Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
140 - Ilvestausta = 75Pyh, Tillu sanoo että oot pelannut Ilveksessä niin kiitos ei.
Väitettäsi, jonka mukaisesti Ilvesläisistä löytyisi enemmänkin väkeä, jotka jotenkin vahingoniloisesti nauttisivat oman kasvatin pelillisestä taaperruksesta, en halua ostaa. Se, että Iksa Tepsiin päätyi liittyy ihan vaan ansaintalogiikkaan. Silloin on taottava, kun rauta on kuumaa ja sitäpaitsi ei se ole tyhmä, joka pyytää, vaan se, joka on valmis maksamaan.Kyllä täällä moni vahingoniloinen ruumiinpotkija on järjestämässä rinkiä kun oma poika koomailee vieraissa.
Voi olla ettei Joona itse ole niin hyvä neuvottelija kuin jääkiekon pelaaja ja agentti puhunut pojan pyörryksiin. Tuskin herra itsekään kauhean onnellinen on kun katsoo tuota lamaantunutta habitusta.
Täältä näppäimistön takaa on aina paras paikka viisastella ja halveksia elantoaan hankkivan ihmisen ratkaisuja. Koskelan roolista neuvotteluissa ei kukaan täällä tiedä yhtään mitään, samanlaista viisautta on ilmassa kuin Hynnisen rasvaprosentista.
"Väistettiin luoti".
Voi helvetti, ihan niin kuin olosuhteet olisivat aina prikuulleen tasavertaiset ja ennustaa voisi tuloksen tässä toimintaympäristössä.
Itse en ainakaan nauti, mutta pakko sanoa että menneiden kausien valossa tätä oli realistista odottaa. Itse ainakin toivon että kurssi kääntyy. Ja pakko sitä toivoa senkin takia ettei ikinä tarvitse kotiuttaa sikaa säkissä. Mutta jotain mahtaa olla pielessä kun esitykset ovat luokkaa tämä.Väitettäsi, jonka mukaisesti Ilvesläisistä löytyisi enemmänkin väkeä, jotka jotenkin vahingoniloisesti nauttisivat oman kasvatin pelillisestä taaperruksesta, en halua ostaa. Se, että Iksa Tepsiin päätyi liittyy ihan vaan ansaintalogiikkaan. Silloin on taottava, kun rauta on kuumaa ja sitäpaitsi ei se ole tyhmä, joka pyytää, vaan se, joka on valmis maksamaan.
Juudas floppaa. Kelpaa.Itse en ainakaan nauti, mutta pakko sanoa että menneiden kausien valossa tätä oli realistista odottaa. Itse ainakin toivon että kurssi kääntyy. Ja pakko sitä toivoa senkin takia ettei ikinä tarvitse kotiuttaa sikaa säkissä. Mutta jotain mahtaa olla pielessä kun esitykset ovat luokkaa tämä.
Toisaalta ajatella jos ei olisi ”juudas” ja olisi tullut floppaamaan tänne noin parin sadan tonnin vuosiansiolla.Juudas floppaa. Kelpaa.