Jardell Kanga

Maajoukkueikkunan toisessa ottelussa Kanga pelasi myöskin noin puolituntia, kun Ruotsin U21 kohtasi Puolan. Otteista ei sen enempää tietoa, että miten mahtoi mennä. Omat näytönpaikat ainakin sai kummassakin pelissä.

Tuloksien valossa ei ollut helpot matsit Ruotsille, ensin Italialle 0-4 turpaan ja sitten kotikentällä hävisivät Puolalle peräti 0-6. Lukemani perusteella Ruotsissa taidetaan käyttää tätä U21-maajoukkuetta enemmän pelaajien tarkasteluun kuin raakaan tuloksentekoon, mutta kyllä näistä lopputuloksista herännee silti jonkun verran keskustelua lätäkön toisella puolen.
Ehkä ne tarkastelee A-maajoukkuettakin tällä hetkellä? :D

Ehkä ne tarkastelee A-maajoukkuettakin tällä hetkellä? :D
Viimeaikaiset tulokset ainakin viittaisivat siihen :D Suomessakin saataisiin keskustelut aikaiseksi, kun oltaisiin hävitty kaksi kertaa Kosovolle, tekemättä maaliakaan. Ja pelaajamateriaali tuolla on vielä ihan napsun verran meitä edellä. Mikälie kriisi siellä on päällänsä näissä maajoukkuehommissa.

Kanga myöntää, ettei alkukausi sujunut henkilökohtaisella tasolla odotusten mukaisesti, mutta kokee, että viime viikkojen laadukkaista peliesityksistä huolimatta hänellä on edelleen parantamisen varaa.

– Kausi lähti käyntiin varsin kaksijakoisesti. Kesän jälkeen olen päässyt parempaan iskuun. Etenkin KuPS-pelissä pystyin näyttämään, mitä pystyn tekemään.

– Olen aika tyytyväinen siihen, miten olen pelannut kesän jälkeen. Uskon, että pystyn kuitenkin tekemään enemmänkin. Saada enemmän maalisyöttöjä, tehdä enemmän maaleja ja olemaan ratkaisevampi pelaaja kentällä.

– Kehityn edelleen pelaajana. Olen todella onnellinen Ilveksessä ja se on kaikista tärkeintä.

Takaisin