Jaakko Lantta Ilvekseen kaudella 2026-2027?

Eli sinä luulet että me uskotaan että jollain random anonyymillä olisi faktaa Opan palkasta kun niin kirjoittaa?? Just joo.
Voin määkin samalla perusteella väittää että tiedän Lantan palkan.
Whatever floats your boat :)

EDIT: Mää en ole anonyymi täälä.

Eli sinä luulet että me uskotaan että jollain random anonyymillä olisi faktaa Opan palkasta kun niin kirjoittaa?? Just joo.
Voin määkin samalla perusteella väittää että tiedän Lantan palkan.
Usko pois, kyllä siellä tietoa on.

Usko pois, kyllä siellä tietoa on.
Miksi uskoisin ketään nimimerkin takaa kirjoittelevaa enemmän kun oikealla nimellä kirjoitteleviin?
Täälläkin palstalla on aina ihmisiä jotka "tietää" pelaajien palkat, mitä on neuvotteluissa tarjottu ym.

Kuitenkin ne jotka omalla nimellä kirjoittavat esim. Ylen sivuille juttua niin heitä ajaa ainakin maine ja toimittajien toiminta tavat.
Huttuset ja kumppanit saavat sitten twitteriin ym. kirjoitella huomion hakuisesti mitä tahansa.

Viimeksi muokattu:
Itse kyllä ihmettelen, miten hitossa kaikkien palkkatiedot on tiedossa jo ennenkuin pelikausi on edes alkanut. Eikö managerilla ja toisessa päässä seuralla pitäisi/luulisi olevan jonkinlainen hyshyslinja näissä?!

Sen tiedän kokemuksesta, että känniset pelaajat on huudelleet palkkojaan, mutta niihin suhtaudun "lapinlisää" asenteella.

Oma mutu on, että suurimmaksi osaksi summat alkavat elää, kun "sashat" näitä arvailee. Sen jälkeen niistä tuleekin jo keskustelupalstojen kautta "totuuksia". Näden palkka hyvänä esimerkkinä arvauksista, lieneekö jo puoli miljoonaa..

Itse kyllä ihmettelen, miten hitossa kaikkien palkkatiedot on tiedossa jo ennenkuin pelikausi on edes alkanut. Eikö managerilla ja toisessa päässä seuralla pitäisi/luulisi olevan jonkinlainen hyshyslinja näissä?!

Sen tiedän kokemuksesta, että känniset pelaajat on huudelleet palkkojaan, mutta niihin suhtaudun "lapinlisää" asenteella.

Oma mutu on, että suurimmaksi osaksi summat alkavat elää, kun "sashat" näitä arvailee. Sen jälkeen niistä tuleekin jo keskustelupalstojen kautta "totuuksia". Näden palkka hyvänä esimerkkinä arvauksista, lieneekö jo puoli miljoonaa..
Näden palkka taitaa olla lähtöisin ihan palstalta, en ainakaan muista että sitä olisi missään virallisilla uutismedioiden julkaisuissa ollut?

Kirjoittivat myös että Aapeli Räsänen tienaa jopa yli 250k kaudesta, jonka punakone teilasi paskapuheiksi.

2024TapparaRÄSÄNEN AAPELI119475 eur

Rahastoinnin vuoksi tuosta ei voi varmaksi sanoa yhtään mitään, mutta olettaisin usean suomalaisen pelaajan käyttävän rahastointimahdollisuutta mahdollisimman paljon hyödyksi varsinkin korkeilla ansiotasoilla. Tästä johtuen itse pidän hyvin mahdollisena, että Aapelin palkka voisi olla 250 000 euroa kaudesta.

2024KalPaLANTTA JAAKKO43943 eur
2024IlvesNÄTTINEN JOONAS62312 eur

Tuosta voi hieman päätellä Nättisen ja Lantan mahdollisia ansiotuloja. En ota kantaa väittelyyn siitä, kuinka suuri palkka kenellekin pitäisi maksaa.

Rahastoinnin vuoksi tuosta ei voi varmaksi sanoa yhtään mitään, mutta olettaisin usean suomalaisen pelaajan käyttävän rahastointimahdollisuutta mahdollisimman paljon hyödyksi varsinkin korkeilla ansiotasoilla. Tästä johtuen itse pidän hyvin mahdollisena, että Aapelin palkka voisi olla 250 000 euroa kaudesta.

Tuosta voi hieman päätellä Nättisen ja Lantan mahdollisia ansiotuloja. En ota kantaa väittelyyn siitä, kuinka suuri palkka kenellekin pitäisi maksaa.
Eikös tuossa ole Nättisen osalta puolen kauden tulot. Eli 120k koko kaudelta + rahastoinnit.

• Tykkää
Reactions: M22
Eikös tuossa ole Nättisen osalta puolen kauden tulot. Eli 120k koko kaudelta + rahastoinnit.
Toukokuussa julkaistu soppari, että hiukan yli puoli vuotta taitaa olla.

Rahastoinnin mahdollisuuden vuoksi näistä on vaikea sanoa mitään. Palstatotuudeksi on tullut, että kaikki rahastoivat maksimin. Itse veikkaan, että totuus on aivan toinen. Löytyy paljon myös pelaajia, jotka eivät rahastoi ollenkaan.

Toukokuussa julkaistu soppari, että hiukan yli puoli vuotta taitaa olla.

Rahastoinnin mahdollisuuden vuoksi näistä on vaikea sanoa mitään. Palstatotuudeksi on tullut, että kaikki rahastoivat maksimin. Itse veikkaan, että totuus on aivan toinen. Löytyy paljon myös pelaajia, jotka eivät rahastoi ollenkaan.
Jossain uutisessa taisi olla että noin 60% pelaajista käyttää tuota rahastointia.

Tästä rahastoinnista ja sen hyödyistä ja siitä, kuinka verotiedoista ei voi lukea jääkiekkoilijoiden todellisia tienestejä, jotka saattavat olla yli kaksinkertaiset on kirjoittanut Aamulehteen ihan hyvän jutun muuan toimittaja Aapeli Räsänen :)

Takaisin