Jakub Málek

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 702
Sitten jännitetään tuleeko joku uusi vai nostetaanko Kuivila rohkeasti liigaan
Kuivila on kolmos maalivahti ja eiköhän tämä Malekin sopimus ole ollut Ilveksen tiedossa jo hyvän tovin.

Onnea Málekille!
 

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
1 379
Ei tullut yllärinä. Oon kaavaillut muihin ketjuihin jossain kohti joukkuetta ilman Malekia. Pirneksen Esa ja pari kaveria olivat kattelemassa otteita ja kevään alussa kuulu jo sellasta, että Malek lähtee.

Malekin haastattelu vakuutti mut viimeistään siitä, että lähtee. Puhui liian avoimesti Ilveksestä. Ehkä mulle se vielä osui silmään kun olin tätä huhua jo kuullut.

Pavlat
x
Kuivila

Siinä se on, X julkaistaneen pian sekin.
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 133
Ilvesfoorumi on kyllä aika velikulta.

Viime kausi oli vajaa, kun oli Malék rosterissa - ensi kausi on vajaa, kun Malék ei ole rosterissa...koittas ny päättää :p

Noh, isot onnet Malekille ja Team Karhu senku jyskyttää menemään!!
 

RanskanIlves

Luottopelaaja
Viestejä
1 852
Onnea Jakub Pohjois-Amerikkaan! Ikävä tulee.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 726
Onnittelut Jakubille, rauhallisuutta kun vain tulee vielä lisää niin tekee pitkän uran maalivahtina.
 

ilvesperhe

Luottopelaaja
Viestejä
2 513
Jääkö se nyssitten tonne Amerikan mantereelle vai saattaako tulla lainalle ens kaudeksi. Mää en noista änärisopimuksista ja kotkotuksista tiärä.
 

Seteri

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
416
Edellis kauteen en kovin innoissani Malekista ollut, mutta tulevasta kaudesta kyllä. Mies oli ottanut steppejä eteenpäin ja olisi ollut varmasti nyt se ykkös molkke jota on kaivattu rosteriin.
 
Ylös