Jarno Koskiranta

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Eiköhän sekin kerro tarpeeksi markkinoista, että Tappara hankki Plattin alaketjuihin. Koskirannan voinee tältäkin kantilta katsoa olleen liki täydellinen palanen nelosensentteriksi, mitä on saatavilla ollut.

Niinpä. En tietenkään voi väittää tietäväni, mutta jos Tappara olisi voinut valita Koskirannasta ja Plattista silloin, kun äkillinen sentteritarve iski, niin vahva on arvaus, että ensin mainittuun olisi päädytty. (Platt on ollut Tapparassa ok, mutta se on nyt täysin epäolennaista tässä).
 

Luchs

Luottopelaaja
Viestejä
1 107
Jossain Turhapuro-elokuvassa tuli Uunolle ja Elisabethille järkyttävä riita mahdollisesta lottovoitosta.

Täällä käydään samansuuntaista riitelyä kun toinen kehuu ja toinen moittii Koskirantaa, joka ei ole pelannut Ilveksessä vielä ainuttakaan minuuttia.

Maltetaan edes yksi kokonainen peli ja laitetaan vasta sitten niitä paatoksellisia kehuja tai vedetään vessasta alas.
 

nelosengrainderi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
220
Jossain Turhapuro-elokuvassa tuli Uunolle ja Elisabethille järkyttävä riita mahdollisesta lottovoitosta.

Täällä käydään samansuuntaista riitelyä kun toinen kehuu ja toinen moittii Koskirantaa, joka ei ole pelannut Ilveksessä vielä ainuttakaan minuuttia.

Maltetaan edes yksi kokonainen peli ja laitetaan vasta sitten niitä paatoksellisia kehuja tai vedetään vessasta alas.
Ite oon sitä mieltä että ootetaan tää viikko ja heitetään sit vasta bussin alle jos tarvis (kuitenki SaiPa vastassa eikä välttämättä henkisesti kaikista helpoin peli Koskirannalle)
 

UglyHouse

Luottopelaaja
Viestejä
4 352
Kovasti herättää keskustelua meidän uusi mies. Itse olen kaipaillut aloitusympyrään vahvistusta oikeastaan kauden alusta asti. Jos vielä saadaan Koskirannan avulla hyökkäyspään erikoismiehiltä alivoimakuormaa kevennettyä, voin olla hankintaan tyytyväinen. Kattellaa nyt pari kolme viikkoa niin nähdään onnistuiko hankinta. Mielenkiintoista nähdä miten Jarno pääsee joukkueeseen sisälle, toivon että hän onnistuu.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 393
Käsittääkseni Ilveksellä oli kärkiäijää hakuses, ni olin todella yllättynyt Koskirannan hankkimisesta. Tätä ny muutaman päivän pureskellu, ja jossei tää hirveesti ole taantunut niin perhanan kova nelossentteriksi hyvänä av ja alotustaitojensa takia. No huomenna nähdään miten pärjää.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 151
Käsittääkseni Ilveksellä oli kärkiäijää hakuses, ni olin todella yllättynyt Koskirannan hankkimisesta. Tätä ny muutaman päivän pureskellu, ja jossei tää hirveesti ole taantunut niin perhanan kova nelossentteriksi hyvänä av ja alotustaitojensa takia. No huomenna nähdään miten pärjää.
Aiemmin jo puhuin Ilveksen legendaarisesta ”verkot vesillä” -meiningistä. Toivon tosiaan että yksi kärkiäijä olisi vielä tulossa, mutta en pidätä hengitystä.
 

jalkakynä

Luottopelaaja
Viestejä
1 916
Koskiranta voittanee aloituksia. Koskiranta osaa pelata alivoimalla. Koskiranta osaa pelata keskellä. Koskiranta osaa laitapainin salat.
Pennanen osannee ottaa Koskirannasta kaiken oleellisen irti.

Myrrän Ilvekseen Koskirantaa ei olisi kannattanut hankkia. Pennasen Ilvekseen sopii mainiosti.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 393
Koskiranta voittanee aloituksia. Koskiranta osaa pelata alivoimalla. Koskiranta osaa pelata keskellä. Koskiranta osaa laitapainin salat.


Myrrän Ilvekseen Koskirantaa ei olisi kannattanut hankkia. Pennasen Ilvekseen sopii mainiosti.
Eli vähä niinku naapurin Lehterä, paitsi että ei ole niin tehokas ja pelaa eri rooliakin ainaki Ilveksessä.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 733
Huvittavaa et pari palstaveljeä laitto räkäset nauruhymiöt, kun kirjoitin huolenaiheeni Koskirannnan riittävyydestä.

Heidän hymiöiden perusteella on itsestään selvää, et Koskiranta on ehdoton huippuvahvitus nelossentteriksi.

En ole itse edes toisessa ääripäässä, missä nää nauruhymiöveijarit taas toisessa ääripäässä. Toivottavasti saavat myös viimeisen naurun.
Johtuu varmaan siitä että aina on hankinnat osuneet ja olleet priimaa…
Toivotaan että on ja tuo sitä mitä odotetaan.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 733
Ite oon sitä mieltä että ootetaan tää viikko ja heitetään sit vasta bussin alle jos tarvis (kuitenki SaiPa vastassa eikä välttämättä henkisesti kaikista helpoin peli Koskirannalle)
Tuskin kukaan on bussin alle heittämässä mutta moni on jo melkein patsasta valamassa. Katsotaan ensin miten toimii ja minkä roolin ja pelipaikan nappaa.
 

ifor74

Luottopelaaja
Viestejä
3 530
Otteluketjussa jo sanoin, mutta laitetaan tänne erikseen. Liike ja pelinluku erittäin hyvällä tasolla. Näyttää nyt jo todelliselta ryöstöltä muita top6-jengejä kohtaan!

Jos uus ukko pelaa huonosti niin saa arvostella vasta 10 pelin jälkeen mutta jos hyvin yhden erän niin tuuletellaan ryöstöksi???
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 546
Otteluketjussa jo sanoin, mutta laitetaan tänne erikseen. Liike ja pelinluku erittäin hyvällä tasolla. Näyttää nyt jo todelliselta ryöstöltä muita top6-jengejä kohtaan!
Kyllähän se hidas on kuin mikä. Mutta, lukee peliä hyvin ja tekee oikeita asioita niin eiköhän se riitä. Syvempään kokonaiskuvaan tarvitaan enemmän kuin erä pari mestis jengiä vastaan. Luultavasti tuohon Ilveksen rooliin melko täydellinen.
 
Ylös