Jatkosoppari-Launch?

Status
Viestiketju on suljettu.

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 899
No voi olla että on vain minun mielipide mutta Jämsen on paljon parempi pelaaja.

Eikä nyt ole tarkoitus Stranskya haukkua tai muuta, hyvä peluri, mutta mielestäni Jämsen on parempi.

Täällä monia vituttaa Jämsenin loikat ja muut kentällä, eivätkä ehkä siksi voi katsoa kokonaisvaltaisesti ko. pelaajaa.
Mua v...ttaa se lahtelainen ylimielisyys tässä tapauksessa. Kiinnosta pätkän vertaa kuinka hyvä pelaaja. Kiitos ei.
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 179
Turhauttaa kun ei ole mitään tietoa milloinka jatkosoppareita julkaistaan.
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 046
Jos meinataan tällä viikolla launchia järkätä, luulisi tyyliin huomenna jo tulevan tiiseriä eetteriin. Ilvestyskirjalla täkyä kansalle?
 

Lima

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
999
No voi olla että on vain minun mielipide mutta Jämsen on paljon parempi pelaaja.

Eikä nyt ole tarkoitus Stranskya haukkua tai muuta, hyvä peluri, mutta mielestäni Jämsen on parempi.

Täällä monia vituttaa Jämsenin loikat ja muut kentällä, eivätkä ehkä siksi voi katsoa kokonaisvaltaisesti ko. pelaajaa.
Ei ole vain sinun mielipide. Aivan jokainen valmentaja liigassa ottaisi Jämsenin.
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 713
Ilvestyskirjan jutuista voisi päätellä että launch on jo kuvattu, koska ajetaan ulos?
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 295
Luulisi että olisi mainostettu jo, jos tuolle halutaan katsojia.

E: tai tietysti, jos kyseessä on vain videonpätkä IG:ssä eikä kunnon Launch, niin etukäteen ei tarvitse mainostella.
Eiköhän tänään jotain pientä kiusailua someen tule :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös