Jarkko Parikka

TaikuriLuttinen

Luottopelaaja
Viestejä
4 007
Yksi nosto tuosta ylle linkatusta.

"Parikka, 25, pääsi pukemaan Leijona-paidan neljällä edellisellä kaudella ja oli näin kiistattomasti kansainvälisen läpimurron kynnyksellä. Niinpä Ilveksen ystävät yllättyivät positiivisesti, kun hän päätti jäädä joukkueeseen ainakin täksi kaudeksi.

”Minulla ei ole kiire mihinkään. Koen tämän itselleni parhaaksi kehittymispaikaksi. Jos joskus myöhemmin tarjoutuu hyvä paikka, totta kai olen valmis lähtemään.”

Parikka ilmoitti, ettei hän halua pelata Suomessa muualla kuin Ilveksessä.

”Koko Euroopasta ei löydy montaa tätä parempaa paikkaa. Halli on upea, meininki hieno ja kaikki muutenkin kunnossa”, Parikka suitsutti."
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 880
Ihanaa lukea, että viiden vuoden sisällä tultiin siihen pisteeseen, että nämä sarjan kärkipelaajat haluavat tulla nimenomaan Suomessa ollessaan vain Ilvekseen. Joskus oli sellaista, että mihin vaan muualle, paitsi Ilvekseen. HYvä haastattelu tuo.
 

UglyHouse

Luottopelaaja
Viestejä
4 350
Tuleekohan tällä kaudella ensimmäinen notkahdus Parikan tasossa? Aika nousujohteista ollut viime kaudet, mutta ei väliin yksi heikompi kausi yllättäisi. Viime kaudella oli jo ajoittain pulassa omissa.

Taso notkahti jo viime keväällä. Syynä taisi olla sairastelu. Eiköhän kohta taas nähdä tuttua Parikkaa.
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 880
Olenko se vaan minä, vai onko muut sitä mieltä, että Parikan ei kannata vetää ollenkaan viivasta. 9/10 on ekassa pohkeessa..
 

Yohan

Luottopelaaja
Viestejä
1 482
Olenko se vaan minä, vai onko muut sitä mieltä, että Parikan ei kannata vetää ollenkaan viivasta. 9/10 on ekassa pohkeessa..
Juu vetää usein polkkareihin, mutta kiskaisi myöskin 10 maalia viime kaudella, että vedelköön mun puolesta jatkossakin.
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 111
Koska Parikka asiasta itse somessa mainitsee niin pistetään tännekkin:

Parikan isä on menehtynyt ilmeisesti ihan hiljattain.

Voimia Jakelle!
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 486
Suuret osanotot Parikalle ja muulle perheelle!

Mikäli tämä on ihan tuore asia, niin ei tarvitse olla yllättynyt, jos ei ainakaan näissä alkuviikon peleissä ole kokoonpanossa. Täysin ymmärrettävää.
 
Viimeksi muokattu:

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 248
Minun mielestä asiasta keskustelun voisi kokonaan jättää täällä tähän. Suruvalittelutkin jättäisin tällä alustalla väliin.

Nimimerkki Jankon viestille antakoot kaikki peukun!
 
Viimeksi muokattu:

Suikula

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
210
Nää on mielettömiä lukemia, etenkin kun ottaa huomioon, että joutunut jonkinverran pelaamaan Lancasterin parina. Joka söhlää, ja häviää kaksinkamppailut järjestään omassa päässä. Paitsi että on pääsääntöisesti vastustajan maalin takana piilossa.
 

Kreivi Brad Sjöblom

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
287
Tällä kaudella en ole nähnyt sitä Parikkaa johon ollaan aikasemmin totuttu. Teholukema -2 ja ensimäinen maali valitettavasti hänen piikkiinsä. Oli tänään mielestäni heikoin puolustaja yhdessä Lesin kanssa, vaikka toinen näistä kaksi syöttöä saikin. Itseluottamusta ei tuosta pakkiparista huoku ja se ei ole hyvä asia se.

Toivottavasti kaikki hyvin siviilissä ja terveyden kanssa, mutta jostain syystä vaikeuksia on.
 

näsinneula

Luottopelaaja
Viestejä
1 668
Tällä kaudella en ole nähnyt sitä Parikkaa johon ollaan aikasemmin totuttu. Teholukema -2 ja ensimäinen maali valitettavasti hänen piikkiinsä. Oli tänään mielestäni heikoin puolustaja yhdessä Lesin kanssa, vaikka toinen näistä kaksi syöttöä saikin. Itseluottamusta ei tuosta pakkiparista huoku ja se ei ole hyvä asia se.

Toivottavasti kaikki hyvin siviilissä ja terveyden kanssa, mutta jostain syystä vaikeuksia on.

Tähän ei mitään lisätään, valitettavasti.
 
Ylös