Jääkiekon SM-Liigan televisiointi

Nyt tuli Ilveksen kautta MTV Katsomo Urheilun tarjous 36,95/kk, mutta koko vuoden tilaus. Tuohan on kesällä ihan turha.

MTV:ltä tuli kanssa 24 kk tarjous...
Eipä kyllä paljon kesällä taida olla kiinnostavaa tarjontaa, mutta toisaalta tuossa "saisi" seuraavankin kauden samalla hinnalla. Tuskin se ainakaan halpenemassa on.

1787839940472.png

MTV:ltä tuli kanssa 24 kk tarjous...
Eipä kyllä paljon kesällä taida olla kiinnostavaa tarjontaa, mutta toisaalta tuossa "saisi" seuraavankin kauden samalla hinnalla. Tuskin se ainakaan halpenemassa on.

katso liitettä 19676
Kiitoksia tästä.

30€/kk on kyllä vielä sellainen hinta minkä olen tästä sirkuksesta valmis maksamaan.

Ei ole parempia tarjouksia tullut vastaan.

Miten nuo mainokset toimii otteluissa? Kelaako mainoksia ennen kuin pääsee katsomaan livenä vai erätauoilla tms?

Miten nuo mainokset toimii otteluissa? Kelaako mainoksia ennen kuin pääsee katsomaan livenä vai erätauoilla tms?
Livelähetyksien osalta ei ole aikaisemmin tullut mainoksia lainkaan pl. Itse lähetyksessä olevat sponsoroinnit jotka siis tulee "tottakai" mainoksettomassakin versiossa.
Mainoksia ainakin alussa, jos katsoo tallenteelta.

Muussa viihdesisällössä mainoksia onkin jo häiritsevän paljon joka välissä.

Tuo on todella ärsyttävä ainakin Ruutu-palvelussa. Aina, kun keskeytät katsomisen tai kelaat, pitää katsoa uudelleen mainoskimara.
Mun mielestä Ruutu on kaikkein huonoin suoratoisto palvelu. Käytettävyys luokkaa paska miinus.

Takaisin