Jääkiekon SM-Liigan televisiointi

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 331
Mikäköhän on ideana haastatella pelaajaa maalin jälkeen, kuten kävi ainakin kärppien ekan maalin jälkeen? Kiekko jäähän ja peliä… hoidetaan ne haastattelut sitten myöhemmin.
Niin ja kaiken lisäksi tämä täysin 0 tason haastattelu tarkoittaa sitä, että maalia ei keritä kelaan uusintana kunnolla ennenkun peli taas jatkuu.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 348
Saukkonen kohtalaisen kassalla tänään tuossa Huuhtasen ilmaveivimaalissa :D
Oli salaattipöydässä juuri aloittelemassa lautasen täyttöä ja vilkuili sivusilmällä peliä.
 

Kekkonen

Rivipelaaja
Viestejä
26
Täällä on muutamalle tullut tiedote Discoveryltä, että Liigan näyttäminen loppuu sieltä. Minulle ei ole tullut mitään tiedotetta asiasta. Onko muita, jotka eivät ole saaneet?
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 905
Täällä on muutamalle tullut tiedote Discoveryltä, että Liigan näyttäminen loppuu sieltä. Minulle ei ole tullut mitään tiedotetta asiasta. Onko muita, jotka eivät ole saaneet?
Löyty se roskapostista.

Nyt on paha paika mitä tehdä. MtvKatsomoon ei tee mieli laittaa sentin senttiä.

Saakohan millään striimillä hyvän katsoja kokemuksen? Ei edes haittaa jos selostus puuttuu. Eilen vähän testailin ni onhockeysta en oikein tykänny...

Tai ylipäätään onko vaihtoehtoja älytelkkarista ja puhelimesta muuta ku toi sysipaska mtvkatsomo, mitä en todellakaan halua ku irti pääsin siitä. Mutta discoveryltä loppuu oikeudet.

Privallakin saa laittaa ideoita
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 533
Löyty se roskapostista.

Nyt on paha paika mitä tehdä. MtvKatsomoon ei tee mieli laittaa sentin senttiä.

Saakohan millään striimillä hyvän katsoja kokemuksen? Ei edes haittaa jos selostus puuttuu. Eilen vähän testailin ni onhockeysta en oikein tykänny...

Tai ylipäätään onko vaihtoehtoja älytelkkarista ja puhelimesta muuta ku toi sysipaska mtvkatsomo, mitä en todellakaan halua ku irti pääsin siitä. Mutta discoveryltä loppuu oikeudet.

Privallakin saa laittaa ideoita
Kaippa se joku VPN+IPTV kombo on, ne ei ainakaan omaisuutta maksa.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 586
Itse olen toisaalta sitä mieltä että televisioinnin kuuluukin maksaa että ihmiset menisivät mieluummin halleille katsomaan niitä pelejä. Mutta toisaalta näin itsekin kun aika harvoin pääsee niin on tuon television kautta katsottava niin kyllähän sitä aina vähemmän mielellään maksaisi. Mutta ei se liian halpaa tosiaan saisi olla ettei ihmiset jää kotio.
 

Kekkonen

Rivipelaaja
Viestejä
26
Löyty se roskapostista.

Nyt on paha paika mitä tehdä. MtvKatsomoon ei tee mieli laittaa sentin senttiä.

Saakohan millään striimillä hyvän katsoja kokemuksen? Ei edes haittaa jos selostus puuttuu. Eilen vähän testailin ni onhockeysta en oikein tykänny...

Tai ylipäätään onko vaihtoehtoja älytelkkarista ja puhelimesta muuta ku toi sysipaska mtvkatsomo, mitä en todellakaan halua ku irti pääsin siitä. Mutta discoveryltä loppuu oikeudet.

Privallakin saa laittaa ideoita

Katos joo, niin löyty minultakin. Thunderbird näytti, että roskapostissa ei ole mitään, mutta kun menin sinne, niin ilmoitus löytyi.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 905
Itse olen toisaalta sitä mieltä että televisioinnin kuuluukin maksaa että ihmiset menisivät mieluummin halleille katsomaan niitä pelejä. Mutta toisaalta näin itsekin kun aika harvoin pääsee niin on tuon television kautta katsottava niin kyllähän sitä aina vähemmän mielellään maksaisi. Mutta ei se liian halpaa tosiaan saisi olla ettei ihmiset jää kotio.
Vois sitä maksaakin jos tuote ja kanava olis muuten kunnossa. Discoverysta olisin mielelläni maksanut. Katsomo on vituttanut aina. Siitä en halua maksaa.

Katsomossa jos katsoin lätkää livenä ja sen jälkeen halusin katsoa selviytyjiä, ni koko ohjelmaa ei löytynyt. Piti kirjautua ulos ja luoda vaimon sähköpostilla ilmaiskäyttäjä ja kirjauttua siihen jotta näki selviytyjät. Voi jestas mitä kikkailua ku ei kaikki ilmaisohjelmat nöy siä maksullisella...

Lisäksi poikani ja minä ei voida enää samaan aikaan katsoa jos poika katsoo kotona ja minä toisella paikkakunnalla työmatkalla puhelimesta.

Pitäkööt tunkkinsa. En maksa tommosesta.
 

Takaisku

Luottopelaaja
Viestejä
2 393
Discovery nyt irtisanottu 18.2 alkaen. Sport-pelin ehtii vielä nähdä ja loput Helmikuun pelit onkin kotimatseja.
Kyllä harmittaa. Discovery muuten ihan sontaa mutta pelit sentään pyöri ok. MTV kyllä sylettää todella pahasti.
Minkään piraatti-striimin varaan ei viitsi katselua jättää. CHL-pelejä katselin OnHockeystä mutta ei se kasoinen ole.
Pakko se on nöyrtyä varmaan ottamaan tuo katsomo viimeistään Play Off-vaiheessa. Itsellä ei ole aikaa katsella juurikaan muiden joukkueiden matseja hyvä kun Ipan matsit ehtii katsomaan. Tulisipa takaisin Telian joukkuepassin kaltainen tuote.

En minä hintoja valita sinänsä. Mutta hinta-laatusuhde pitäisi olla kohdallaan.
 

#68

Luottopelaaja
Viestejä
2 783
Lepistö ei kyllä tuo tuonne studioon sitten yhtään mitään, täysin hmv tason kommenttia, joita minäkin heittelen kännissä kavereille. Pesosella ei myöskään mitään annettavaa, Rajahuhdasta puhumattakaan.

Pakko ihmetellä, että studio henkilökuntaa värvätään ihan nollatasonrooleihin, mutta kameratyöskentelyyn ei voi laittaa pelimerkkejä edes amatöörituotantoa vastaavalle tasolle.
 

jahnu

Rivipelaaja
Viestejä
88
Itse olen toisaalta sitä mieltä että televisioinnin kuuluukin maksaa että ihmiset menisivät mieluummin halleille katsomaan niitä pelejä. Mutta toisaalta näin itsekin kun aika harvoin pääsee niin on tuon television kautta katsottava niin kyllähän sitä aina vähemmän mielellään maksaisi. Mutta ei se liian halpaa tosiaan saisi olla ettei ihmiset jää kotio.
on vähän pitkä matka käydä vieraspelit kattoon . Ja kun toi töissäkäynti häirittee harrastuksia
 

38 Special

Luottopelaaja
Viestejä
1 306
Ei näköjään näy mikään peli Discoveryltä nyt. Ottelut kyllä näkyvät ohjelmistossa, mutta peliä ei saa päälle.
 

yläjuusto

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
180
Ei näköjään näy mikään peli Discoveryltä nyt. Ottelut kyllä näkyvät ohjelmistossa, mutta peliä ei saa päälle.
Jep, näkyy että suora lähetys klo 21-22. Vit*u mitä paskaa. Näköjään just mennyt maksukin, kun en ollut muistanut peruuttaa eli turhaan tämän kuun loppuun tilaus. V*ttu että voi vit*uttaa.
 

38 Special

Luottopelaaja
Viestejä
1 306
Jep, näkyy että suora lähetys klo 21-22. Vit*u mitä paskaa. Näköjään just mennyt maksukin, kun en ollut muistanut peruuttaa eli turhaan tämän kuun loppuun tilaus. V*ttu että voi vit*uttaa.
"Näiden muutosten seurauksena tilauksesi päättyy 29. helmikuuta 2024, eikä sinulla ei ole enää pääsyä discovery+-palveluun.

Välttääksesi tilauksesi päättymisen, voit vaihtaa tilauksesi toiseen discovery+-tilaukseen sovelluskaupassasi ennen tilauksesi seuraavaa uusimispäivää.

Vaihtoehtoisesti, jos et maksa Apple App Storen kautta, päätämme tilauksesi ja suoritamme hyvityksen, joka lasketaan tilauksesi jäljellä olevien päivien perusteella 29. helmikuuta 2024."

Tämän mukaan siis pitäisi näkyä normaalisti kuun loppuun ja hyvittävät mahdollisen liikaa maksetun osuuden.
 

kiitoköökki

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
160
Discovery peruutettu, harmi kun viikko sit viimeksi lähti rahat tililtä. Ei mitää inffoa tule häiriöistä, samaa paskaa kuin Telian aikana.
 

Zerofan

Luottopelaaja
Viestejä
2 945
Kaikki tietää Mertarannan selostuksen tason, mutta ottaisi mies selvää edes säännöistä.
Tänään Pelsut-KalPa pelissä hetki ennen loppua sanoo, että on hyvä että Pelsuilla on kaksi sentteriä kentällä jos aloitus menee uusiksi niin on laittaa toinen sentteri tilalle.
Eihän enää ainakaan pariin kauteen ole tarvinnut vaihtaa aloittajaa rikkeen takia, vaan ensin saa varoituksen ja toisesta sitten jäähyn.
 
Ylös