Joonas Nättinen

Ei siellä missään vaiheessa ketään parempaa pidetty katsomossa Näden takana. Sopimuksen purkaminen olisi myös tullut äärimmäisen kalliiksi ja hankalaksi.

Paska sopimus ja tuuri kaiken kaikkinensa, ei sen kummempaa. Toivottavasti näistä opitaan, mutta turha tästä sen kummempia johtopäätöksiä on vetää valmennuksen tai muun suhteen.
Todellakin pidettiin. Nättinen pelasi pelistä toiseen vain nimen takia ei näyttöjen. Oli rosterin heikoin aivan liian usein ja vain pelko penkittää ja antaa vaikka junnuille sitä tilaa piti Nättisen rosterissa. Käyrä oli vain ja ainoastaan alaspäin.
 
Nättisen kohdalla kannattaa muistaa helvetin isosti, että Ilveksen peluutuksesta oli vastuussa nämä vuodet Tommi Niemelä, joka peluutti väen väkisin pelaajaa pelistä toiseen roikottaen viltissä nälkäisiä Ilves junioreja.

Hölö olisi voinut myös lyödä kapteenin natsat jollekkin pelaajalle eikä luovuttaa tätä valintaa pelaajien arvontaan.

Penkin takana ja kapteenistossa oli se pehmeys johon hävittiin.

Mutta täällä värilasien mukaan on kivempaa antaa omien talenttien mieluummin kasvaa muualla ja profiilipelurien hakata alaketjuissa jotta Hölön lempparit saa pelata paikoilla joihin eivät kuulu (Näde,Utu,Rati,Lööke). Hölö arvostaa vain kurinalaisuutta ja helposti käsiteltäviä pelureja jonka vuoksi rosteri on tasapaksu ja ei tarvitse vääntää pelipaikoista.

Hölön Ilveksessä ei ole tilaa tähdille. Me me me, yhdessä yhdessä yhdessä, joukkue joukkue joukue. Voittaminen ei ole tärkeintä vaan se matka ja lässytys.

Kapteeni oli valmentajan näköinen.
Joko riittää tää lööke parjaaminen, pikkusen raskaaks alat käymää
 
Joko riittää tää lööke parjaaminen, pikkusen raskaaks alat käymää
Sen löysit tästä :D

Ja kyllä esim Lööke on kyllä pelannut Hölön aikana täysin väärällä paikalla maalintekijänä ja ratkaisijana mm ylivoimalla esim Mesen paikalla vaikka tulos on ollut täyttä tuhnua (viime kaudella törkeät 2 maalia ylivoimalla). Mutta tämä ei ollut pointti tässä ketjussa.
 
Sen löysit tästä :D

Ja kyllä esim Lööke on kyllä pelannut Hölön aikana täysin väärällä paikalla maalintekijänä ja ratkaisijana mm ylivoimalla esim Mesen paikalla vaikka tulos on ollut täyttä tuhnua (viime kaudella törkeät 2 maalia ylivoimalla). Mutta tämä ei ollut pointti tässä ketjussa.
Aika vähänhän Lööke itseasiassa edes on pelannut laukojan paikalla. Enemmän pyörittänyt oikealla puolella tai sitten ollut päädyssä/maalin edustalla, ainakin omien muistikuvieni mukaan.

Hölön Ilveksessä ei ole tilaa tähdille. Me me me, yhdessä yhdessä yhdessä, joukkue joukkue joukue. Voittaminen ei ole tärkeintä vaan se matka ja lässytys.
Mitäs nämä Jasekit, Laschit, Kangasniemet, Jämsenit, Mäntykivet ja vastaavat sitten on? Melkolailla artistimaisia pelaajia juurikin, eikä mitään tasapaksuja puurtajia, mitä Hölöllä käsissään yleensä ollut.
 
Sen löysit tästä :D

Ja kyllä esim Lööke on kyllä pelannut Hölön aikana täysin väärällä paikalla maalintekijänä ja ratkaisijana mm ylivoimalla esim Mesen paikalla vaikka tulos on ollut täyttä tuhnua (viime kaudella törkeät 2 maalia ylivoimalla). Mutta tämä ei ollut pointti tässä ketjussa.
Joo menee vähän off topiikin puolelle.

Lööken ylivoimaroolitus oli outoa, mutta ei sen takia, että olisi ollut Meskasen paikalla. Jasek oli siinä 90% kaudesta 1 ylivoimalla vasemmalla siivellä rightin pelaajana. Vaikka ei edes osaa vetää kiekkoa kovin hyvin, puhumattakaan suoraa syötöstä.

Käsittämätöntä kyllä, mutta Lööke oli yli puolet kaudesta siinä ylivoimalla maalinedusmiehenä. Ihan mielettömän humoristinen valinta laittaa siihen yksi joukkueen taitavimmista pelaajista. Vasemmalta siiveltä en oikeastaan muista häntä ollenkaan viime kaudella. Olisi ollut paljon loogisempi tuokin paikka, kun muut roolitukset.
 
Tämä sopimus meni vain ja ainostaan utj:n piikkiin, mut oisko nyt kuitenkaan yli 200k€ saanut kaudesta, enpä usko.
 
Todellakin pidettiin. Nättinen pelasi pelistä toiseen vain nimen takia ei näyttöjen. Oli rosterin heikoin aivan liian usein ja vain pelko penkittää ja antaa vaikka junnuille sitä tilaa piti Nättisen rosterissa. Käyrä oli vain ja ainoastaan alaspäin.
En tiedä miksi tämä psykoosi jatkuu aina vain raskaampana. Löökenkin sait tällä kertaa taas vaihteeksi mukaan. Tästä sinulle jo kerrottiinkin, että Lööke ei pelannut ylivoimalla maalintekijän paikalla tällä kaudella kätännössä lainkaan.

Nättinen oli todella huono pelaaja jälkimmäisellä kaudella Ilveksessä. Siitä kaikki ovat varmasti samaa mieltä. On silti ihan todella erikoista väittää, että pelasi vain nättöjen takia. Nättinen pelasi siksi, että oli sentteri ja aikuinen kokenut liigapelaaja. Ei pelannut isoja minuutteja, eikä isossa
Roolissa koko kauden aikana.

Nättisen tilalle laitettiin sitten lopulta umpilaitri Björkqvist, joka selviytyi urakasta jotenkuten. Tämä tuskin oli mikään unelmaratkaisu.

Heikkinen, Laurell ja Teuho-Markkola ovat laitureita. Ei näitä olisi pystytty peluuttamaan Nättisen paikalla mitenkään. Jäkikäteen voidaan spekuloida sillä, että olisiko jostain muusta pelaajasta pitänyt rakentaa väkisin sentteri, että Nättisen olisi voinut tiputtaa pois.

Kapteenin suhteen Hölöllä on oma linjansa. Tämän suhteen liigavalmentajat taitavat olla aikalailla 50/50 jakautuneita. Äänestykselle Hölö ei mitään voinut.
 
Eli jos ura jatkuu ni Tapparaan vaan ja mestaruuden jälkeen voiki sitte jo lopetella.
 
Takaisin
Ylös