Joona Ikonen

Kerro ne faktat, jos tiedät.
Että tuo on järjen köyhyyttä puhua jostain puolikkaasta palkasta.
No sanotaan se 50k vuosiale sitten, se liian vähän että pelaajan pitäisi nöyrtyä kun Ripan kassa tiukkana?
Niin no sitten Iksa on varmaan päättänyt, että pikavoitto rahassa kiinnostaa. Ei meillä ole vielä mitään tietoja, mutta voin mä sulle tähän keksiä vaikka 1v & 280k€ vs 3v & 200k€ / kausi

Tuossa saakin sitten Iksa katsoa peiliin.

Mua kiinnostaisi silti faktat, eikä vain oletukset.

Se, ettei olla lähellä on muuten mahdollista sekä niin, että tarjotaan ihan liian vähän tai niin, että toinen tarjoaa ihan helvetin paljon. Tämä vain yleishuomiona.

Tässä se pointti missä ollaan vaan täysin eri mieltä. Että sillä olisi Ikosen tapauksessa mitään merkitystä kumpi noista skenaarioista.

Kysyisin vielä tuon saman kun aiemmin uudestaan, oisko Eemelinkin kanssa jengi samaa mieltä et sama päästää Turkuun jos tarjoavat x summan yli markkina-arvon?

Jaa sille on tarjottu vaan puolikasta palkkaa ... hyvä info kiitos tästä. Herralla on kerran hyvät tiedot niin kysyn vain uteliaisuuttani paljonko on Ikosen puolikas palkka? Ei toki tarvi kertoa jos haluat pitää tiedon itselläsi. Mukavaa jatkoa ja toivotaan ettei pudota tämän menetyksen johdosta B liigaan ensivuonna.
Ei kai nyt saatana yhden tai kahden pelaajan tulematta jääminen voi niin paljon vaikuttaa. Mistä sitä tietää vaikka Ikonen vetäisi ihan Nättistä. Turha lähteä huutokauppaan yhdestäkään pelaajasta tässä sarjassa.

Tässä se pointti missä ollaan vaan täysin eri mieltä. Että sillä olisi Ikosen tapauksessa mitään merkitystä kumpi noista skenaarioista.

Kysyisin vielä tuon saman kun aiemmin uudestaan, oisko Eemelinkin kanssa jengi samaa mieltä et sama päästää Turkuun jos tarjoavat x summan yli markkina-arvon?

En mä tiedä ollaanko täysin eri mieltä mistään. En mä ole juuri tuosta asiasta mielipidettäni edes ilmaissut. Ihan vain osallistunut keskusteluun. Oonhan mä toisaalta kirjoittanut tälle palstalle mm. niin, että Ikosta ei muualle tässä Liigassa saa päästää. Se on se yksinkertaistettu versio, jossa Ilves-kannattajan roolissa voin pysyä. Siitä huolimatta musta löytyy myös puoli, joka haluaisi tietää, arvioida ja pohtia asiaa useammalta kantilta.

Joku paska tässä on takana, kun kuitenkin esim Kärpät, Jyp, Kalpa ja Tappara pääsääntöisesti kotiuttaa perkeleen kovatasoisetkin kasvatit. Sitten Ilves ei saa vittu ketään.

Hankkisi Ilves edes vittu kannattajien takia edes kerran tälläiset Iksat vaikka aina ei hinta-laatusuhde olisikaan kohdillaan.

En mä tiedä ollaanko täysin eri mieltä mistään. En mä ole juuri tuosta asiasta mielipidettäni edes ilmaissut. Ihan vain osallistunut keskusteluun. Oonhan mä toisaalta kirjoittanut tälle palstalle mm. niin, että Ikosta ei muualle tässä Liigassa saa päästää. Se on se yksinkertaistettu versio, jossa Ilves-kannattajan roolissa voin pysyä. Siitä huolimatta musta löytyy myös puoli, joka haluaisi tietää, arvioida ja pohtia asiaa useammalta kantilta.

Joo arvostettavaa sinänsä, että löytyy noin looginen puoli tämmösilläkin hetkillä. Niin itellänikin yleensä runkosarjapelien tappioita katsellessa ja muiden huudellessa tillua ulos, mutta tää kyl menee reippaasti tunteisiin. Ensimmäinen kerta kun kaipaa tuuletusta toimiston puolelle, yleisesti ihan tyytyväinen ollut rosterien kasaamisien kanssa.

Aivan helvetin sama miten Ikonen pelasi/pelaa SHL:ssä kun mies on tasonsa täällä näyttänyt. Se on aivan satavarma että Tillu hommaa taas ulkomaan arpoja sillä rahalla minkä olisi voinut sijoittaa omaan kasvattiin, mutta ei näytä paljon järki päätä pakottavan.

Lupaan olla laittamatta lanttiakaan ensi kauden muukalaisjengiin, jos Iksa ei palaa kotiin.

Joo arvostettavaa sinänsä, että löytyy noin looginen puoli tämmösilläkin hetkillä. Niin itellänikin yleensä runkosarjapelien tappioita katsellessa ja muiden huudellessa tillua ulos, mutta tää kyl menee reippaasti tunteisiin. Ensimmäinen kerta kun kaipaa tuuletusta toimiston puolelle, yleisesti ihan tyytyväinen ollut rosterien kasaamisien kanssa.

Tämän perusteella tuskin ollaan toisistamme kaukana näkökannoissamme missään mielessä.

• Tykkää
Reactions: zzz
Ilves onnistuu kyllä kaiken elämyksen, innon ja upean yhteisöllisyyden ohella aina jotenkin kummasti aiheuttamaan sellaista ahdistusta ja vitutusta, ettei vanha enää meinaa jaksaa.

Täytyy sulkea tällä viestillä foorumi ainakin loppurunkkarin osalta, ehkä kiekon osalta koko kevääksi.

Ei vain halunnut nähdä tällaista skenaarioa mahdolliseksi ja jään toivomaan Iksan "Tepes-pahvin ulkomaanoption käyttöä toukokuun loppuun mennessä".

Vittu. Että tää. Aina jaksaa. Vituttaa

Takaisin