Jatkosoppari-Launch?

Status
Viestiketju on suljettu.

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 982
En minä toisaalta yllättyisi yhtään jos Clenny jatkaisi meillä. Saapuessaan puhui että nyt on NHL unohdettu ainakin osaksi, että tuli pelaamaan Eurooppaan. Noh Ilves olosuhteiden osalta onkin kärkipäätä. Varmasti myös rahallisesti Liigan kärkipäätä.

Ei meillä pitänyt olla mitään saumoja pitää Lancasteria, Masinia, Langhameria jne. Ei nämä varsinkaan vähän vanhemmat pelurit perheineen jaksa joka kausi muuttaa uuteen paikkaan. Arvostetaan muitakin asioita kuin pelkkää rahaa.

Adam on tienannut urallaan reippaat 4,5 miljoonaa joten ei tarvitse juosta välttämättä viimeisten pennien perässä.

Itse en ole kuullut mitään suuntaan tai toiseen Adamin tilanteesta mutta kommentoin yleisesti että en välttämättä tipu tuolilta jos Aatami Launchissa hymyilee.
 

Masinaattori

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
243
En minä toisaalta yllättyisi yhtään jos Clenny jatkaisi meillä. Saapuessaan puhui että nyt on NHL unohdettu ainakin osaksi, että tuli pelaamaan Eurooppaan. Noh Ilves olosuhteiden osalta onkin kärkipäätä. Varmasti myös rahallisesti Liigan kärkipäätä.

Ei meillä pitänyt olla mitään saumoja pitää Lancasteria, Masinia, Langhameria jne. Ei nämä varsinkaan vähän vanhemmat pelurit perheineen jaksa joka kausi muuttaa uuteen paikkaan. Arvostetaan muitakin asioita kuin pelkkää rahaa.

Adam on tienannut urallaan reippaat 4,5 miljoonaa joten ei tarvitse juosta välttämättä viimeisten pennien perässä.

Itse en ole kuullut mitään suuntaan tai toiseen Adamin tilanteesta mutta kommentoin yleisesti että en välttämättä tipu tuolilta jos Aatami Launchissa hymyilee.
Täysin samaa mieltä. Ikää Adamilla tänä vuonna jo kuitenkin 33v + toinen lapsi tulossa.
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 670
En minä toisaalta yllättyisi yhtään jos Clenny jatkaisi meillä. Saapuessaan puhui että nyt on NHL unohdettu ainakin osaksi, että tuli pelaamaan Eurooppaan. Noh Ilves olosuhteiden osalta onkin kärkipäätä. Varmasti myös rahallisesti Liigan kärkipäätä.

Ei meillä pitänyt olla mitään saumoja pitää Lancasteria, Masinia, Langhameria jne. Ei nämä varsinkaan vähän vanhemmat pelurit perheineen jaksa joka kausi muuttaa uuteen paikkaan. Arvostetaan muitakin asioita kuin pelkkää rahaa.

Adam on tienannut urallaan reippaat 4,5 miljoonaa joten ei tarvitse juosta välttämättä viimeisten pennien perässä.

Itse en ole kuullut mitään suuntaan tai toiseen Adamin tilanteesta mutta kommentoin yleisesti että en välttämättä tipu tuolilta jos Aatami Launchissa hymyilee.
Itsellä ei tietoa sitäkään vähää, mutta täytyy sanoa, että jos Clendeningiltä saadaan nimi jatkosopimukseen, niin pidän sitä suurempana yllätyksenä, kuin Lancasterin, Masinin ja Langhammerin jatkosopimuksia yhteensä.
Ja siihen päälle vielä muutama muu.
Toki toivon ja olen erittäin tyytyväinen jos näin kävisi, mutta kun täällä siitä kirjoiteltiin, niin pidin lähinnä surkeana vitsinä.
 

Kyyberi

Luottopelaaja
Viestejä
1 566
IMG_20240127_120333.jpg
 

-mesag

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
954
Vertauksena tähän, voisin oman alan hommia lähtee tekee Norjaan ja saisin bruttona noin 30% ainakin enemmän. Mutta ei kiinnosta kun on perhe.
Vertaus olisi enemmänkin, että asuisit nyt muualla kuin kotimaassasi, ja Sveitsiin lähtemällä saisit nettona 2-3x enemmän lyhyemmillä työmatkoilla ja kevyemmällä työmäärällä, sekä myös todennäköisesti mukavammalla työtehtävällä. Siellä kun pelit ovat enemmän ”päästä päähän kiekkoa”, jolloin saa vapaammin hyökätä jne.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös