Joonas Oden

Fleda

Luonteeltani olen optimisti.
Viestejä
1 937
Tänään kaks avopaikkaa ja tarkasti osui sivuttaisliikkeessä olevan maalivahdin logoon molemmista.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 437
Täytyy kerrankin sanoa vaikka painotan, että vieläkin ollaan erittäin aikaseissa vaiheessa kolmen harkkapelin jälkeen. Mulla oli suoraan sanottuna helvetin matalat odotukset Odenin suhteen sen perusteella mitä olin mieheltä kookoossa nähnyt. Ja täsmälleen sama linja on jatkunut.
 

Blackwolf

Luottopelaaja
Viestejä
3 685
Täytyy kerrankin sanoa vaikka painotan, että vieläkin ollaan erittäin aikaseissa vaiheessa kolmen harkkapelin jälkeen. Mulla oli suoraan sanottuna helvetin matalat odotukset Odenin suhteen sen perusteella mitä olin mieheltä kookoossa nähnyt. Ja täsmälleen sama linja on jatkunut.
Voin yhtyä tähän täysin. Harvoin voi näin heikkoja odotuksia alittaa, mutta nyt on kyllä suhteellisen lähellä. On kyllä kaikkien ollessa terveenä ihan puhtaasti rotaatiomies.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 437
Mies on nopea, mutta ei omaa kovin hyvää pelisilmää ja laukaus ei ole erikoinen. Tuntuu, että pelaa hieman jopa arkaillen tilanteita ja siksi näyttää vähän hukassa olevalta. Ihan liian aikainen vaihe heittä hanskoja tiskiin, mutta en jotenkin nää työkaluja mitkä tekisi hänestä huippupelaajan.
 

Grinder

Luottopelaaja
Viestejä
3 319
Ei sitä erityinen huippupelaaaja tarvi ollakaan. Ammattiaan voi hoitaa myös luotettavana polkukoneena. Kyllä niitä joka paikasta maaleja laukovia on aika vähän. Ne pelaa änärissä.
 

ifor74

Luottopelaaja
Viestejä
3 520
Jos ei mahtunut Kookoon pelaavaan kokoonpanoon niin tuskin on tänne hankittu ykkösketjun kaveriksi. Se miksi on hankittu on itselle arvoitus.
 

Rouhija

Luottopelaaja
Viestejä
6 619
Kun Oden pelasi ensimmäisiä liigapelejä ja olin mm. HPK-KooKoo pelissä 2019 keväällä niin katselin ja tuumailin, että hän ja Valtteri Puustinen tulevat lyömään isosti läpi. No, Puustinen löi ja Oden tekee vielä tuloaan. Saa nähdä, onko Odenista ottamaan seuraavaa askelta.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 537
Eilinen oli parasta Odenia Ipassa tähän mennessä. Nyt näytti siltä mistä muistan hänet junnujen arvokisoista ja jo KK:sta Liigassa. Erittäin kehityskelpoinen kaveri ja luulen että on meille vielä paljon iloa.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 517
Muistutan edelleen siitä, että Oden oli viime kevään Ahokkaan koirankopissa. Hänellä on siis todella vähän pelituntumaa pitkältä ajalta. Kunhan tuntuma paranee, niin eiköhän otteetkin parane.

Omat odotukset on samat kuin Päkkilästä. Kolmos-nelosketjun secondary scoringia. Oden näyttää tekevän paljon hommia molempiin päihin, hyökkäyspäässä suurin ongelma on arkuus. Tuo rajoittaa tasaista suorittamista. Tulee varmasti vaiheita, joiden aikana tähän kaveriin menee aivan hermo. Mutta jos vastapainona on noita eilisen kaltaisia pelejä, niin ehkä tämä jää posin puolelle.
 

Neljätoista

Luottopelaaja
Viestejä
1 434
Tänään ei mahtunut kokoonpanoon.

Minusta TPS-pelissä ei näyttänyt oikein miltään tekeminen. Yksi hyökkäys jäi mieleen kun onnistui pusertamaan nopeudella kiekon kanssa hyökkäysalueelle, mutta ei saanut syötettyä kiekkoa maalille. Olinko vain laput silmillä? Vaikutti sille ettei turkulaiset viitsineet edes puolustaa häntä, kun eivät nähneet tarpeelliseksi.
 

Serve

Luottopelaaja
Viestejä
2 052
Tämä kausi menee toivottavasti pääosin Kooveessa. Kyllä tuosta "aihiosta" pelimiehen saa, mutta pirusti se vaatii aikaa ja pelaajan halua kehittyä.

Oden tarvitsee nyt paljon peliaikaa, ja ennen kaikkea onnistumisia maalien muodossa, siksi Koovee olisi hyvä paikka tällä hetkellä.
Jos Ilveksessä ei tule onnistumisia, niin ei se ainakaan Odenin itseluottamusta kasvata
 

Stefan

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
485
Eikös tämä aihio ollut jo tiedossa? Jos tälläinen kehityksensä pysäyttänyt entinen lupaus hommataan, niin sitten täytyy antaa sitä peliaikaa eikä poppareita. Muussa tapauksessa täysin rahojen tuhlausta. Ei ollut KOOVEE:n rosterissa. 2 viikkoon ei ole ollut Ilveksen kokoonpanossa. Onko lentänyt täälläkin koirankoppiin vai onko loukkia?
 

Yohan

Luottopelaaja
Viestejä
1 443
Eikös tämä aihio ollut jo tiedossa? Jos tälläinen kehityksensä pysäyttänyt entinen lupaus hommataan, niin sitten täytyy antaa sitä peliaikaa eikä poppareita. Muussa tapauksessa täysin rahojen tuhlausta. Ei ollut KOOVEE:n rosterissa. 2 viikkoon ei ole ollut Ilveksen kokoonpanossa. Onko lentänyt täälläkin koirankoppiin vai onko loukkia?
Armeijassa ollut palstatietojen mukaan, kuten Päkkiläkin. Ilmeisesti nyt vapautuneet.
 
Ylös