Joona Ikonen

Kunto

Luottopelaaja
Viestejä
1 607
Olen toivonut - ääneenkin - Joona Ikoselle niin pitkää jatkosopimusta kuin vain mahdollista. Kauteen 2021-22 ulottuva lienee ollut tässä kohtaa se pisin mahdollinen sopimus. Joonalle ansaittu palkankorotus ensi kaudeksi ja voisi kuvitella, että bonusten kautta muistetaan jo tämän kuluvan kauden erinomaisia suorituksia.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 893
Joona oli minun papereissani yksi niistä pelaajista, joista on pidettävä kiinni vaikka sitten kynsin ja hampain. Hienoa, että näin kävi.

Melkoinen talentti meillä... saas nähdä pelaako koko sopimusaikaansa Suomessa.

Tästä voi jakaa ison kiitokset Ilvekselle!
 

masa_90

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
369
Hieno juttu ! Ei tästä ole montaa vuotta kun kaikki läpimurron tehneet (tai sen kynnyksellä olevat) lähtivät pois.

Eteenpäin askel kerrallaan, Joonalle tsemppiä tulevaan ja maaliverkot heilumaan.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 486
Ikonen rikkoi tänään syötön myötä 30 pisteen rajan. Nyt kasassa tehot 13+17.

Ennen kautta olin maltillinen ja pidin hyvänä suorituksena sellaista noin 20 pisteen kautta, vaikka oli selkeästi nähtävissä, että enemmänkin pisteitä voi tällä kaudella tulla.

On sitä jo tällä kaudella, mutta ensi kaudella tulee olemaan vielä kovempi luu.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 486
Taas on tultava tähän ketjuun hehkuttamaan, vaikka peli on kesken.

Pelaa tällä hetkellä Lappeenrannassa erinomaista peliä, vaikkei tehoja ole (vielä) tullutkaan. Tuo työmäärä mitä tekee kentällä on todella hienoa katsottavaa. Ihana pelaaja.
 

SergeiRusQ

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
210
Taas on tultava tähän ketjuun hehkuttamaan, vaikka peli on kesken.

Pelaa tällä hetkellä Lappeenrannassa erinomaista peliä, vaikkei tehoja ole (vielä) tullutkaan. Tuo työmäärä mitä tekee kentällä on todella hienoa katsottavaa. Ihana pelaaja.

Sieltähän sitä
 

Kaukofani

Luottopelaaja
Viestejä
2 945
Juu ja loistavaa av-pelaamista. Kullanarvoinen kaveri meille.
Ja jännä olisi nähdä mihin ollenkaan pystyisi kun sais taitavan sentterin samaan ketjuun.... Jos ensi kaudella(eikä tämä mikään kuitti oo toimistolle vaan ihan ilmainen vinkki).
 

wasama

Luottopelaaja
Viestejä
1 041
Hyvä ettei telonut itseänsä.
Minä jo pelästyin,että ei kai
taas. Ikosta tarvitaan .
Sytyttää joukkuetta uhrautumisillaan kiekon eteen.
 

vilperi

Luottopelaaja
Viestejä
1 161
Tänään Ikonen pelasi kauden ehkä huonoimman pelin. Huonoimman pelin, ja silti katkaisi lappeenrantalaisten selkärangan katkipoikki. Tarinankertoja jo nostikin otteluketjussa Miehon puuttumisen, sekä tottakai todella nuoren pelaajan kohdalla voiman puutteen.

Ikosen otteet runkosarjassa olivat runkosarjassa sellaisia, että on todella vaikea muistaa nuorukaisen olevan vasta 20-vuotias. Ja nyt ei puhuta pelkästään pisteistä vaan kokonaisvaltaisesta pelaamisesta. Itse toivon, että Ikosen kohdalla ei olla vielä piiputtamisessa vaan jossain taistelun tuoksinnassa on tullut jokin pienoinen kolhu, joka selittää tämän illan peliä.

Ja vielä, onneksi Ikosen sopimukseen saatiin vuoteen 2022 asti. Tosin kun katsoo nuorukaisen pelaamista kentällä, tuntuu sekin jo aliarviolta nuorukaisen otteisiin nähden.
 

lake79

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
214
Ainakin hyökkäyspelillisesti Ikosesta huomasi kohtuu selvästi että kiekko polttaa lapaa, koska se pitäisi saada verkkoon asap. Toivottavasti maali vapautti.
 

JörgenJönssön

Luottopelaaja
Viestejä
1 646
Mitä tuumaatte mistä kentästä Ikonen löytää itsensä ensi kaudella? Nuoria lupauksia tullut joukkueeseen, mutta mun mielestä Ikonen on ansainnut jo kannuksensa ja paikan ylemmistä kentistä.
 

JörgenJönssön

Luottopelaaja
Viestejä
1 646
Ei niillä ketjujen numeroilla niin suurta merkitystä ole. Tärkeintä on löytää toimivat koostumukset. Eiköhän 5 vs 5 pelissä aika tasaisesti eri ketjujen peliajat jakaannu. Ylivoimalla ja erikoistilanteissa sitten lisävastuuta.

No kyllä niillä jotain väliä on. Mukavinta pelata parhaan sentterin vierellä jolloin sitä ylivoima-aikaakin on tarjolla. Viime kaudella tulosta tuli todennäköisemmin Ruotsalaisen rinnalla kuin Miehon- tai Vainionpään kaverina.
 

UglyHouse

Luottopelaaja
Viestejä
4 350
Mitä tuumaatte mistä kentästä Ikonen löytää itsensä ensi kaudella? Nuoria lupauksia tullut joukkueeseen, mutta mun mielestä Ikonen on ansainnut jo kannuksensa ja paikan ylemmistä kentistä.
Ikonen on ehdottamasti yksi suosikkipelaajistani. Peliesitykset määrää tietysti paikan. Ihmettelen kovasti jos ei ¨saa isoa roolia ensi kauden joukkueessa.
 
Ylös