Jääkiekon SM-Liigan televisiointi

#68

Luottopelaaja
Viestejä
2 784
En pidä Discoveryn käyttöliittymästä mutta kunhan pelin sieltä löytää ja saa pyörimään niin toimii ihan hyvin. Yhden kerran tilttasi ja joutui käynnistämään uudelleen. Kelaaminen on perseestä. Toimii "joten kuten" jos toimii.
No joo kieltämättä hieman kökkö käyttää. Tv:n sovelluksen kelaus on todella huono, mutta puhelimella ja selaimen kautta ihan hyvä.
 

Iines

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
255
Eilinen HPK- Ilves peli tuli ilmeisesti Subilta ilmaiseksi? Näin olin lukevinani jostain. Osaako joku neuvoa tyhmää, voiko sen katsoa jälkikäteen netissä? Oon nyt hetken ja toisenkin sitä tuolta Maikkarin sivulta etsinyt, mutta en löydä ilmaiskanavilta tulleita pelejä mistään. Enkä löytänyt eilenkään, kun olisin suorana sen katsonut.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 927
Eilinen HPK- Ilves peli tuli ilmeisesti Subilta ilmaiseksi? Näin olin lukevinani jostain. Osaako joku neuvoa tyhmää, voiko sen katsoa jälkikäteen netissä? Oon nyt hetken ja toisenkin sitä tuolta Maikkarin sivulta etsinyt, mutta en löydä ilmaiskanavilta tulleita pelejä mistään. Enkä löytänyt eilenkään, kun olisin suorana sen katsonut.
Löytyisiköhän se tuolta Katsomon puolelta?
 

Nade

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
822
Eilinen HPK- Ilves peli tuli ilmeisesti Subilta ilmaiseksi? Näin olin lukevinani jostain. Osaako joku neuvoa tyhmää, voiko sen katsoa jälkikäteen netissä? Oon nyt hetken ja toisenkin sitä tuolta Maikkarin sivulta etsinyt, mutta en löydä ilmaiskanavilta tulleita pelejä mistään. Enkä löytänyt eilenkään, kun olisin suorana sen katsonut.
Vahva veikkaus, ettei tuota näe ilmaiseksi jälkikäteen, vaikka ilmaiskanavalta on tullutkin. Ja mikäli yritit netin kautta tuota matsia eilen katsoa niin sekään ei onnistu sillä MTV ja sen omistavat kanavat on katsottavissa netin yli vain maksullisen tilauksen avulla. Ainoastaan perinteisen TV:n kautta näkyi ilmaiseksi.
 

Iines

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
255
Löytyisiköhän se tuolta Katsomon puolelta?
En ainakaan minä löydä.

Vahva veikkaus, ettei tuota näe ilmaiseksi jälkikäteen, vaikka ilmaiskanavalta on tullutkin. Ja mikäli yritit netin kautta tuota matsia eilen katsoa niin sekään ei onnistu sillä MTV ja sen omistavat kanavat on katsottavissa netin yli vain maksullisen tilauksen avulla. Ainoastaan perinteisen TV:n kautta näkyi ilmaiseksi.
Ennen niitä on voinut katsoa netin kautta suorana ja jälkikäteen myös, mutta näemmä tän uudistuksen jälkeen enää ei. No, jääpä nekin näkemättä sitten mitä ilmaiseksi tulee. En viitsi parin, kolmen ilmaiskanavan pelin takia hommata TV:ltä, mistä muuten ei tule katsottua mitään.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 506
Screenshot_2023-12-07-17-56-10-67_f6458d6fb0278151e46113017148de6c.jpg


Lauantaina mennään taas!

Lisätään vielä legendaarinen suorite muutaman vuoden takaa, kun NHL-Ilves kävi Lahdessa.

 

UglyHouse

Luottopelaaja
Viestejä
4 352
Mulla oli television Katsomo-sovelluksen kautta ihan kaameaa nykimistä. Kokeilin ihan piruuttani striimata kännykästä AppleTV:n kautta ruudulle, nykiminen loppui siihen.
Eli tuo TV-aplikaatio on se rikkinäinen osa ainakin mun mielestä.
Miksi et käytä AppleTV sovellusta suoraan?
 

Mastodontti

Rivipelaaja
Viestejä
64
Kysymys katsomon omaaville.
Pystyykö katsomon kautta katsomaan 2 samaan aikaan peliä?
Alunperin Mtv ilmoitti, että tunnus jakaminen loppuu ja vain yksi pystyy katsomaan urheilua kerrallaan, mutta jostain lukenut, että nyt kuitenkin osa olisi edelleen onnistunut katsomaan eri laiteilla pelejä samaan aikaan.
Vaikuttaa vahvasti omaan ostopäätökseen tämä
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 905
Kysymys katsomon omaaville.
Pystyykö katsomon kautta katsomaan 2 samaan aikaan peliä?
Alunperin Mtv ilmoitti, että tunnus jakaminen loppuu ja vain yksi pystyy katsomaan urheilua kerrallaan, mutta jostain lukenut, että nyt kuitenkin osa olisi edelleen onnistunut katsomaan eri laiteilla pelejä samaan aikaan.
Vaikuttaa vahvasti omaan ostopäätökseen tämä
Discoverylla voi kattoo kahdella laitteella samaa peliä samaan aikaan. Mtv katsomossa se loppuu melkosella varmuudella jossain kohtaa piakkoin
 

Ilvua

Luottopelaaja
Viestejä
1 410
Vähän aiheen vierestä, mutta onko kellään kokemuksia Elisa viihde plussasta ja sen toimivuudesta?
Lähinnä siis Ipan pelejä katson Katsomosta ja muuta urheilua.

En edes muista miten se myyjä perusteli, että se on pirusti parempi, kun nykyään käytän ihan äly TV:a
Otin siis kokeiluun mut ei ole se boxi vielä tullut
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 384
Vähän aiheen vierestä, mutta onko kellään kokemuksia Elisa viihde plussasta ja sen toimivuudesta?
Lähinnä siis Ipan pelejä katson Katsomosta ja muuta urheilua.

En edes muista miten se myyjä perusteli, että se on pirusti parempi, kun nykyään käytän ihan äly TV:a
Otin siis kokeiluun mut ei ole se boxi vielä tullut
Niin siis tarkotat Elisa viihdettä joka muuttuu MTV Katsomo plussaksi 11.12 alkaen ?
Tähän mennessä Elisa viihteen kautta Liiga pelit on toiminu oikein hyvin. Se muuttui joskus c moresta katottavaksi, eli edelleen Elisa viihteen kautta c more sovelluksella katottuna toimii edelleen hyvin.

Eilen oikestaan tuli sähköpostia tästä uudistuksesta MTV katsomoksi. Oon vähä pähkäilly että pidänkö edelleen samat systeemit, vai otanko Discoveryn harkintaan.
 

jäämies-70

Luottopelaaja
Viestejä
5 405
Miksi et käytä AppleTV sovellusta suoraan?
Hyvä pointti, applikaatio kun on kätsympi, kunhan toimii.
Viime viikolla katsoin useampaa ottelua lauantaina. Niissä yksi kolmesta oli hyvälaatuinen TV-applikaation kautta. Kahdessa kiekon liike katkoviivaa ja mailat mallia ”blades of steel” -pikselimössöä.

Tänään joutuu menemään ihan kännykän välityksellä kun on pikkujoulureissuun lähtö paatille.
 

Nulikka

Guest
Mtv katsomosta ei ilmeisesti pysty asettaan pelkkiä halliääniä? Ei vittu, no mutella sitten.
 

Left-Wing

Rivipelaaja
Viestejä
50
Mites, onko muilla ollut ongelmia Katsomoon siirryttäessä? Mulla toimi Chromecast hienosti C-more aikaan, mutta nyt kuva nykii ihan perhanan ärsyttävästi. Sellaista alkoholistien katkoluistelua.

Ja mitä Anteroon tulee, niin mun mielestä joskus oli yliarvostettu selostaja, mutta nykyään on aliarvostettu sellainen.

Nyt on muodikasta haukkua Mertsiä, milloin mistäkin syystä. Kuitenkin kyllä mää sitä kuuntelen mielelläni, kaikkine puutteineen ja värilaseineen. Ääni ja tunnelma kestää edelleen päivänvaloa ja nää muutamat muut "vakikiekujat" alkaa nostattaan niskavilloja.

Tämän on minun vankkumaton ja ilmeisesti harvinainen kanta. Lyödään löylyä vielä sen verran lisää, että myöskin originaali "oranssi-takki" Saukkonen on mainettaan parempi selostaja.
 

Luchs

Luottopelaaja
Viestejä
1 101
Nyt on muodikasta haukkua Mertsiä, milloin mistäkin syystä. Kuitenkin kyllä mää sitä kuuntelen mielelläni, kaikkine puutteineen ja värilaseineen. Ääni ja tunnelma kestää edelleen päivänvaloa ja nää muutamat muut "vakikiekujat" alkaa nostattaan niskavilloja.


Et ole ainoa, kyllä näissä retrosupliikeissa oma viehätys on, varsinkin kun Antero tänään oli niin kovin lääpällään Ilveksen HUIKEALLE kokoonpanolle.

Miten Nastolan ihme päässään ryhmittelee asioita jäänee ainakin toistaiseksi selvittämättä.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 927
Mites, onko muilla ollut ongelmia Katsomoon siirryttäessä? Mulla toimi Chromecast hienosti C-more aikaan, mutta nyt kuva nykii ihan perhanan ärsyttävästi. Sellaista alkoholistien katkoluistelua.

Ja mitä Anteroon tulee, niin mun mielestä joskus oli yliarvostettu selostaja, mutta nykyään on aliarvostettu sellainen.

Nyt on muodikasta haukkua Mertsiä, milloin mistäkin syystä. Kuitenkin kyllä mää sitä kuuntelen mielelläni, kaikkine puutteineen ja värilaseineen. Ääni ja tunnelma kestää edelleen päivänvaloa ja nää muutamat muut "vakikiekujat" alkaa nostattaan niskavilloja.

Tämän on minun vankkumaton ja ilmeisesti harvinainen kanta. Lyödään löylyä vielä sen verran lisää, että myöskin originaali "oranssi-takki" Saukkonen on mainettaan parempi selostaja.
Mieluummin Antero kuin joku näistä ”kyläselostajista”. Eli näitä ketkä ovat joka kerta Jyväskylässä, Vaasassa, Mikkelissä tms.

Olli Eronen on hyvä selostaja, mutta aika harvoin selostelee.
 

UglyHouse

Luottopelaaja
Viestejä
4 352
Hyvä pointti, applikaatio kun on kätsympi, kunhan toimii.
Viime viikolla katsoin useampaa ottelua lauantaina. Niissä yksi kolmesta oli hyvälaatuinen TV-applikaation kautta. Kahdessa kiekon liike katkoviivaa ja mailat mallia ”blades of steel” -pikselimössöä.

Tänään joutuu menemään ihan kännykän välityksellä kun on pikkujoulureissuun lähtö paatille.
Outo juttu, minulla taas toimii ihan hyvin AppleTV:n sovelluksella. Toki interweb liittymäni on "aika jäykkä".
 
Ylös