Jani Nyman

Raipe - The Great One

Tähtipelaaja
Viestejä
11 416
D60EC4C9-D561-45C8-9B69-152DFB955D69.jpeg
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 150
 

pelikirja

Luottopelaaja
Viestejä
4 414
Järkeviä puhuu ja ymmärtää omat kehitys kohteet.Mitkäs mediat tilaisuutta näyttää ja kolmelta yölläkö alkaa tilaisuus?
 

Val76

Luottopelaaja
Viestejä
1 015
Todella fiksun oloinen nuorimies eikä tippaakaan paistanut minkäänlainen ylimielisyys, erittäin hyvä!
 

Kanuuna66

Luottopelaaja
Viestejä
2 652
Kahdelta joo, tänään tosiaan vain ensimmäinen varauskierros joten Jamin vuoro mitä todennäköisimmin huomenna kun muut varauskierrokset varataan läpi.

Suomessa oikeudet televisiointiin on Viasatilla joten sieltä tai vaihtoehtoisesti Viaplayltä näkee.
 

pelikirja

Luottopelaaja
Viestejä
4 414
Siinä oiski palstan tietäjille hyvä arvaus kohde millä numerolla ja mihin joukkueeseen Nyman varataan?Mitä oon lukenu niin viimeisis rankingeis oli sijalla58.
 

oldcoach

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
124
Siinä oiski palstan tietäjille hyvä arvaus kohde millä numerolla ja mihin joukkueeseen Nyman varataan?Mitä oon lukenu niin viimeisis rankingeis oli sijalla58.

Tuo on KOOVEEn somessa kilpailuna, palkintona Janin kultakypäräviime kaudelta. Tosin siinä veikataan vaan varausnumeroa
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 150
En halua peesata muita, joten laitetaan 56.
Tarkastan myöhemmin kuka varaa vuorolla 56.
EDIT: 56 Minnesota.
 
Viimeksi muokattu:

Hyrrä

Luottopelaaja
Viestejä
1 422
Olipas fiksu nuori mies! Toivottavasti nyt saadaan noin hieno nuori mies jääkiekon tähtikartalle. Minulla ei ole kuin vanha Helmisen pelipaita, mutta tässä voisi vihdoin olla se päivitys, jota voisi ns kantaa ylpeenä.
 
Ylös