Jakub Málek

Grinder

Luottopelaaja
Viestejä
3 462
Nimenomaan. Sen tajusi jo livetilanteessa.

Siis katsoitko peliä? Se minkä Räsänen pelasti jäätävällä hand eyella metrin korkeudesta ilmasta olis ollut 100 kertaa nolompi maali Lekkasille kuin tuo Malekin päästämä. Se oli ihan täys fiasko ja Lekkas ei siitä pelastuksesta voi kun kiittää Räsästä. Lekkas sekoili muutenkin maalissa huomattavasti Malekkia enemmän, Ilves ei vaan hyödyntänyt. Malek oli viilipytty.

Jännö, että osalla täällä menee vieläkin Malekin onnistumiset tunteisiin.
Samaa mieltä että Ilveksen maalivahtipelaaminen on antanut molemmissa matseissa paremman mahdollisuuden voittaa. Sitä ei ole vain hyödynnetty.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 530
Omasta mielestä se on melkein understatement sanoa, että antaa mahdollisuuden pelata voitosta. Siinä kohtaa, kun pitää 70 minuuttia maalia tyhjänä ja ainoa maalikin tulee epäonnistuneella laukauksella joita on todella vaikea lukea ylipäätään verrattavissa kimmokkeisiin. Malek ei ole ollut täydellinen maalivahti aina, mutta tuo lauantain esitys ei kyllä kaukana siitä ollut. Ja se on oikeestaan aika helvetin huolestuttavaa, että silläkään ei voitettu.
 

King98

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
231
Omasta mielestä se on melkein understatement sanoa, että antaa mahdollisuuden pelata voitosta. Siinä kohtaa, kun pitää 70 minuuttia maalia tyhjänä ja ainoa maalikin tulee epäonnistuneella laukauksella joita on todella vaikea lukea ylipäätään verrattavissa kimmokkeisiin. Malek ei ole ollut täydellinen maalivahti aina, mutta tuo lauantain esitys ei kyllä kaukana siitä ollut. Ja se on oikeestaan aika helvetin huolestuttavaa, että silläkään ei voitettu.
En millään tavalla vähättele Malekia sanomalla antaneensa mahdollisuudet voittoon, päinvastoin. Vaikka olisi päästänytkin 1-2 niin silti jos itse tehdään 0maalia.. ei voi mitenkään laittaa maalivahdin/vahtien piikkiin. Pidän Malekia erittäin kovana maalivahtina oli itse viileys.
 

Mestaruusjuna

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
178
Nimenomaan. Sen tajusi jo livetilanteessa.

Siis katsoitko peliä? Se minkä Räsänen pelasti jäätävällä hand eyella metrin korkeudesta ilmasta olis ollut 100 kertaa nolompi maali Lekkasille kuin tuo Malekin päästämä (jota tuskin olis edes tullut ilman sitä) . Se oli ihan täys fiasko ja Lekkas ei siitä pelastuksesta voi kun kiittää Räsästä. Lekkas sekoili muutenkin maalissa huomattavasti Malekkia enemmän, Ilves ei vaan hyödyntänyt. Malek oli viilipytty.

Jännö, että osalla täällä menee vieläkin Malekin onnistumiset tunteisiin.
Oon kattonu molemmat pelit ja kyllä Räsänen pelasti siinä Lekkasin ihan täysin, ei siinä mitään. Ja mä nyt haluan korostaa, että Malekiin ei kaaduttu todellakaan. Oli varmasti eilisen paras Ilves pelaaja, mutta oon koko ajan puhunut siitä kumpi voitti. Kyllä se Lekkaski on näis kahes pelis ottanu hyviä pelastuksia ja torjuntoja, muuten Ilveksen maaliton putki ei olis about 100 minuuttia. Se et onks toi putki Lekkasin hyvyyttä vai Ilveksen maalinteon huonoutta, niin on eri keskustelu ja varmasti vastaus on että sekä että. Ei vaan voi omasta mielestä sanoa, että Malek/Gunnarsson on ollu parempia kun Lekkas ku tulostaulu näyttää 0-2
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 559
Erikoisena pidän jos KalPa ei tätä kurinpitoon vie.
 

Forzarossoneri

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
808
Imperiumin vastaisku? Valitusta ja itkua (savolaista).

Eikös kiekko ollut Malekilla. Ja siitä huolimatta piti mennä tökkimään ja tuuppimaan.
 

NallePuh

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
387
Lyönti? Voiko noilla hanskoilla edes lyödä?
Selvittiin eilen säikähdyksellä, sillä tuollaisissa lyönneissä piilee aina riski, että käy samalla tavalla kuin Palolalla. Näitä ei saa enää tulla vaan kenttäpelaajien pitää hoitaa, jos iskuja tulee veskariin. Nyt vaan Jakubille malttia ja toivotaan, että oli viimeinen lyönti.
 

Asylum

Luottopelaaja
Viestejä
4 761
Ihmettelen, että selvisi vain kakkosella. Olin satavarma jo pelissä, että lentää ulos. Ja jälkeenpäin ajattelin, että tulee yksi peli kakkua.
 

Forzarossoneri

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
808
Selvittiin eilen säikähdyksellä, sillä tuollaisissa lyönneissä piilee aina riski, että käy samalla tavalla kuin Palolalla. Näitä ei saa enää tulla vaan kenttäpelaajien pitää hoitaa, jos iskuja tulee veskariin. Nyt vaan Jakubille malttia ja toivotaan, että oli viimeinen lyönti.
1. Tuliko aivotärsky lyönnistä, vai kaatumisesta?
2. Ei pidäkään tulla.
3. Missäs meidän pakit oli?

Edelleenkään en ymmärrä - tuuppia ja tökkiä saa, montako kertaa kukkosilta tuli poikkaria selkään….? Niissäkin olisi voinut loukkaantua.

No, mutta kun en ymmärrä, niin en ymmärrä. Tyhmä kun olen. Siksi meitsin kohdalla ihmettely päättyy tähän.

Kohti keskiviikkoa ja kalakukkokauppoja…
 
Ylös