Joona Ikonen

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 494

Maalinteon lisäksi Ikonen mainitsee myös fyysisen vääntövoimansa parantuneen.

− Olen tyytyväinen kamppailupelaamiseeni. Tuntuu, että pystyn vääntämään paljon paremmin kulmissa kuin viime kaudella.


Tästä tuli todettua eilisessä otteluketjussa. Voimaa on Joona saanut kesän aikana selkeästi lisää. Pärjää hyvin väännöissä, eikä muuten kammeta helposti katolleen.

Yhtenä esimerkkinä tulee mieleen viimeisin JYP-ottelu, kun Mäenpää roikkui niskassa, mutta Ikonen vain ravisti miehen pois selästään ja jatkoi itse matkaa.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 315

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 315

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 922
Päkkilä korvannee oikein hyvin tuossa.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 315

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 159
Ottelumääriksi muutettuna on siis sivussa 7-12 ottelua.

Harmillinen juttu,mutta pääasia,että kevään peleihin ehtii hyvin mukaan tällä kuntoutumisajalla,kun maksimiajallakin on vielä toistakymmentä peliä jäljellä.Kerrankin on kuitenkin hyvissä ajoin todennäköisesti selvillä,että pelit jatkuvat runkosarjankin jälkeen.
 
Viimeksi muokattu:

Henry78

Luottopelaaja
Viestejä
2 289
Todella ikävä takaisku Joonalle ja koko joukkueelle. Mies on parantanut peliään kokoajan. Joona on joukkueen yleismies Jantunen joka hoitaa homman kuin homman!
Entistä ehompana sitten takaisin!
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 943
Harmittava takaisku sekä Joonalle itselleen, että Ilvekselle. Heittämällä oli parhaita pelureita juuri nyt. Takaisin sitten varmistamaan TOP 4 sijoitusta. Ja lopuksi tietysti iskemään mestaruusmaalin!
 

Emmett_Brown

Luottopelaaja
Viestejä
1 673
Ei helvetti... No kai siihen pitää tottua että aina yks kärkiukoista lasareetissa, niihä se HIFKilläkin. Onneks sen verra leveyttä rosteris ettei ihan heti tarvi mitää ahopeltoja kärrätä kentälle.
 

punakone

Luottopelaaja
Viestejä
1 880
Oho..itse näin Joonan maanantaina ja luulin että on ihan vaan puujalka..siksi ajattelin et. Niissä viikko menee..harmi paikka mutta saavat nyt muut sitten kunnon näytön paikan reservin ukot..
 

Raipe - The Great One

Tähtipelaaja
Viestejä
11 418
Oho..itse näin Joonan maanantaina ja luulin että on ihan vaan puujalka..siksi ajattelin et. Niissä viikko menee..harmi paikka mutta saavat nyt muut sitten kunnon näytön paikan reservin ukot..
Eli jalkavamma kyseessä. Harmi juttu, jos olisi ollut käsivamma, niin olisi voinut osallistua luistelureeneihin.
 

Artsi

Luottopelaaja
Viestejä
3 228
Toisaalta Maccellin palattua kakkonen on ainakin yhtä kova ketju. Ei kirpaise pahasti ja palaa varmaan entistä ehompana.
 
Ylös