Jani Nyman

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 320
Alistaja.

1704040077298.jpeg
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 320
Onkos tollanen hyssyttely siis sakon arvoinen nykyään. Ihan uusi juttu mulle. Onko tästä jotain kv ohjeistusta ihan?
Ei todellakaan. Buuava kotiyleisö alistettu Jampan vallan alle totaalisesti, joten kyhnyn pitäisi tässä tapauksessa liikkua tähän suuntaan.

Nautin tuosta kuinka ruotsalaiset itkevät kun Jamppa palautti kurin ja järjestyksen tuohon latoon.
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 336
Onkos tollanen hyssyttely siis sakon arvoinen nykyään. Ihan uusi juttu mulle. Onko tästä jotain kv ohjeistusta ihan?
Kyllä minä päätuomarina sen verran kunnioittaisin (koti)yleisöä (vaikka puhutaan Ilveksen pelaajasta ja Ruotsista), että antaisin 10 minuutin käytösrangaistuksen. Tosin sillä ei U20-kisoissa juuri väliä ole, mutta Liigassa poikii aikakaan yhden pelin kakun kun kymppejä on tarpeeksi.

Edit lisäys: Ja sanotaan vielä että tykkäsin tottakai siis itse tuosta Jampan hysshyssystä kovin. Tekisin tuon itsekin ja ottaisin koska vaan sen 10 käytöskympin varsinkin jatkoajan tai rankkarien viimeisen maalin jälkeen. Ja varsinkin turnauksessa.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös