Jääkiekon SM-Liigan televisiointi

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 905
Onko se nyt saletti et discoverylla voi katsoa kaksi samaan aikaan? Jos on niin nykyisen sopparin irtisanon samantien

Pystyttäisiin pojan kanssa samaan aikaan kattoon sillon ku minä olen töissä...
 

Larsson

Tulokas
Viestejä
4
Onko se nyt saletti et discoverylla voi katsoa kaksi samaan aikaan? Jos on niin nykyisen sopparin irtisanon samantien

Pystyttäisiin pojan kanssa samaan aikaan kattoon sillon ku minä olen töissä...
Itse olen nyt tehnyt Katsomosso parikin kertaa testiä. Lauantaina katsoin kolmelta eri laitteelta Jukurit-Ilves, hyvin toimi! Myöskin eilen T*ppara-Kärpät, huom tämä eilinen peli vain testimielessä... Hyvin toimi jokaisella laitteella sama lähetys, ei siis vissiin rajoitusta?
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 905
Itse olen nyt tehnyt Katsomosso parikin kertaa testiä. Lauantaina katsoin kolmelta eri laitteelta Jukurit-Ilves, hyvin toimi! Myöskin eilen T*ppara-Kärpät, huom tämä eilinen peli vain testimielessä... Hyvin toimi jokaisella laitteella sama lähetys, ei siis vissiin rajoitusta?
Täytyy testata tänään
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 892
Itse olen nyt tehnyt Katsomosso parikin kertaa testiä. Lauantaina katsoin kolmelta eri laitteelta Jukurit-Ilves, hyvin toimi! Myöskin eilen T*ppara-Kärpät, huom tämä eilinen peli vain testimielessä... Hyvin toimi jokaisella laitteella sama lähetys, ei siis vissiin rajoitusta?
Kannattaa poistaa tää viesti ettei Maikkari huomaa :)
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 670
Discovery toimiva.
Katsomosta ei kokemusta.
Mulla toisinpäin, Katsomo toimii, mutta käytettävyys on kaukana hyvästä. Discoverysta ei kokemusta, mutta mitä täältä lukenut, niin taitaa olla "rutto vai kolera" tyyppinen valinta tänä päivänä. Ja lisäksi turhan kallis.
 

#68

Luottopelaaja
Viestejä
2 783
Mulla toisinpäin, Katsomo toimii, mutta käytettävyys on kaukana hyvästä. Discoverysta ei kokemusta, mutta mitä täältä lukenut, niin taitaa olla "rutto vai kolera" tyyppinen valinta tänä päivänä. Ja lisäksi turhan kallis.
No jaa... Ei Discoveryssä mitään vikaa ole ollut eikä valittamista. Noh. Taisi kauden avauksessa jotain teknistä olla muutaman minuutin, mutta taisi olla ainoat ongelmat 2 kauteen itselle.
 

Luchs

Luottopelaaja
Viestejä
1 101
Jos kuva kulkee sillee nykivästi, eikä kuitenkaan pätki, niin se johtuu yleensä siitä, että tuotettu vanhemmalla tekniikalla ja esim Sonyn hyvänlaatuisissa televisioissa nykii tällöin, mutta jos laitat siihen satasen tietokone näytön, niin ei nyi.
Syynä oli joku pirun vanhanaikainen herätetaajuus tai vastaava.
Ja nämä siis nimenomaan silloin, kun kytket läppärin hdmi piuhalla telkkariin kiinni.


Tässä on ollut monta viikkoa verrokkina aikaisempi sovellus, niin yksioikoisen selvää on että ongelmat eivät johdu päätelaitteista.
Niin kuin täällä jo todettu on, niin Katsomon kuvanlaatu on yksiselitteisesti PASKA. Ei sitä oikein voi tuon kauniimmin sanoa, olisi muuten totuuden vääristelyä.

Ei riitä että kuvanlaatu on huono ja herkkä heikolle datasignaalille myös käyttöliittymä on vuosituhannen vaihteesta ja optiot ajanhallinnalle olemattomat.
MTV:n aspasta kerrotaan, että hommaa yritetään saada kuosiin, mutta saapas nähdä. Aikaa olisi ollut jo rutkasti hoitaa tämä, ja ajatelkaa kuinka iso poru kuvaamisen laadusta ja hidastusten puuttumisesta aikaisemmin oli, nyt ne ovat tämän paskan pienin murhe.
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 670
Tässä on ollut monta viikkoa verrokkina aikaisempi sovellus, niin yksioikoisen selvää on että ongelmat eivät johdu päätelaitteista.
Niin, siihen tuo minunkin viestini viittasi, mitä laadukkaammat päätelaitteet, sen huonommin toimi, koska lähetystekniikka on jo pitkään ollut ajastaan jäljessä. En usko hetkeäkään, että saavat tuota kuosiin, monta vuotta sitä lupailtu jo, niin ei se maikkari sitä tässä kohtaa kuntoon saa.
 

jäämies-70

Luottopelaaja
Viestejä
5 405
Mulla oli television Katsomo-sovelluksen kautta ihan kaameaa nykimistä. Kokeilin ihan piruuttani striimata kännykästä AppleTV:n kautta ruudulle, nykiminen loppui siihen.
Eli tuo TV-aplikaatio on se rikkinäinen osa ainakin mun mielestä.
 

IlvesYkköseksi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
378
Mulla oli television Katsomo-sovelluksen kautta ihan kaameaa nykimistä. Kokeilin ihan piruuttani striimata kännykästä AppleTV:n kautta ruudulle, nykiminen loppui siihen.
Eli tuo TV-aplikaatio on se rikkinäinen osa ainakin mun mielestä.
Täällä myös kuvanlaatu heitellyt TV-sovelluksella katsellessa. Cmorella ei ollut mitään ongelmia
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 670
Mulla oli television Katsomo-sovelluksen kautta ihan kaameaa nykimistä. Kokeilin ihan piruuttani striimata kännykästä AppleTV:n kautta ruudulle, nykiminen loppui siihen.
Eli tuo TV-aplikaatio on se rikkinäinen osa ainakin mun mielestä.
Mulla taas on mennyt niin päin, että tv-aplikaatio ei nyi. Mutta jos läppäriltä otat hdmi piuhalla telkkariin, niin johan nykii.
 

Luchs

Luottopelaaja
Viestejä
1 101
Sen verran olen perverssi, että haluaisin katsella pelit nimenomaan tv:stä isolta näytöltä.
Ei mennyt kauaa kun samsungin appissa mtvpaska ilmoitti kesken Ilveksen hyökkäyksen että ei ole yhteyttä ja varoittamatta täysi tiltti.

No kerrankos sitä nyt teknisiä murheita on. Ei muuta kuin boottaamaan ja homma uudestaan tulille: Aloita alusta ja ala runkuttaa 10sek paloissa lähetystä eteenpäin. Nyt on vaimo, lapset, appiukko ja naapuri nypyttänyt tota pikkutattia vuorollaan. Meillä on tässä tällainen talkoorinki.
Missä on Maikkarin toimisto, tuon teille ruusuja.
 

Takaisku

Luottopelaaja
Viestejä
2 392
No jaa... Ei Discoveryssä mitään vikaa ole ollut eikä valittamista. Noh. Taisi kauden avauksessa jotain teknistä olla muutaman minuutin, mutta taisi olla ainoat ongelmat 2 kauteen itselle.
En pidä Discoveryn käyttöliittymästä mutta kunhan pelin sieltä löytää ja saa pyörimään niin toimii ihan hyvin. Yhden kerran tilttasi ja joutui käynnistämään uudelleen. Kelaaminen on perseestä. Toimii "joten kuten" jos toimii.
 
Ylös