Jaakko Pellinen

Kaukosäädin

Guest
Viimesen päälle hiano mies. Tunnusta väriä.

https://www.youtube.com/watch?v=BfBb1j9_ilM
 

jalkakynä

Luottopelaaja
Viestejä
1 916
Vs: Jaakko Pellinen

Kyllä se on itse Pellisen Jaakko ja "huomenta Helenius" on eräs tunnettu maalivahti. Pellisen Jaska osaa myös ihan oikeasti laulaa. Talvella tuli istuttua eräässä paikassa iltaa ja sattumalta siellä alkoi karaoke. Pellisen Jaakko otti sitten koko paikan haltuun. Ei todellakaan laulanut suomalaiseen tapaan siittä nuotin vierestä. Biisinä Anssi Kelan ensimmäinsen bändin eli Pekka ja Suden hittibiisi vuodelta 1994, Karhun elämää.
 

#13

Luottopelaaja
Viestejä
3 024
Vs: Jaakko Pellinen

jalkakynä sanoi:
Kyllä se on itse Pellisen Jaakko ja "huomenta Helenius" on eräs tunnettu maalivahti. Pellisen Jaska osaa myös ihan oikeasti laulaa. Talvella tuli istuttua eräässä paikassa iltaa ja sattumalta siellä alkoi karaoke. Pellisen Jaakko otti sitten koko paikan haltuun. Ei todellakaan laulanut suomalaiseen tapaan siittä nuotin vierestä. Biisinä Anssi Kelan ensimmäinsen bändin eli Pekka ja Suden hittibiisi vuodelta 1994, Karhun elämää.

Ihan noin ot, lueskelin eilen illalla YUPn tarinaa 'helppoa muisteltavaa' kirjasta. Pekka ja susi laitettiin ekalle kiertueelle lämppäämään YUPta. Oli aika kylmää kyytiä ollut. Jengi räki päälle ja ekan biisin jälkeen alkoi kuulua että painukkaa vittuun sieltä lavalta. Martikaista touhu hävetti, ja itse asiassa lopulta YUPn jätkät kypsyivät omien fanien tunnelivisioon.

Sinänsä jotain opittavaa ihan kaikille jollekin kovasti omistautuneille ihmisille...
 

LentsunIpa

1931
Viestejä
744
Vs: Jaakko Pellinen

Mansesteri sanoi:
Oliko toi Pellinen, joka huudatteli Turku biisiä?
Vuosien jälkeen quoteen mutta laulattajana on Pasi Tuominen Aka Pablo pablondeerus
 
Ylös