Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä joukkueita puuttuu? Italia ja?Kuka jaksaa kattoa näitä kisoja, kun ei parhaat pelaajat (joukkueet) ole kisoissa. Osa joukkueista B-sarjaa. EM-kisat ovat korkeatasoisemmat.
Kyllä mä ainakin vielä jaksan, vaikka turhakkeitakin on mukana ja liian pitkiksi kisat on jo venytetty. Eihän tuolta kuitenkaan perinteisistä huippumaista puutu kuin jo mainittu Italia ja varauksella Puola. Italia jäi rannalle nyt jo kolmatta kertaa putkeen, eli pahoja ongelmia on Azzurrilla erityisesti uusien maailmanluokan junnujen tuotannossa.Kuka jaksaa kattoa näitä kisoja, kun ei parhaat pelaajat (joukkueet) ole kisoissa. Osa joukkueista B-sarjaa. EM-kisat ovat korkeatasoisemmat.
Mainitun Skotlannin yläpuolelta uefa-rankingista löytyy ITA, GRE, POL, DEN, CYP jaKyllä mä ainakin vielä jaksan, vaikka turhakkeitakin on mukana ja liian pitkiksi kisat on jo venytetty. Eihän tuolta kuitenkaan perinteisistä huippumaista puutu kuin jo mainittu Italia ja varauksella Puola. Italia jäi rannalle nyt jo kolmatta kertaa putkeen, eli pahoja ongelmia on Azzurrilla erityisesti uusien maailmanluokan junnujen tuotannossa.
Tanska olisi totta kai ollut kiva nähdä kisoissa myös. Uskon, että heidän antinsa kisoissa olisi myös ollut laadukkaampi kuin skoteilla, jotka heidät pudottivat.
P.s. Myös EM-kisoissa on nykyään liikaa maita. Sen todistaa parhaiten se, että Suomikin voi kisoihin päästä.
Mbappe on tosiaan tehnyt 16 maalia 16 pelissä.Minusta on todella mielenkiintoista, että "prime time" Messi teki 2006 - 2018 -kisoissa yhteensä 6 maalia (2010, 2018 ei yhtään), mutta sen jälkeen maaleja on tullut jo 12, ja nämä kisat ovat vasta alussa. Samaan aikaan esim. Mbappe on tehnyt jo melko käsittämättömät 16 häkkiä vajaassa 3 MM-turnauksessa. Vertailun vuoksi Klose (16) ja Ronaldo (15) neljissä MM-kisoissa.
Joku perustavanlaatuinen muutos on tapahtunut, kun kisoissa mätetään maaleja kuin harkkapeleissä. Ennen pääsit tosi-legendojen joukkoon, jos teit n. 10 maalia MM-kisoissa. Kohta se raja on 20.
Ruoskaa. Paras selostajaLuojan kiitos finaali tulee yleltä, tuota Virkkusen sössötystä ja vokaalien vääntelyä ei pysty enää kuuntelemaan, korvat vuotaa verta. Pallo on pällö ja maali on määli..
Joskus oli erinomainen, mutta sittemmin omaksunut tuon ihan ihmeellisen puhetyylin mitä en itsekään jaksaisi kyllä kuunnella yhtään. Jos tuossa on taustalla jotain niin sivistäkää toki. Mutta jos kuuntelee vaikka sen Pedron tarinan vuosien takaa niin hyvä että samaksi selostajaksi tunnistaa; siinähän Virkkunen puhuu ihan normaalisti...Ruoskaa. Paras selostaja
Ottanut liikaa maneereita selostukseen. Välillä unohtaa maneerit ja selostus on jopa kuunneltavaa mutta sitten taas palaa entiseen. Ei tuossa taustalla mitään sen kummempaa ole. Jotkut tykkää ja toiset ei.Joskus oli erinomainen, mutta sittemmin omaksunut tuon ihan ihmeellisen puhetyylin mitä en itsekään jaksaisi kyllä kuunnella yhtään. Jos tuossa on taustalla jotain niin sivistäkää toki. Mutta jos kuuntelee vaikka sen Pedron tarinan vuosien takaa niin hyvä että samaksi selostajaksi tunnistaa; siinähän Virkkunen puhuu ihan normaalisti...
Itse en ole huomannut mitään tuollaista tai sitten en ole vain kiinnittänyt huomiota. Jonkun mestarienliigapelinkin katsominen on ihan uusi elämys kun Virkkunen sekoaa ainakin mun mielestä.Joskus oli erinomainen, mutta sittemmin omaksunut tuon ihan ihmeellisen puhetyylin mitä en itsekään jaksaisi kyllä kuunnella yhtään. Jos tuossa on taustalla jotain niin sivistäkää toki. Mutta jos kuuntelee vaikka sen Pedron tarinan vuosien takaa niin hyvä että samaksi selostajaksi tunnistaa; siinähän Virkkunen puhuu ihan normaalisti...
Omissakin papereissa Virkkunen on paras, mutta Tero Karhu ja Matti Härkönenkin ovat loistavia selostajia, selkeä oma top 3. Juho Rantala omakin suosikki, vastapainona taas se Ylen nainen, essikö oli nimeltään, aivan karmeaa kuunneltavaa, puhuu lähes enemmän kuin selostaja ja pääosin asia aivan turhaa.Virkkusella on isosti tunnetta mukana ilman että fokus katoaa (no ehkä joskus vähän). Pidän monia muitakin selostajia hyvinä ja pätevinä, mutta jos nykyselostajista joku pitäisi valita niin Virkku menee ehkä turvanmitalla ohi parista muusta.
Suosikkikommentaattori ehdottomasti Juho Rantala. Rakkaudesta lajiin.
Tero Karhu on kyllä tosi kova myös ja itsekin pidän Virkkusesta, mutta oma uusi suosikki on kyllä Lauri Kottonen.Omissakin papereissa Virkkunen on paras, mutta Tero Karhu ja Matti Härkönenkin ovat loistavia selostajia, selkeä oma top 3. Juho Rantala omakin suosikki, vastapainona taas se Ylen nainen, essikö oli nimeltään, aivan karmeaa kuunneltavaa, puhuu lähes enemmän kuin selostaja ja pääosin asia aivan turhaa.
Vastahan Karhu selosti HJK Interin. ja huomenna taas mifk Interin.Mitä vittua en tienny, että Tero Karhu selostaahuomaa, että kattoo futista lähinnä Ruudusta, jossa mies on studioisäntä