Jarkko Parikka

Tesoman maalitykki

Luottopelaaja
Viestejä
1 027
No nyt mä tajuan miksi Parikka heittää kiekon aina katsomoon kun se on tottunu pistää pikkukaukalossa lasiin niin nyt menee auttamatta yli...
 

Pendolino

Luottopelaaja
Viestejä
1 738
En tiedä mitä muut mieltä, mutta mun mielestä Parikka pelaa tällä hetkellä hyvin ja ansaitsisi enemmän minuutteja (tänään toki saikin) On selkeästi Masin jälkeen kakkos puolustaja. Liikkuu pirteästi ja lukee tilanteet pääosin oikein. Kiekon kanssakin itseluottamusta mukavasti.

Kärsii myös paljon Latvalan heikosta liikkeestä tällä hetkellä. Mitä tulisikaan jos promance paritettaisiin uudelleen?
 

Doctor Holliday

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
159
En tiedä mitä muut mieltä, mutta mun mielestä Parikka pelaa tällä hetkellä hyvin ja ansaitsisi enemmän minuutteja (tänään toki saikin) On selkeästi Masin jälkeen kakkos puolustaja. Liikkuu pirteästi ja lukee tilanteet pääosin oikein. Kiekon kanssakin itseluottamusta mukavasti.
Hienoa, että joku muukin huomasi saman asian. Oli erinomainen tänään. Erityisesti paineen alta Jake pääsi todella helposti pois, ja muutenkin pelasi tänään voittavaa kiekkoa.

Tätä Parikkaa on ollut ikävä.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 664
Parikan pelissä pistää kyllä vuodesta toiseen silmään yksi asia. Parikka lukee peliä viivassa aivan käsittämättömän hyvin. En muista varmaan kertaakaan tilannetta missä Parikka olisi pelannut viivassa väärin tilanteessa missä tulee ns. 50/50 kiekko. Osaa ajaa vastaan sillon kun pitää ja siis on käytännössä virheetön näissä tilanteissa.

Löytyy sitä kuuluisaa pelisilmää näissä tilanteissa uskomattoman paljon.
 

#68

Luottopelaaja
Viestejä
2 820
Parikan pelissä pistää kyllä vuodesta toiseen silmään yksi asia. Parikka lukee peliä viivassa aivan käsittämättömän hyvin. En muista varmaan kertaakaan tilannetta missä Parikka olisi pelannut viivassa väärin tilanteessa missä tulee ns. 50/50 kiekko. Osaa ajaa vastaan sillon kun pitää ja siis on käytännössä virheetön näissä tilanteissa.

Löytyy sitä kuuluisaa pelisilmää näissä tilanteissa uskomattoman paljon.
Olen täysin eri mieltä. Tämä on Parikan heikoin osa-alue, missä pelisilmää ei juuri ole. Heittää todella paljon väärin ajoitettuja rännikiekkoja mihin ei kukaan ehdi, tai ole menossa, tai ampuu pakin pohkeisiin, tai ilman maskia.
Edit. Tai ehkäpä niin kiekottomana, mutta kiekollisena siniviivalla peluussa ei pelisilmää juuri ole.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 664
Olen täysin eri mieltä. Tämä on Parikan heikoin osa-alue, missä pelisilmää ei juuri ole. Heittää todella paljon väärin ajoitettuja rännikiekkoja mihin ei kukaan ehdi, tai ole menossa, tai ampuu pakin pohkeisiin, tai ilman maskia.
Edit. Tai ehkäpä niin kiekottomana, mutta kiekollisena siniviivalla peluussa ei pelisilmää juuri ole.
Sää puhut nyt eri asiasta kun mää. Mää puhun Parikan pelinluvusta 50/50 tilanteissa koska mennään kiekkoon ja koska lähdetään peruutteleen ja ottaan hyökkäystä vastaan.

Ei tee ikinä virhe arvioo noissa tilanteissa.
 

#68

Luottopelaaja
Viestejä
2 820
Sää puhut nyt eri asiasta kun mää. Mää puhun Parikan pelinluvusta 50/50 tilanteissa koska mennään kiekkoon ja koska lähdetään peruutteleen ja ottaan hyökkäystä vastaan.

Ei tee ikinä virhe arvioo noissa tilanteissa.
Juu tajusinkin tuossa heti jälkeenpäin mitä tarkoitit, mutta tällä kertaa sormet juoksi vastauksen läpi ennen kuin ajatus seurasi perässä.
 

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Viestejä
5 270
Parikan on pakko olla hyvä koska en huomaa miestä jäällä enään oikein ikinä. Pelin jälkeen en osaa sanoa miehestä tai otteista yhtään mitään. Eli summasummarum hoitaa varmasti tonttinsa todella eleettömän hyvin. Ei toisin loista mutta ei myöskään ikinä kämmi.

Sikäli jännä muutos, että ei tarvi palata kauas taaksepäin kun oli meidän kuumaverisin, tai no ehkä fyysisin parempi sana, ja ajeli ajoittain vastustajia kyseenalaisestikkin pystyyn. Oli selkeästi myös meidän kiekollisinpakki ja teki parinkymmenen pisteen kausia. Nyt taitaa keikkua tämä ja viime kausi kymmenen pisteen paikkeilla.

Tärkeää Ilveksen peruskalliota.
 

Asylum

Luottopelaaja
Viestejä
4 835
Jos minua ei aivan täysin ole uunotettu ja oikein ymmärsin niin Jakke on laittanut nimen jatkopahviin..

Alkaisi olemaan aikalailla samanlainen anomalia, kuin Suomen pysyminen rosterissa vuodesta toiseen. Kummallakaan ei näyttäisi oikein mitään poltetta olla lähteä ulkomailla, vaikka varmasti kysyntää olisi.
 
Ylös