Joona Ikonen

Hattutemppu

Luottopelaaja
Viestejä
2 148
 

#68

Luottopelaaja
Viestejä
2 781
On kyllä saanut vauhtia luisteluun, mutta vähän tuntuu, että on huono suojaamaan vauhdissa kiekkoa ja vaikka saakin vauhtieron pakkiin nähden ja periaatteessa olisi mahdollisuus nousta maalille, tai vähintään ohi maalin taakse, niin on mielestäni luvattoman helposti pakki napannut karkin lavasta pois.
Mutta hienoa, että viitteitä vanhasta Joonasta on kuitenkin ollut ilmoilla.
 

Grinder

Luottopelaaja
Viestejä
3 462
Itse olen odottanut häneltä paljon jo ennen peliä yksi. Unohdettu suuruus isossa kuvassa.

Kohta voidaan ottaa se köyhän miehen etuliite pois viittauksesta Jere Lehtiseen.
 

Bure10

Guest
Kiekon suojaaminen on sujunut viime peleissä taas paremmin ja tämä mahdollistaa myös sen, että Ikosesta on huomattavasti enemmän iloa myös hyökkäysalueella. Olen myös pistänyt merkille, että vaikka ei mikään isoin ja vahvin mahdollinen hyökkääjä olekaan, niin tuumaakaan ei anna periksi kaksinkamppailuissa edes Sklenickaa vastaan. Edellisessä pelissä taisi kerran Sklenickalle kiekon menettää, mutta riisti sen jälkeen takaisin ja saman vaihdon aikana haki myös kahdesti taklaukset tsekkijättiläiseen. Se yksi alivoimavaihto oli myös upea näyte osaamisesta.

Laukaus ja viimeistelytaidot kun vielä paranisivat, niin olisi erittäin tärkeä hyökkääjä meille läpi koko kauden. Nytkin sitä toki on ollut etenkin tässä tasaisessa pudotuspelisarjassa.
 
Ylös