pool -jäsenyyden päivittämistä seuraavalle tasolle.

Itse en halua toista itsevaltiasta puikkoihin vaan hajautetun omistuksen. Yksinvaltiaasta tulee mieleen lähinnä veli venäläinen, jolloin mikään ei toimi ja kaikki ottaa pattiin.

Minulle tärkeintä kuitenkin on, että Ilves menestyy ja taistelisi vuodesta toiseen kirkkaimmasta mitalista.

Enemmänkin minua kiinnostaa se, että mitä uusi omistaja/t lupaavat tehdä, että Ilves taas menestyisi. Hukattu potentiaali täytyisi kaivaa esiin ja palata takaisin sinne minne Ilves kuuluu eli Suomen ykköseksi!

Muuten tämä on pidetty, mutta verkostossa (entinen Pool) ollaan edelleen perustasolla.
 

Artsi

Luottopelaaja
Viestejä
3 221
Vs: Jos Ilves-Hockey Oy:n pääomistajuus vaihtuu, mitä Sinä lupaat?

Lupaan, että jätän taakse ne kaikki henkilökohtaisuudet ja loukkaavat viestit, joita olen jakanut, tai joita olen saanut ottaa vastaan. Pyydän myös vilpittömästi anteeksi kaikilta niiltä, jotka ovat saaneet kuraa niskaansa minun näppäimistöltäni (HeGe, Tarinankertoja, Kunto ja monet muut). Nyt on uusi aika ja uusi Ilves. Nyt puhalletaan yhdessä sitä eteen päin.

Enpä enää muistanut mitä tuli luvattua 6 vuotta sitten, mutta viesti nousi esiin erään kirjoittajan tekemän tykkäyksen vuoksi. On tämä ollut hienoa aikaa ja helpohkosti olen pystynyt lupaukseni pitämään :)
 
Ylös