• Foorumilla on nyt mahdollista käyttää myös ns. tumman tilan teemaa, jossa taustaväri on tummempi ja tekstit vaaleammat. Valinta tapahtuu oletuksena automaattisesti käyttöjärjestelmän asetuksen mukaan, mutta sen voi vaihtaaa myös alapalkin vasemmasta laidasta tai omista käyttäjätiedoista.

Jeremi Wehmas

Ilves-legenda Wehmas vetää alkavan kauden Kokkolassa.

Tekis mieli luvata, että kausi alkaa Mestiksessä, mutta loppuu Liigassa.

Kyllä joku joukkue nappaa ennen siirtorajaa leveyttä tuomaan. Joku joukkue joka taistelee siellä sijan 12 tuntumassa ehkäpä.

Tekis mieli luvata, että kausi alkaa Mestiksessä, mutta loppuu Liigassa.

Kyllä joku joukkue nappaa ennen siirtorajaa leveyttä tuomaan. Joku joukkue joka taistelee siellä sijan 12 tuntumassa ehkäpä.
Siis häh? Nyt on kyllä todella erikoinen näkemys. Täyttää 26 joulukuussa ja on urallaan päässyt pelaamaan peräti 9 Liigapeliä (ilman koronaa niitä olisi puolet vähemmän) edellisestä Liigapelistä 2 ja puoli vuotta aikaa. Eikä Wehmas nyt varsinaisesti ole Mestiksessäkään ollut mikään supermies.

Siis häh? Nyt on kyllä todella erikoinen näkemys. Täyttää 26 joulukuussa ja on urallaan päässyt pelaamaan peräti 9 Liigapeliä (ilman koronaa niitä olisi puolet vähemmän) edellisestä Liigapelistä 2 ja puoli vuotta aikaa. Eikä Wehmas nyt varsinaisesti ole Mestiksessäkään ollut mikään supermies.
On erikoinen näkemys, mutta niin on myös erikoinen 16 joukkueen sarja ja 12 joukkueen pudotuspelit.

Voisin laittaa tuon mun viestin tonne "saa ottaa talteen" ketjuun, mutta tämä on mun hot take. Wehmas ei lopeta kauttaan Mestiksessä. Joko liikahtaa Liigaan tai sitten Euroopan pienempiin sarjoihin.

On erikoinen näkemys, mutta niin on myös erikoinen 16 joukkueen sarja ja 12 joukkueen pudotuspelit.

Voisin laittaa tuon mun viestin tonne "saa ottaa talteen" ketjuun, mutta tämä on mun hot take. Wehmas ei lopeta kauttaan Mestiksessä. Joko liikahtaa Liigaan tai sitten Euroopan pienempiin sarjoihin.
Vaikka ex-Ilveksille kaikkea hyvää toivonkin, on tossa sarjassa aika monta pelaajaa ennen Wehmasta.

On joo, mutta samaan tapaan noita Mestis-pelaajia on liikkunut viime kausinakin kun tyhjentäneet ovat tarvinneet täytettä. Kerhossa kävi viime keväänä neljä Mestis-pakkia ja SaiPassa toiset neljä toissa kaudella (kun siis laskee Airolan joka tuli Ilveksestä, mutta oli pelannut pääasiassa Kooveessa mukaan). Joku Puola, DEL2 tai Itävallan kakkossarjataso on ihan mahdollinen siirto kyllä. Liigaan en näe Wehmaksen kuitenkaan mitenkään siirtyvän, vaikka asiallisesti koronakaudella muutaman pelin tuurasikin, todella monta nimeä on edellä.

Eikös paljon pelaajia nykyään Puolaan mene. Olosuhteet ja palkat ilmeisesti ihan ok.

Joensuun Kiekko-Pojat on solminut tulevan kauden kattavan sopimuksen puolustaja Jeremi Wehmaksen kanssa.

26-vuotias Wehmas saapuu Joensuuhun Kokkolan Hermeksestä, jossa hän toimi viime kaudella Hermeksen kapteenina. Puolustaja kärsi runkosarjassa loukkaantumisesta, mutta toipui loppukaudeksi pelikuntoon ja pelasi Hermeksessä kauden aikana yhteensä 20 ottelua tehoin 2+5. Kaudella 2023-2024 Wehmas toimi Tampereen Kooveen kapteenina ja pelasi myös loppukauden Helsingin Jokereissa. Mestistä puolustaja on pelannut yhteensä 234 ottelua tehoin 23+52

Takaisin