Jonas Gunnarsson

Arzamas

Luottopelaaja
Viestejä
1 860
Juuri tämä,mun mielestä jomman kumman pitää kokonaisvaltaisesti parantaa peliään ja napata ykkösveskarin rooli ja sen jälkeen ohhoh maalit minimiin,mieluimmin pois kokonaan.Jos tämä tapahtuu,olemme ison askeleen lähempänä mestaruutta..

Jos noista ohhoh maaleista pääsisi jotenkin eroon, tai ainakin harvemmalle esiintyvyydelle niin voisi huoletta ajella vaikka vuoropelein pleijareihin.

Eilenhän ei Gunnarin kaaduttu, mutta helppo avausmaali antoi pelin avaimet Sportille. Helppo ripari ja myös itse veto etukulmasta ilman maskia sisään.

Toisen maalin laukaus ei omasta mielestä mennyt Gunnarille asti, vaan jäi ruuhkaan ja siitä ripari sisään. Maalivahdin vaihdon näin itse joukkueen herättelynä.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 173
Toisen maalin laukaus ei omasta mielestä mennyt Gunnarille asti, vaan jäi ruuhkaan ja siitä ripari sisään. Maalivahdin vaihdon näin itse joukkueen herättelynä.

Jos näin oli, niin sitten ei mene Gunnarsin piikkiin. Ja toki maalivahdin vaihto oli joka tapauksessa joukkueen herättelyä.

No, tällä kertaa meni näin. Ensi viikolla lähes auringonvarmasti molemmilla kaksi peliä tiedossa. Sen jälkeen rupeaa ottelutahti hidastumaan.
 

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 570
On kyllä hämmentävä torjuntatyyli, kun highlight-torjuntoja tulee lähes joka pelissä. Kun on tottunut isokokoisiin, peittäviin ja rauhallisiin veskareihin, niin aika usein jättää pumppu pari lyöntiä välistä kun äijä on nelinkontin kaksi metriä maaliltaan.

Mut joo, hyvä peli tänään taas.
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 887
Eipä kukaan pääse sanomaan, että ketju täytyy aina kun tulee heikompi peli.

Tosi hyvä suoritus Gunnerilta, eikä tolle ainokaiselle voinut kyllä mitään, ei kumpikaan ilta ollut maalivahdeista kiinni, koko viikolta suoritus A-ryhmää!
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 498
Eikä ollut kaukana, että taas oltaisiin otettu koosteista oma paikka kun oli ottaa tuon irtokiekon vielä mailalla kiinni, mutta tällä kertaa leijaili yli.

Hieno peli tänään.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 498
Todella hyvä peli tänään taas Gunn... Gustaf... Gunnarssonilta. Harmillisesti nollapelibonukset meni aivan ottelun lopussa.

Kuten koko joukkueella, niin ollut tunne, että Gunnarssonillakin homma tuntuu toimivan todella hyvin vieraissa. Lähdin sitten mielenkiinnosta laskeskelemaan torjuntaprosenttia Arenan ulkopuolisista peleistä niin tulokseksi sain 93,85%. Toki on niitä hyviä pelejä kotonakin ollut.

Nyt löytyy molemmat maalivahdit torjuntaprosenteissa Liigan TOP7:sta (väh. 15 peliä pelanneet).
 
Ylös