Jérémy Grégoire

Luchs

Luottopelaaja
Viestejä
1 109
En ole vielä lähdössä torille, mutta Gregoire oli hämmästyttävän energisen ja vapautuneen tuntuinen sentterin roolissaan.
Ehkä vastuun kasvaminen ja 'helpohko' vastus siivitti tähän suoritukseen. Jeremyn hyvä peli kertoo osaltaan myös joukkueiden tasoerosta.

Erikoismaininta vielä Dufvalle, joka selvästi on jo huonokuntoinen ja väsynyt, mutta aina niin filosofinen ja huumorintajultaan vino.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 930
En ole vielä lähdössä torille, mutta Gregoire oli hämmästyttävän energisen ja vapautuneen tuntuinen sentterin roolissaan.
Ehkä vastuun kasvaminen ja 'helpohko' vastus siivitti tähän suoritukseen. Jeremyn hyvä peli kertoo osaltaan myös joukkueiden tasoerosta.

Erikoismaininta vielä Dufvalle, joka selvästi on jo huonokuntoinen ja väsynyt, mutta aina niin filosofinen ja huumorintajultaan vino.
Mielenkiinnosta kysyn, että millä tavoin huomiot, että on selvästi huonokuntoinen ja väsynyt?

Itse en seuraile Ristoa muuten ku lehdistötilaisuuksista. Ite en ole huomannut niissä Riston kunnon loppuneen tai väsyneen
 

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Viestejä
3 178
Kävi Sundströmin? kanssa pienen keskustelun keskialueella Sportin ylivoiman aikana kolmannessa erässä kun Sportilla oli kiekko omassa päässä. Pisti itseäni vähän naurattamaan kyseinen tilanne :D.
Kuvastaa kyllä asennetta ja halua auttaa tätä joukkuetta kaikin mahdollisin tavoin. Oli se sitten kentällä pelihommissa tai kentän ulkopuolella tsempparin roolissa.

Hieno peli kaikenkaikkiaan ja oli tosi pirteällä pelipäällä. Lisää tätä Gregs!
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 711
Mielenkiinnosta kysyn, että millä tavoin huomiot, että on selvästi huonokuntoinen ja väsynyt?

Itse en seuraile Ristoa muuten ku lehdistötilaisuuksista. Ite en ole huomannut niissä Riston kunnon loppuneen tai väsyneen
Samaa ihmettelin, jonkun verran miestä tunnenkin ja minusta näyttänyt samalta viimeiset parikymmentä vuotta.
 

Blackhawk

Luottopelaaja
Viestejä
1 004
Gregsistä on meille vielä iloa, Sanokaa mun sanoneen. Jos ei muuta niin kerätään kolehti niin ottaa ipa1970:ltä *****en.

No tästä ei ole pelkoa. Gregoire osaa pelata peliä nimeltä jääkiekko. Hän myös varmasti hyötyisi siitä, jos ei tarvitsisi joka (random) peli pelata milloin kenenkin kanssa. Vaikea napata neloskentästä ruutua ylöspäin kun on hierarkiassa alempana kuin esim. Ratinen ja Päkkilä (Päkkilä alivoiman erikoismiehiä tiedetään) ym, jotka eivät ole osoittaneet mitään enempää.

Luulen että jos Gregoirelle antaisi esim 5 peliä toisella laidalla Päkä ja toisella Alvarez, voisi tulos olla paljon nähtyä parempi. Tai sitten ei, me kannattajat näemme vain pintaraapaisun, emme suorituksia harjoituksissa.
 
Viimeksi muokattu:

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 786
Tuulolan ainakin korvannut täysin täällä palstalla.
Vielä kun räppää maalin jossakin kohtaa niin aletaan huutamaan jatkosopparia ja sulka hattuun.
Tärkeä keväällä.
Totta helvetissä.
 

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Viestejä
3 178
Tuulolan ainakin korvannut täysin täällä palstalla.
Vielä kun räppää maalin jossakin kohtaa niin aletaan huutamaan jatkosopparia ja sulka hattuun.
Tärkeä keväällä.
Totta helvetissä.
Onneksi pelaa eri roolissa kuin mitä Tuulola täällä pelatessaan.

Jos Gregoiren maaleista jää homma kiinni niin ongelma on silloin jossain muualla. Sun tekstejä kun lukee niin Gregsin pitäisi varmaan joka ilta painaa 2+1 ja olla kärkiketjuissa, koska on ulkomaalainen ja vieläpä kanadalainen.

Jos Gregoire tolla tasolla pelaa mitä eilen niin mun puolesta saa jatkaa nelosketjussa.

En tiedä miksi tartuin tähän sun rapalaan, mutta tehty mikä tehty. Jatkossa skippaan nämä sun tekstit. :)
 

ifor74

Luottopelaaja
Viestejä
3 533
Huippua ette onnistumisiakin tulee, mutta sitä kovuutta ei edelleenkään näy kun ei ehdi tilanteisiin ja lukee peliä väärin.
Itse veikkaan että keväällä tulee pelit katsomossa katsomaan.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 097
Huippua ette onnistumisiakin tulee, mutta sitä kovuutta ei edelleenkään näy kun ei ehdi tilanteisiin ja lukee peliä väärin.
Itse veikkaan että keväällä tulee pelit katsomossa katsomaan.
Ite veikkaan, että playoffeissa Gregs vetää nelosen sentterinä. Jollei uusia miehiä tule kehiin ennen sitä.

Parikka-Gregoire kahdella nollaa vastaan oli yksi kauden parhaita hetkiä. Meidän hyökkäyksen ykköskärjet.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 109
Jeremy pelasi eilenkin hyvän pelin ja sen Pendokin huomioi. Jos hän ei joidenkin mielestä kuulu nykyiseen joukkueeseen, niin pitää miettiä, että mitä häneltä odottaa.
Namuttelu Parikan kanssa oli kaunista katseltavaa.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 584
, että mitä häneltä odottaa.
No tähän on helppo vastata=enemmän eilisen kaltaista peliä. Toki syöttöpiste oli plussaa ja niitä nyt ei nelosen kavereilta voi joka peliin odottaa. Olihan tuo Gregoiren parhaita pelejä Ilveksessä jollei paras. Ei tuo todellakaan miehen standardi ole ollut mitä eilen nähtiin.
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 852
No itsehän siihen vertasit, et muihin vaihtoehtoihin.
No miksi mun olisi pitänyt nostaa kaikki mahdolliset vaihtoehdot tässä nyt esiin? Minusta on ihan hyvä tilanne, että meillä on pelaaja jonka voi heittää hyvin kentälle myös katsomossa. Mitä ongelmia sä näet tässä tilanteessa?
 

ifor74

Luottopelaaja
Viestejä
3 533
No miksi mun olisi pitänyt nostaa kaikki mahdolliset vaihtoehdot tässä nyt esiin? Minusta on ihan hyvä tilanne, että meillä on pelaaja jonka voi heittää hyvin kentälle myös katsomossa. Mitä ongelmia sä näet tässä tilanteessa?
Se että on heittää katsomosta kaveri kentälle on tietty ihan ok, halusin vaan selvennystä että miksi Iso-Mustajärvi eikä esim. juhani Jasu.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 109
No tähän on helppo vastata=enemmän eilisen kaltaista peliä. Toki syöttöpiste oli plussaa ja niitä nyt ei nelosen kavereilta voi joka peliin odottaa. Olihan tuo Gregoiren parhaita pelejä Ilveksessä jollei paras. Ei tuo todellakaan miehen standardi ole ollut mitä eilen nähtiin.
Ei ehkä standardi, mutta jotain mitä todistettavasti pystyy esittämään. Jos ei ihan joka peli, niin kuitenkin toisinaan.
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 852
Se että on heittää katsomosta kaveri kentälle on tietty ihan ok, halusin vaan selvennystä että miksi Iso-Mustajärvi eikä esim. juhani Jasu.
Tämä selvensi nyt itselle ainakin sen verran, että taidettiin nyt puhua eri asioista. Mun tarkoitus ei ollut miettiä ideaalitilannetta, vaan vertailla Ilveksen tämän hetken tilannetta aiempiin kausiin. Mielestäni meidän tilanne on siis parempi kuin toissa tai viime kaudella, sillä hain tähän Iso-Mustajärven vertailukohdaksi.
 

Samankaltaiset ketjut

Ylös