Joni Ikonen

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 738
Hienoa homma että vihdoin Joni kehissä nähdään! Ei voi kun kaikkea hyvää pojalle toivoa, eniten kuitenkin sitä että pysyisi nyt ehjänä ja pääsisi normaaliin urheilijan arkeen kiinni.
Potentiaali on ainakin iso.
 

Ipa72

Luottopelaaja
Viestejä
6 013
8 peliä tulee pelaamaan tällä kaudella maksimissaan.
Ottaisiko joku euron vedon asiasta?
(Mä oon hävinny kaikki vetoni jatkoajassa ja ilvesfoorumilla tähän asti).
Minä ajattelin ehdottaa kahta erää. On vain sellainen kutina. Mielelläni maksan euron mikäli pysyy ehjänä kauemmin. Sopiiko, että laitan rahan jotenkin Ilvekselle?
 

Pika1

Luottopelaaja
Viestejä
2 667
Minä ajattelin ehdottaa kahta erää. On vain sellainen kutina. Mielelläni maksan euron mikäli pysyy ehjänä kauemmin. Sopiiko, että laitan rahan jotenkin Ilvekselle?
Sopii.
Pistetään neljän pelin raja (keskiarvo 8 peliä vs 2 erää).
Ja jos pelaa 9. pelin niin molemmat maksaa?
 

UglyHouse

Luottopelaaja
Viestejä
4 352
Ikonen on voittanut hyvin aloituksia Saarelan kentässä. Aloitukset on yksi syy miksi Saarelaa ei voi peluutta ykköskentässä tai ykkösylivoimassa keskushyökkääjänä.
 
Viimeksi muokattu:

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 176
Joo, hyvä peli. Kunhan Ikonen vaan pysyisi kunnossa, niin on hyvä lisä tässä joukkueessa.

Valitettavasti kertoimet eivät kovin korkeat ole loukkaantumiselle.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 502
Hyvä paluu pitkältä saikulta. Väläytteli pelisilmäänsä pariin otteeseen ja aloituksistakin kairasi puolet omille, vaikka toki aloitusympyrässä olikin vain kahdeksan kertaa.

Kertoo karua kieltä nykytilanteesta, että 1,5 vuotta sivussa ollut pelaaja on joukkueen parhaimmistoa, ellei jopa koko porukan paras.

Nyt vain kädet totisesti ristiin, että pysyy kasassa.
 

sentteri

Luottopelaaja
Viestejä
2 196
Pelästyin ekassa erässä, kun se yhtäkkiä pyllähti jäähän omalla alueella ja selvästi ontui jalkaa ja meni vaihtoon heti kun pääsi. Onneksi oli jo seuraavassa vaihdossa kaukalossa. Piti pelata laidassa, mutta otti kyllä 8 aloitusta (50 a%) ja Saarela vain 4 (25 a%).
 

Luchs

Guest
Pelästyin ekassa erässä, kun se yhtäkkiä pyllähti jäähän omalla alueella ja selvästi ontui jalkaa ja meni vaihtoon heti kun pääsi. Onneksi oli jo seuraavassa vaihdossa kaukalossa. Piti pelata laidassa, mutta otti kyllä 8 aloitusta (50 a%) ja Saarela vain 4 (25 a%).

Saiko tuossa kiekon jalkaansa?
 

sentteri

Luottopelaaja
Viestejä
2 196
Saiko tuossa kiekon jalkaansa?
Kelailin pari kertaa sitä matsin aikana, mutta en nähnyt mitään muuta kuin tais vähän hipaista olkapäät Sporan äijän kanssa, en katsonut hidastettuna frame by frame. Se oli vähän rajattu kulma ja se kaatumis hetki jäi hivenen kuvasta ulos.
 
Viimeksi muokattu:

Jalkapallo

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
770
Kelailin pari kertaa sitä matsin aikana, mutta en nähnyt mitään muuta kuin tais vähän hipaista olkapäät Sporan äijän kanssa, en katsonut hidastettuna frame by frame. Se oli vähän rajattu kulma ja se kaatumis hetki jäi hivenen kuvasta ulos.
Otti blokin tuossa.
 
Ylös