Janko
Luottopelaaja
Ni eihän kukaan sellaista ole väittänytkään.Ei kai JMJ ole nyt ykkössentteriks ole tulossa. Äkkiä taas tämmöset heitot muuttuu foorumitotuudeksi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ni eihän kukaan sellaista ole väittänytkään.Ei kai JMJ ole nyt ykkössentteriks ole tulossa. Äkkiä taas tämmöset heitot muuttuu foorumitotuudeksi.
Nyt ennakoidaan pahasti. Ei tästä montaa viikkoa ole, kun seurajohto haukuttiin maanrakoon JMJ:n ottamatta jättämisestä. Nyt kun on tulossa, niin ollaan jo etukäteen varmoja ettei taso riitä.
Aina näissä konkareissa on riskinsä. Viime kausi oli maaginen, muttei realistinen taso jatkossa. Joka tapauksessa etenee sellaista Mäntykiven tahtia tällä kaudella. Toivotaan, että tankista löytyy vielä hyvä 1-2 kautta. Topias Hynnisen nostan nimenä haastamaan Järvistä ensi kaudella, jos JMJ:n taso ei kakkoseksi riitä. Itse uskon sen riittävän. Ässissä rooli on nykyisellään liian suuri.
Kakkosentteri Korhonen anna mun kaikki kestää...Kakkossentterin rooliin kelvollisia kisaajia on tarvittaessa muitakin:
- Henman
- Török
- Hynninen
- Korhonen
Ei se senttereistä etukäteen arvioiden jää kiinni.
Pakisto on suurempi huolenaihe.
Kakkosentteri Korhonen anna mun kaikki kestää...
Kakkossentterin rooliin kelvollisia kisaajia on tarvittaessa muitakin:
- Henman
- Török
- Hynninen
- Korhonen
Ei se senttereistä etukäteen arvioiden jää kiinni.
Pakisto on suurempi huolenaihe.
Tämähän riippuu täysin siitä ykkösestä. Jos sentterinelikko pitää rakentaa osastosta JMJ, Henman, Török, Hynninen, Korhonen, Borg ja Lantta, niin jää kyllä kausarit hyllylle. Emmää tiä oonko sitten tottunut liian hyvään tässä, mutta karmea tuo olisi.