Jarkko Parikka

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 691
Parikka valittu hakemaan korona Ruotsista,

Valittu siis Leijoniin...

Tulee todennäköisesti missaamaan pelit 2xTPS 1xKärpät. Pieni kompensaatio tulee sen kautta, että TPS:n Markus Nurmi valittiin myös joukkueeseen. Kärpät taasen "säästyi" valinnoilta.

Vaikka Ilvekselle Parikka toki tärkeä onkin, niin Björninen & Tiivola jättävät aikamoisen aukon Pelsujen ja Ässien keskustaan.

Eipä oikein löydy näissä olosuhteissa ymmärrystä EHT-turnauksille...
 
Viimeksi muokattu:

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 204
Miten nuo karanteenit menee, kun käyvät Ruotsissa? Tuleeko 14 päivän karanteeni takaisin palatessa? Silloin jää nimittäin aika paljon muitakin pelejä väliin.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 204
Parikan voisi tekaista pikkuvaivaiseksi, niin ei tarvisi lähteä.

Ongelma on siinä, että pelaajat itse haluavat lähteä näihin peleihin. Ei ketään pakoteta. Nythän oli juttua, että pari KHL-pelaajaa taas kieltäytynyt, koska haluavat keskittyä sarjansa ratkaisuvaiheisiin.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 984
Ongelma on siinä, että pelaajat itse haluavat lähteä näihin peleihin. Ei ketään pakoteta. Nythän oli juttua, että pari KHL-pelaajaa taas kieltäytynyt, koska haluavat keskittyä sarjansa ratkaisuvaiheisiin.
Pari KHL-pelaajaa kieltäytynyt = kielletty lähtemästä rangaistuksen uhalla, mutta asiaa ei toki kerrota julkisuuteen.
 

Cigaro

Luottopelaaja
Viestejä
2 275
Ongelma on siinä, että pelaajat itse haluavat lähteä näihin peleihin. Ei ketään pakoteta. Nythän oli juttua, että pari KHL-pelaajaa taas kieltäytynyt, koska haluavat keskittyä sarjansa ratkaisuvaiheisiin.
Onhan se CV:ssä kiva lisä, kun saa tilille näitä pelejä maajoukkueessa. Pelaaja-agentti hieroo karvaisia kämmeniään yhteen, kun saa yhden kortin lisää sopimusneuvotteluihin.
 

Rouhija

Luottopelaaja
Viestejä
6 693
Parikka on saanut aikas muhkean tarjouksen myös liigan sisältä.
Toivottavasti ei tartu.

Optio koskenee ulkomaita, luulen näin. Joten tuskin liigan sisällä siirtyy. En tietenkään ole täysin varma.
 

Cigaro

Luottopelaaja
Viestejä
2 275
Eihän sellaisissa optioissa ole yhtään mitään järkeä, että pelaaja voi siirtyä ihan mihin joukkueeseen tahansa. Sehän on sitten seuran kannalta käytännössä sama, kuin että sopimusta ei olisi ollenkaan. Paitsi tietysti pelaajalla on joku työpaikka, vaikka kukaan muu seura ei huolisi.
 

Ipa72

Luottopelaaja
Viestejä
6 022
Eihän sellaisissa optioissa ole yhtään mitään järkeä, että pelaaja voi siirtyä ihan mihin joukkueeseen tahansa. Sehän on sitten seuran kannalta käytännössä sama, kuin että sopimusta ei olisi ollenkaan. Paitsi tietysti pelaajalla on joku työpaikka, vaikka kukaan muu seura ei huolisi.
Eikös Leinon sopimuksessa ollut samanlainen "optio". o_O
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 204
Tiedetään, että Leinon sopimuksessa oli optio jossa määriteltiin purkuraha, jonka uusi seura joutui Ilvekselle maksamaan. Lisäksi siinä todennäköisesti oli myös esto Suomen sisällä siirtymiselle, mutta vaikka ei olisikaan ollut niin tuskin Suomen sisällä paljoa mitään purkurahoja seurat makselevat tätä nykyä.
 
Ylös