Jonas Gunnarsson

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 730
Kaikestahan saa tietenkin keskustella ja vähän tylsää aikaa vietitetään kun liiga on tauolla, mutta silti; keskustellaanko täällä ihan oikeasti siitä, että julistetaanko marraskuun alussa joukkueelle ykköskassari some-tiimin toimesta?
Anna mun kaikki kestää!
Vai onkohan mulla sarkasmi-tutka epäkunnossa tai jotain?
 

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
2 319
Hienoo, et meillä on tasainen tandem, mistä toinen depytoi tänään EHT:llä.

On todella arvokas juttu, ettei olla yhden kortin varassa keväällä. Saavat myös molemmat riittävästi lepoa, niin loukkiriski pienenee.
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 503
En ole itse maalivahtiosastomme osalta huolissani. Sentteristöön kaivattaisiin yksi hyvä aloittaja hoitamaan puolustuspään tärkeät aloitukset. Muuten nippu on ihan hyvä.
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 160
Kaikestahan saa tietenkin keskustella ja vähän tylsää aikaa vietitetään kun liiga on tauolla, mutta silti; keskustellaanko täällä ihan oikeasti siitä, että julistetaanko marraskuun alussa joukkueelle ykköskassari some-tiimin toimesta?
Anna mun kaikki kestää!
Vai onkohan mulla sarkasmi-tutka epäkunnossa tai jotain?
Miksei sometiimi ole käynyt reenauttamassa meidän senttereiden aloituksia? Miksei fysiikkaa, kun Näpy on kuulemma ihan kakka? Kaikille tiimissä kenkää!
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 632
Nimenomaan viime aikoina. Gunner oli viime kaudella kakkonen ja myös ollut vähän taipumusta ollut koko uran. Tällä tandemilla ei mestaruuteen mennä. Hiukan kyseenalaistan lähteä tälläisellä ratkaisulla kauteen suurimmat mestaruuspaineet niskassa.
Itseasiassa ollut 4 Shl kaudella joukkueensa eniten pelannut maalivahti ja myös Allsvenskanissa, kun Hv tippui. Esimerkiksi Rubinilla ei ollut vastaavaa kokemusta Shl tullessaan.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 776
Voitti tänään maalivahtien taiston. Enempää ei Tapparaa vastaan tarvitse tehdä.
 
Ylös