• Foorumilla on nyt mahdollista käyttää myös ns. tumman tilan teemaa, jossa taustaväri on tummempi ja tekstit vaaleammat. Valinta tapahtuu oletuksena automaattisesti käyttöjärjestelmän asetuksen mukaan, mutta sen voi vaihtaaa myös alapalkin vasemmasta laidasta tai omista käyttäjätiedoista.

John Nyberg

Nyberg on saman roolin puolustaja kuin Friman, mutta on kyllä vielä enemmän prime iässä ja luistimet käy vähän paremmin. Kaikkien täytyy muistaa, että toistaiseksi on vielä Hv mies. Toivottavasti asiaan saadaan muutos.
Myös Malek ja Väisänen olivat lainalla, kuten Nyberg. Nybergiä ei kuitenkaan hyvästelty.

Mikä esittäminen? Toivon siis että olisi, ei ole mikään tieto. Oli aika hämäävästi tosiaan kirjoitettu
Tuo esittäminen että muka tietäisit tai että muka edes sinun "lähteesi" tietäisi yhtään mitään. Yhdessä yössä kun alkaa huhuilemaan samoja huhuja jota on ympäri palstaa ollut jo pitkän tovin mutta sillä erolla että näissä jokaisessa sinun huhussasi tunnutaan aina tietävän tismalleen miten mikäkin asia etenee.

"Jasekin kanssa neuvoteltiin tällä viikolla" ja "Nybergille yritetään sorvata 2+1 tai 2+0 sopparia" ihan vain esimerkkeinä. Ihan kuin sinä tai lähteesi olisitte itse läsnä sopimusneuvotteluissa.

Tuo esittäminen että muka tietäisit tai että muka edes sinun "lähteesi" tietäisi yhtään mitään. Yhdessä yössä kun alkaa huhuilemaan samoja huhuja jota on ympäri palstaa ollut jo pitkän tovin mutta sillä erolla että näissä jokaisessa sinun huhussasi tunnutaan aina tietävän tismalleen miten mikäkin asia etenee.

"Jasekin kanssa neuvoteltiin tällä viikolla" ja "Nybergille yritetään sorvata 2+1 tai 2+0 sopparia" ihan vain esimerkkeinä. Ihan kuin sinä tai lähteesi olisitte itse läsnä sopimusneuvotteluissa.
Asiaahan sinä puhut. On mulla silti asioita, mitä oon ennen muita tiennyt. Tällä hetkellä vaan melkeinpä kaikki tietävät jotain ja asiat kiertää ja tarinat muuttu yms. Silti pyrin vaan selvittämään asiat tarkemmin niin, miten olen ne kuullut. Itsehän siis en mihinkään lähipiireihin kuulu, vaan kuulen asiat aina muiden kautta. Tällä hetkellähän asiat kulkee melkeinpä kaikille jotka jotain haluaa tietää yms, joten melkein aina täällä joku ehtii ensin kertomaan jotain. Silti en tahallaan ole mitään "esittänyt" ja vaikka siltä voi kuulostaa vaan kertonut kaikki mahdolliset asiat ilmi mitä porukka mahtais haluta tietää.

Takaisin