Jakub Málek

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 322
Mulla ainakin on luottoa. Miten on, laittaako hyökkääjät kiekkoa paikoista sisään?
Nähtäväksi jää kuinka paljon hyökkäyspään hyökkäyspeli kehittyy. Alkaako tuottamaan maalipaikkoja. Pahoin pelkään, että pitkiä kulmamyllyjä haetaan liikaa ja ihmetellään kun vastustajan pakit tekee viivasta ohhoh-maaleja paikaltaan ranteella ja lämärillä. Meidän puolustaja kun olisi toimittanut kiekon rännin ja maalin taakse.
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 093
Nähtäväksi jää kuinka paljon hyökkäyspään hyökkäyspeli kehittyy. Alkaako tuottamaan maalipaikkoja. Pahoin pelkään, että pitkiä kulmamyllyjä haetaan liikaa ja ihmetellään kun vastustajan pakit tekee viivasta ohhoh-maaleja paikaltaan ranteella ja lämärillä. Meidän puolustaja kun olisi toimittanut kiekon rännin ja maalin taakse.
Juu, siitä pitää lähteä, ettei joka matshissa veska joudu seisoon päällään, että on mitään saumaa voittaa ja lähtökohta pitää olla tällä nimilistalla, että joka pelissä tehdään kolme tai +kolme.

Ei ole ihan maagisia sateentekijöitä toistaiseksi luukulla, mutta kuten @Meklari tuossa totesikin, tarttee jengin saada muualtakin apuja kuin vain ja ainoastaan maalinsuulta tuloksen tekoon.

Ei omissakaan kirjoissa pomminvarma ykkösveska pahaa tekis/olis tehnyt, mutta kyllä mieluummin painaisin betsit sentteriin ja luottaisin Karhuun. Tai sitten Mäntykivellä päätyyn asti
 

mailapoika

Rivipelaaja
Viestejä
82
Oli loistava tänään Tshekin veräjänvartijana. Ilveksen maalivahtitilanne alkaa Gunnarsonin terhakoitumisen myötä näyttämään hyvinkin plusmerkkiseltä. Myös muiden Ilves-pelaajien onnistumiset lämmittivät mieltä.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 549
Oli loistava tänään Tshekin veräjänvartijana. Ilveksen maalivahtitilanne alkaa Gunnarsonin terhakoitumisen myötä näyttämään hyvinkin plusmerkkiseltä. Myös muiden Ilves-pelaajien onnistumiset lämmittivät mieltä.
Tänään ei ollut niin hyvä kuin Ruotsia vastaan, mutta Taponen oli surkea.
 

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
1 367
Aika monta peliä paikan päältä katsoneena vasta tänään kiinnitin erityisen paljon huomiota kuinka iso molari Malek on. Onko Taponen jotenkin pienehkö vai tekeekö itseään pieneksi, kun toi kokoero tuntui valtavalta kun tänään heitä vertasi? Vai onko vaan jäänyt kiinnittämättä huomiota aiemmin. 10cm pituusero tuntui kyllä 30cm pituuserolta ja 10 kilolta hartioissa.
 

nipa

Rivipelaaja
Viestejä
69
Ei tarvitse enää miettiä kumpi meidän maalivahdeista on ykkösveskari. Iltasanomat saaneet tietoonsa, että se on Malek:

1699736027703.jpeg
 

Rantsukoff

Luottopelaaja
Viestejä
2 847
Malekilta tänään hyvin omannäköinen peli. Pääsääntöisesti hyvää torjuntapeliä ja antoi joukkueelle mahdollisuuden voittaa.
Mutta aina menee se yks helppo, mikä voi meillekkin koitua keväällä kohtaloks
Malekilla on kova voittoprosentti. Muulla ei loppu viimein ole merkitystä. Sitä muuten arvostetaan rapakon takana enemmän kuin torjuntaprosentteja.
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 322
Malekilla on kova voittoprosentti. Muulla ei loppu viimein ole merkitystä. Sitä muuten arvostetaan rapakon takana enemmän kuin torjuntaprosentteja.
Kannattaa katsoa pelejä eikä tuijottaa tilastoja orjallisesti ja kuunnella mitä ison veden takana toisessa havumetsien maassa höpistään. Älä nyt ainakaan viivelähdöistä tai kulmaralleista ala kysymään...

Helppoja menee lähes joka pelissä molemmille meidän maalivahdeille. Tänäänkin. Vuotaa sitten kainalo tai menee viivalörppö sisään yhden miehen maskilla.

Mites muuten kun IFK voittaa SaiPan 5-1 ja torjunnat ovat 6-36 niin onko IFK:n molari ollut parempi kun voitti? Ihan tällänen räikeä heitto vaan tähän.
 

Rantsukoff

Luottopelaaja
Viestejä
2 847
Kannattaa katsoa pelejä eikä tuijottaa tilastoja orjallisesti ja kuunnella mitä ison veden takana toisessa havumetsien maassa höpistään. Älä nyt ainakaan viivelähdöistä tai kulmaralleista ala kysymään...

Helppoja menee lähes joka pelissä molemmille meidän maalivahdeille. Tänäänkin. Vuotaa sitten kainalo tai menee viivalörppö sisään yhden miehen maskilla.

Mites muuten kun IFK voittaa SaiPan 5-1 ja torjunnat ovat 6-36 niin onko IFK:n molari ollut parempi kun voitti? Ihan tällänen räikeä heitto vaan tähän.
Kiva avautuminen. Mulle riittää voittava maalivahti. Ihan sama vaikka menisi yksi helppo per peli. Voitot lasketaan vain keväälläkin.
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 322
Kiva avautuminen. Mulle riittää voittava maalivahti. Ihan sama vaikka menisi yksi helppo per peli. Voitot lasketaan vain keväälläkin.
Kiva nauruhymiö. Mulle riittää yläpeukut.

Edit. No ei kun oikeasti. Tästä olisi hyvä keskustelua aiheuttaa. Minulle ei riitä pelkkä voittoprosentti. Torjuntaprosenttikin on jo paljon parempi.
 
Viimeksi muokattu:

Hena

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
289
Kiva nauruhymiö. Mulle riittää yläpeukut.

Edit. No ei kun oikeasti. Tästä olisi hyvä keskustelua aiheuttaa. Minulle ei riitä pelkkä voittoprosentti. Torjuntaprosenttikin on jo paljon parempi.
Millä perusteella pidät Heljankoa (jos pidät) parempana kuin Ilveksen veskareita? Viime kevään play-off-pelien vai jonkun muun takia. Kysyn siis kun en ymmärrä millä perusteella maalivahteja tulisi arvioida mielestäsi.
 
Ylös