Jérémy Grégoire

Tesoman maalitykki

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
995
Niin, mikähän ylipäätänsä on sentterimarkkina tällä hetkellä? Ilves kuitenkin naarannut niiltä markkinoilta Palveen, Kodytekin ja nyt sitten tämän Grégoiren. Kaippa tuon olisi huonomminkin voinut vetää.
Jos palve ei olisi tippunut syliin niin aika vaisu olisi ilveksen keskikaista...
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 894
No tuskin. Täähän on ihan täys verrokki Beckille. Huonoja tehoja AHL ja Itävallassa vihdoin päässyt pisteille. Nää voi olla hyviä hankintoja pienempien seurojen standardeilla, mutta ei Ilveksen. Kyllä nään esimerkiksi Kodytekin huomattavasti potentiaalisempana hankintana. Try out on syystä.
Roolipelaajaa tässä on selvästi haettu. Alempiin ketjuihin ja alivoimalle grindaamaan. Ei voi pelaajatyyppinä verrata Beckiin. Vaikkakin itse olen sitä mieltä, että Beck ei edes ollut huono hankinta. Äijä tuli sisään hyvin, mutta se aivotärähdys pilasi paljon.

Kodytekin pitää sitten tehdä pisteitäkin. Tosin itse en pidä Kodytekiä arpana, kaikki mitä äijästä on lukenut, puoltaa onnistumista.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 972
Roolipelaajaa tässä on selvästi haettu. Alempiin ketjuihin ja alivoimalle grindaamaan. Ei voi pelaajatyyppinä verrata Beckiin. Vaikkakin itse olen sitä mieltä, että Beck ei edes ollut huono hankinta. Äijä tuli sisään hyvin, mutta se aivotärähdys pilasi paljon.

Kodytekin pitää sitten tehdä pisteitäkin. Tosin itse en pidä Kodytekiä arpana, kaikki mitä äijästä on lukenut, puoltaa onnistumista.
Beck.. mies joka sinetöi Ilveksen tippumisen viimekauden CHL:stä. Ei ollut lainkaan huono haku...
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 985
Tämä tuli kyllä puskista. Ei varsinaisia riemunkiljahduksia aiheuta, mutta annetaanpa aikaa näyttää try outin verran... jos sitten vaikuttaa pelimieheltä, niin loppukauden sopparia vaan käteen.

Mutta voiko markkinat taas olla näin kuivat?
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 894
En itse mitenkään ihannoi jääkiekkotappeluita, mutta täytyy tän yhden ja ainoan katsomani pätkän perusteella sanoa, että tämä voisi Liigassa pärjätä kyseisessä lajissa :D


Jaaha Jeremylle ei näköjään vittuilla. Vanhana jääränä meikä syttyy tuohon touhuun. Legendaarinen ja jopa myyttinen alaketjujen hampaaton kanukki tuli jengiin. Tosin vielä näyttää olevan omat legot suussa.
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 299
No Tilluhan sen keksi ihan siinä kesän alussa ja veti ässän hihasta ja sano että hankitaan tappelija ja annetaan vaan lokakuun loppuun asti paperi sille. Heitetään sitte ulos ni hämätään niinku Tapparaa ja IFK:ta sitte sillä. Muut seurat on ihan sekasin.
 

pelikirja

Luottopelaaja
Viestejä
4 467
Ja siitä sitten sentteri. Suhteellisen mielenkiintoinen haku.

Ei pisteiden valossa mikään pistenikkari, mutta tässä taitaa olla se tasapainottava sentteri joka pelaa luotettavasti. molempiin suuntiin. Kokenut pelaaja näyttäisi olevan.

Ja tuo määräaikainen sopimus on mielenkiintoinen. Luulisi että Gregoire on todella motivoitunut saamaan koko kauden kestävän lapun.

Puskista tuli tämä.
Tämä mistään puskista tullu. Ei vaan voinu julkisesti huudella asiasta.
 

pelikirja

Luottopelaaja
Viestejä
4 467
No Tapparalla on esimerkiksi aika kusinen tilanne sen suhteen. Jos pitää vielä paikkaansa, että senttereitå ei ole vieläkää löytynyt. Onneksi meillä on sentään Palve eikä Somppi.
Tuskimpa on löytyny ku viimeksi tänään sano Tapparasta ei ole löytynyt sentteriä.
 

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 695
En yllättyisi, vaikka tästä todettaisiin vuoden päästä käytävän toisella puolella "olis kyllä kelvannut meillekin".
 

Mudi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
322
No Tilluhan sen keksi ihan siinä kesän alussa ja veti ässän hihasta ja sano että hankitaan tappelija ja annetaan vaan lokakuun loppuun asti paperi sille. Heitetään sitte ulos ni hämätään niinku Tapparaa ja IFK:ta sitte sillä. Muut seurat on ihan sekasin.

Ei toista kertaa viitsi valmentajaa viskoa Lokakuussa kärjessä ollessa, joten tästä "tuuraaja" tuohon virkaan.

Selkeä rooli sekä kyvyt joilla toivottavasti saadaan toisten kuormaa pienemmäksi. Ja tosiaan hyvä olla taas kauden alkuun leveyttäkin.

Luulisi Codytekin tai Gregoiren onnistuvan. Jos molemmat paljastuu hutikudeiks, niin tarttee hieman pienentää Tillun patsasta.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Näyttää vähän Mark Floodilta naamasta.

Sanoisin, että veljeltäänkin näyttää "hieman".

1686577339217.png
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 530
Beck.. mies joka sinetöi Ilveksen tippumisen viimekauden CHL:stä. Ei ollut lainkaan huono haku...
No Ilveksessä ei mahtunut jokatapauksessa pelaamaan lopulta. Teki muualla Norjassa tahansa. Vaikka pelaajatyypiltä olisi erilainen niin onhan tuo alaketjulainen Ahl-Itävalta-Ilves tällä kaverilla identtinen polku kuin Beckillä. Mutta, kuten sanottua niin käytännössä try out sopparilla sisään niin tästä tuskin on mitään 2-3 sentteriä budjetoitu.

E. En tiedä onko nostettu ylös, mutta nopealla katsannalla laitaahan mies pelasi Itävallassakin.
 

Samankaltaiset ketjut

Ylös