Jonas Gunnarsson Ilvekseen kaudella 2023-2024?

Status
Viestiketju on suljettu.

Paatelainen

Luottopelaaja
Viestejä
1 967
Peliäkään ei nähty ja lynkattu jo. Tuttua huttua tällä foorumilla.

Olihan kommentti. Jos tuo veskari olisi 5 vuotta sitten tullut Ilvekseen tämä olisi varmasti ollut normaali hankinta, mutta eihän tässä toiminnassa mikään muuttuisi, jos tämä kaveri otettaisiin oikeasti mestaruutta tavoittelevaan joukkueeseen. Kuulostaisi itse asiassa aika tutulta. Meillä on kaksi liigan 12 parasta maalivahtia ja nyt vaan toivotaan, että jompikumpi heräisi kesäloman jälkeen liigan parhaana maalivahtina.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 857
katso liitettä 4859
Onko tässä nyt sitten Langhammerin korvaaja. Onko sama tyyppi jota oltiin myös Tepsiin viemässä?

Mitä helvettiä nyt oikeasti? Tässäkö on Langhamerin korvaaja? Kolmenkymppinen kakkosmolari paskoilla statseilla ja pienellä peliajalla?:D:D:D
Kaikille kenkää jumalauta!
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Saman kommentin vois heittää, jos Niilo Halonen tai Markus Ruusu olisi tulossa joukkueeseen.

Kuten kaikista maailman hankinnoista aina. Meille voisi hankkia ihan minkälaisen joukkueen tahansa ja aina voisi sanoa, että "jaaha, täällä kritisoidaan vaikkei oo peliäkään vielä nähty".

Toi on kyllä täysin pähkähullu argumentti ja toistuu usein keskusteluissa.

Ihan niin kuin hankintoja ei voisi arvioida tai spekuloida ennen kuin on nähty pelaavan.
Sitä paitsi hankintahan voi onnistua vaikka kuinka hyvin ja silti sen "profiilia" on voinut aiheellisesti etukäteen kyseenalaistaa.
 

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 576
21-22 Marek Langhamer 26 ott 2.56 GAA 90.8 SV% joukkue runkosarjan 3.
22-23 Jonas Gunnarsson 13 ott 2.52 GAA 90.4 SV% joukkue runkosarjan 11. (+ tasokkaampi sarja)

"Paskat tilastot" on vähän huono mittari, kun ne on helppo sovittaa omaan agendaan sopivaksi.

Bonus:
22-23 Christian Heljanko 40 ott 2.21 GA 89.1% joukkue runkosarjan 1.

Miten kova ois naapuri, jos veskarit ei ois Liigan häntäpäätä (hymiö)
 

Luchs

Luottopelaaja
Viestejä
1 109
Kuten kaikista maailman hankinnoista aina. Meille voisi hankkia ihan minkälaisen joukkueen tahansa ja aina voisi sanoa, että "jaaha, täällä kritisoidaan vaikkei oo peliäkään vielä nähty".

Toi on kyllä täysin pähkähullu argumentti ja toistuu usein keskusteluissa.

Ihan niin kuin hankintoja ei voisi arvioida tai spekuloida ennen kuin on nähty pelaavan.
Sitä paitsi hankintahan voi onnistua vaikka kuinka hyvin ja silti sen "profiilia" on voinut aiheellisesti etukäteen kyseenalaistaa.


Näinhän se on, mutta kuuluu hyviin käytöstapoihin antaa pelaajan ensin epäonnistua ja lytätä vasta sitten
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 857
21-22 Marek Langhamer 26 ott 2.56 GAA 90.8 SV% joukkue runkosarjan 3.
22-23 Jonas Gunnarsson 13 ott 2.52 GAA 90.4 SV% joukkue runkosarjan 11. (+ tasokkaampi sarja)

"Paskat tilastot" on vähän huono mittari, kun ne on helppo sovittaa omaan agendaan sopivaksi.

Bonus:
22-23 Christian Heljanko 40 ott 2.21 GA 89.1% joukkue runkosarjan 1.

Miten kova ois naapuri, jos veskarit ei ois Liigan häntäpäätä (hymiö)
Niin no, svedulla puolet vähemmän pelejä pelattunakin kuin esim. Marekilla. Ei tuo turhaan Ortion kakkoseksi tippunut. Ja lähtökohta on jo paska kun ajatellaan että halutaan taistella mestaruudesta ja olla iso seura. Sitten kuitenkin hankitaan kuninkaan korvaajaksi ruotsissa kakkosmolarin rooliin tippunut uransa ehtoopuolella oleva kassari. Mutta hienoa jos tämä sinulle kelpaa. Itse haluan seuralta enemmän.
 

TaikuriLuttinen

Luottopelaaja
Viestejä
4 035
Näinhän se on, mutta kuuluu hyviin käytöstapoihin antaa pelaajan ensin epäonnistua ja lytätä vasta sitten

Näin, hyvien tapojen mukaan kuuluu odottaa että pelaaja saa ensimmäisen vaihtonsa vedettyä loppuun tai tässä tapauksessa maalivahti saa ensimmäisen kohti ammutun kiekon käsiteltyä.
 

Pendolino

Luottopelaaja
Viestejä
1 739
Ei tuo turhaan Ortion kakkoseksi tippunut.

Itsekin suhtaudun kriittisesti tähän hankintaan ja olen siitä jo yllä kirjoittanut.

Tämä siteeraamani on toistunut jo muutaman kirjoittajan tekstissä. Miten tämä kertoo maalivahdin tasosta oikeastaan mitään? Ortio on kuitenkin laatuveska, vetänyt sekä kohelissa, että änärissä hyvillä statseilla. Ei euroopassa montaa vastaavaa pelaa. Mistä tiedämme, ettei Marek olisi tippunut myös Ortion taakse samassa seurassa pelatessaan?
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 857
Itsekin suhtaudun kriittisesti tähän hankintaan ja olen siitä jo yllä kirjoittanut.

Tämä siteeraamani on toistunut jo muutaman kirjoittajan tekstissä. Miten tämä kertoo maalivahdin tasosta oikeastaan mitään? Ortio on kuitenkin laatuveska, vetänyt sekä kohelissa, että änärissä hyvillä statseilla. Ei euroopassa montaa vastaavaa pelaa. Mistä tiedämme, ettei Marek olisi tippunut myös Ortion taakse samassa seurassa pelatessaan?
13 peliä koko kaudella. Jopa Malek pelasi enemmän samassa roolissa. Kyllä tuo jotain kertoo.
 

punakone

Luottopelaaja
Viestejä
1 895
Tääällä kun Gunnarssonia kommentoidaan niin moniko on nähnyt edes hänen yhtäkään peliä?..minä en ainaskasn mut voisin uskoa että Korhonen on..tai sitten olen pahasti väärässä..minä en ymmärrä mitään noista % tai päästetty/peli eli asioista eiköhän niissäkin luulisi samat lainalaisuudet pätevän kun millainen pelitapa on ollut..huono alivoima?..sarjan heikoinpia joukkueita?..
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös